Презентація до уроку основ здоров'я у 5 класі "Як подолати втому"

Опис документу:
сформувати в учнів поняття про втому; пояснити ознаки перевтоми, наслідки недосипання для здоров’я та навчання; розвивати навички та вміння чергувати режим праці та відпочинку, обговорити умови здорового сну; продовжувати виховувати в учнів бережливе, дбайливе та усвідомлене ставлення до власного здоров’я як однієї з найвищих людських цінностей, потреби самопізнання та всебічного самовдосконалення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Як подолати втому. Підготувала вчитель основ здоров’я Юхименко С.Ю.
Слайд № 1

Як подолати втому. Підготувала вчитель основ здоров’я Юхименко С.Ю.

Найкорисніший активний відпочинок Гра «Розсипайка»
Слайд № 2

Найкорисніший активний відпочинок Гра «Розсипайка»

Гра «Розсипайка» це твого не лінощі складова життя необхідна а Відпочинок -
Слайд № 3

Гра «Розсипайка» це твого не лінощі складова життя необхідна а Відпочинок -

Гра “Шнурівка” 1 команда записує види активного відпочинку 2 команда записує види пасивного відпочинку
Слайд № 4

Гра “Шнурівка” 1 команда записує види активного відпочинку 2 команда записує види пасивного відпочинку

Гра «Правда – неправда” Піднімати зелену картку, якщо відповідь так. Червону –якщо ні.
Слайд № 5

Гра «Правда – неправда” Піднімати зелену картку, якщо відповідь так. Червону –якщо ні.

Вправа «Очікування» Потрібно написати на стікерах-листочках, чого хочете навчитися на уроці або що очікуєте від нього. Приклеїти стікери на намальо...
Слайд № 6

Вправа «Очікування» Потрібно написати на стікерах-листочках, чого хочете навчитися на уроці або що очікуєте від нього. Приклеїти стікери на намальоване рево, у нижню частину.

Кросворд
Слайд № 7

Кросворд

Сьогодні на уроці ми навчимося долати втому, познайомимося з ознаками перевтоми, наслідками недосипання для здоров’я та навчання; розвиватимем нави...
Слайд № 8

Сьогодні на уроці ми навчимося долати втому, познайомимося з ознаками перевтоми, наслідками недосипання для здоров’я та навчання; розвиватимем навички та вміння чергувати режим праці та відпочинку, обговоримо умови здорового сну.

Що таке втома? Втома — тимчасове зниження працездатності організму або органу внаслідок інтенсивної або тривалої роботи, яке виявляється в зниженні...
Слайд № 9

Що таке втома? Втома — тимчасове зниження працездатності організму або органу внаслідок інтенсивної або тривалої роботи, яке виявляється в зниженні кількісних і якісних показників роботи і погіршенні координації робочих функцій. Розрізняють фізичну і розумову втому.

Ознаками втоми є: „відчуття знесилення, коли людина відчуває, що не в змозі належним чином продовжувати роботу; нестійкість і відволікання уваги; „...
Слайд № 10

Ознаками втоми є: „відчуття знесилення, коли людина відчуває, що не в змозі належним чином продовжувати роботу; нестійкість і відволікання уваги; „„рухи сповільнюються або, навпаки, стають поспішними, нескоординованими; „„погіршення пам’яті й мислення, особливо при розумовій діяльності; послаблення волі, рішучості, витримки, самоконтролю; сонливість.

Перевтома — це хворобливий стан організму, який потребує тривалого відпочинку, а іноді і лікування. Утома не має негативного впливу на здоров’я, у ...
Слайд № 11

Перевтома — це хворобливий стан організму, який потребує тривалого відпочинку, а іноді і лікування. Утома не має негативного впливу на здоров’я, у той час як перевтома має негативний вплив.

Виявами перевтоми є: головний біль; „„підвищена стомлюваність; „„дратівливість, нервозність; порушення сну; депресії; „„безсоння.
Слайд № 12

Виявами перевтоми є: головний біль; „„підвищена стомлюваність; „„дратівливість, нервозність; порушення сну; депресії; „„безсоння.

Робота в парах письмово заповніть таблицю, вказавши з власного досвіду ознаки фізичної та розумової перевтоми.
Слайд № 13

Робота в парах письмово заповніть таблицю, вказавши з власного досвіду ознаки фізичної та розумової перевтоми.

Сон — це природний фізіологічний процес, коли організм перебуває у стані з мінімальною активністю мозку і зниженою реакцією на навколишній світ.
Слайд № 14

Сон — це природний фізіологічний процес, коли організм перебуває у стані з мінімальною активністю мозку і зниженою реакцією на навколишній світ.

Умови здорового сну: спати не менше 8 годин; „„спати необхідно в добре провітреній кімнаті; у кімнаті не повинно бути дуже жарко (оптимальна темпер...
Слайд № 15

Умови здорового сну: спати не менше 8 годин; „„спати необхідно в добре провітреній кімнаті; у кімнаті не повинно бути дуже жарко (оптимальна температура 18–20 °С); не можна вживати перед сном жирну їжу; „„за півгодини до сну можна здійснити невелику прогулянку на свіжому повітрі; „„лягати спати треба в один і той самий час; спати треба на рівному, не занадто м’якому ліжку; „„сну не повинні заважати предмети, що шумлять (наприклад, механічні годинники); перед сном можна послухати спокійну музику; спати треба у темряві або при дуже слабкому освітленні.

Проблемне запитання: До яких наслідків призводить систематичне недосипання? Як недосипання вплине на здоров’я та досягнення в навчанні?
Слайд № 16

Проблемне запитання: До яких наслідків призводить систематичне недосипання? Як недосипання вплине на здоров’я та досягнення в навчанні?

Наслідки, до яких може призвести системне недосипання: поява загальної втоми, млявості; „„головний біль, запаморочення від недосипання; „„погіршенн...
Слайд № 17

Наслідки, до яких може призвести системне недосипання: поява загальної втоми, млявості; „„головний біль, запаморочення від недосипання; „„погіршення пам’яті й концентрації уваги; погіршення результатів навчання; різь в очах, зниження гостроти зору; збільшення маси тіла; погіршення творчих здібностей.

Ситуаційне завдання Удень Марина довго гуляла з подругами і тільки ввечері сіла за уроки. Їх виявилося багато. На годиннику була вже північ, а Мари...
Слайд № 18

Ситуаційне завдання Удень Марина довго гуляла з подругами і тільки ввечері сіла за уроки. Їх виявилося багато. На годиннику була вже північ, а Марина досі не впоралася із заданими завданнями. Спати вона лягла пізно. Вранці дівчинка насилу прокинулася, на уроках їй дуже хотілося спати, вона отримала погані оцінки. У чому її помилка? Що б ви порадили Марині?

Скільки потрібно спати різним категоріям людей:
Слайд № 19

Скільки потрібно спати різним категоріям людей:

«Сови» Їм подобається пізно пробуджуватися і пізно засинати. Стверджують, що це нащадки давніх мисливців, які ввечері чатували на здобич.
Слайд № 20

«Сови» Їм подобається пізно пробуджуватися і пізно засинати. Стверджують, що це нащадки давніх мисливців, які ввечері чатували на здобич.

«Жайворонки» люблять прокидатися із ранковою піснею жайворонка, тому їх так і називають. Це нащадки землеробів, які намагалися встигнути завершити ...
Слайд № 21

«Жайворонки» люблять прокидатися із ранковою піснею жайворонка, тому їх так і називають. Це нащадки землеробів, які намагалися встигнути завершити роботу в полі.

«Голуби» Люди, що можуть пристосовуватися до життєвих обставин.
Слайд № 22

«Голуби» Люди, що можуть пристосовуватися до життєвих обставин.

Робота з підручником Обговорення завдань на стор. 88 підручника
Слайд № 23

Робота з підручником Обговорення завдань на стор. 88 підручника

Гра «Обери правильну відповідь». поганий сон; чергування розумової і фізичної праці; погіршення пам’яті; послаблення фізичної активності; більше пр...
Слайд № 24

Гра «Обери правильну відповідь». поганий сон; чергування розумової і фізичної праці; погіршення пам’яті; послаблення фізичної активності; більше прогулянок на свіжому повітрі; порушення постави; дотримання режиму дня; сон у приміщенні, яке провітрювали; людина починає худнути або, навпаки, набирати вагу; заняття фізичними вправами; зниження розумової діяльності; правильно обладнання місця роботи і відпочинку.

Інтерактивна вправа « Мікрофон » Закінчити речення « Я сьогодні дізналася (- вся )
Слайд № 25

Інтерактивна вправа « Мікрофон » Закінчити речення « Я сьогодні дізналася (- вся )

Вправа «Очікування» (завершення) Чи справдились(здійснились) ваші очікування щодо нашої сьогоднішньої зустрічі? Якщо так, зніміть з стовбура дерева...
Слайд № 26

Вправа «Очікування» (завершення) Чи справдились(здійснились) ваші очікування щодо нашої сьогоднішньої зустрічі? Якщо так, зніміть з стовбура дерева, де ви записували свої очікування та прикріпіть свій листочок на крону дерева. Якщо зовсім не справдились, залишіть її на місці.

Домашнє завдання вивчити параграф 14 підручника; намалювати малюнок птаха, з яким ви асоціюєте свій біологічний ритм сну і активності.
Слайд № 27

Домашнє завдання вивчити параграф 14 підручника; намалювати малюнок птаха, з яким ви асоціюєте свій біологічний ритм сну і активності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!