Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку математики "Порівняння дробів" за педагогічною технологією "Росток"

Презентація до уроку математики "Порівняння дробів" за педагогічною технологією "Росток"

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NE326183
За публікацію цієї методичної розробки Степаненко Віта Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №NE326183
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Педагогічна технологія «Росток» Порівняння дробів
Слайд № 1

Педагогічна технологія «Росток» Порівняння дробів

Слайд № 2

У - … Р - … О - … К - …
Слайд № 3

У - … Р - … О - … К - …

«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривал...
Слайд № 4

«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості» Н. Вінер

Ми вивчаєм дріб звичайний. Фантазуєм надзвичайно Куди погляд не впаде – загадкове щось знайде.
Слайд № 5

Ми вивчаєм дріб звичайний. Фантазуєм надзвичайно Куди погляд не впаде – загадкове щось знайде.

Дроби в Греції Запис дробів за допомогою чисельника й знаменника з’явилась в Давній Греції, тільки греки знаменник записували вгорі, а чисельник – ...
Слайд № 6

Дроби в Греції Запис дробів за допомогою чисельника й знаменника з’явилась в Давній Греції, тільки греки знаменник записували вгорі, а чисельник – унизу.

Подальший развиток дробів Дроби в звичному для нас вигляді вперше стали записувати індуси біля 1500 років потому, але вони не використовували риску...
Слайд № 7

Подальший развиток дробів Дроби в звичному для нас вигляді вперше стали записувати індуси біля 1500 років потому, але вони не використовували риску між чисельником й знаменником. Риска дробу стала загальновживаною лише з XVI ст.

РОЗУМОВА РОЗМИНКА
Слайд № 8

РОЗУМОВА РОЗМИНКА

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Слайд № 9

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

ОБЧИСЛИТИ ЗНАЧЕННЯ ЧИСЛОВОГО ВИРАЗУ (1000:25+20):15+(56:2+72):20–(48-48):3 = __
Слайд № 10

ОБЧИСЛИТИ ЗНАЧЕННЯ ЧИСЛОВОГО ВИРАЗУ (1000:25+20):15+(56:2+72):20–(48-48):3 = __

ЗНАЙТИ КОРІНЬ РІВНЯННЯ (15 - х : 60) * 30 = 270 180 : (х –15) + 11 = 20 78 * (140 - х) = 8112
Слайд № 11

ЗНАЙТИ КОРІНЬ РІВНЯННЯ (15 - х : 60) * 30 = 270 180 : (х –15) + 11 = 20 78 * (140 - х) = 8112

ГРА “МАТЕМАТИЧНА РОМАШКА”
Слайд № 12

ГРА “МАТЕМАТИЧНА РОМАШКА”

ГРА “ВЛУЧ У ЦІЛЬ” кг - … дм - … хв. - … тижня - …
Слайд № 13

ГРА “ВЛУЧ У ЦІЛЬ” кг - … дм - … хв. - … тижня - …

ЗАДАЧА У НЕЗНАЙКА БУЛО 2 ЦІЛИХ ЯБЛУКА, 8 ПОЛОВИНОК І 12 ЧЕТВЕРТИНОК. СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЯБЛУК БУЛО У НЕЗНАЙКА?
Слайд № 14

ЗАДАЧА У НЕЗНАЙКА БУЛО 2 ЦІЛИХ ЯБЛУКА, 8 ПОЛОВИНОК І 12 ЧЕТВЕРТИНОК. СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЯБЛУК БУЛО У НЕЗНАЙКА?

ВИКЛЮЧИ ЗАЙВЕ СЛОВО АУМХ КПАУВ ОРМАК ЬЕДЛІФН
Слайд № 15

ВИКЛЮЧИ ЗАЙВЕ СЛОВО АУМХ КПАУВ ОРМАК ЬЕДЛІФН

Слайд № 16

ПОРІВНЯННЯ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЧИСЕЛЬНИКАМИ ТА ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ
Слайд № 17

ПОРІВНЯННЯ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЧИСЕЛЬНИКАМИ ТА ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ

Проблемне завдання Побудуйте квадрат зі стороною 4 см Поділіть його на 4 рівні частини. Скількома способами це можна зробити? Чому дорівнює (у сант...
Слайд № 18

Проблемне завдання Побудуйте квадрат зі стороною 4 см Поділіть його на 4 рівні частини. Скількома способами це можна зробити? Чому дорівнює (у сантиметрах) площа кожної з одержаних частин?

Другий спосіб: Перший спосіб :
Слайд № 19

Другий спосіб: Перший спосіб :

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. Наприклад розділили торт : Менша час...
Слайд № 20

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. Наприклад розділили торт : Менша частина : Більша частина торту : (Три десятих) (Сім десятих)

Записати дроби Назвати неправильні дроби Назвати правильні дроби зі знаменником 8
Слайд № 21

Записати дроби Назвати неправильні дроби Назвати правильні дроби зі знаменником 8

Диню розрізали на 9 рівних частин. Порівняння дробів з однаковими знаменниками
Слайд № 22

Диню розрізали на 9 рівних частин. Порівняння дробів з однаковими знаменниками

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 1, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:
Слайд № 23

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 1, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:

З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший. Висновок
Слайд № 24

З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший. Висновок

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Д Е Т А Р Г І
Слайд № 25

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Д Е Т А Р Г І

ТРАГЕДІЯ
Слайд № 26

ТРАГЕДІЯ

РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ М І Д Е Я К О ЯК ПО-ІНШОМУ МОЖНА ЗАПИСАТИ ДРОБИ ЗІ ЗНАМЕННИКОМ 100?
Слайд № 27

РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ М І Д Е Я К О ЯК ПО-ІНШОМУ МОЖНА ЗАПИСАТИ ДРОБИ ЗІ ЗНАМЕННИКОМ 100?

КОМЕДІЯ
Слайд № 28

КОМЕДІЯ

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 3, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:
Слайд № 29

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 3, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:

Порівняння дробів з однаковими чисельниками < Сравнение дробей с одинаковыми числителями
Слайд № 30

Порівняння дробів з однаковими чисельниками < Сравнение дробей с одинаковыми числителями

Висновок З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший.
Слайд № 31

Висновок З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший.

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 4, СТ. 27 РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: ...
Слайд № 32

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 4, СТ. 27 РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Л А Т І

ТАЛІЯ
Слайд № 33

ТАЛІЯ

РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ П О Л Е М А Н Ь Е М
Слайд № 34

РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ П О Л Е М А Н Ь Е М

МЕЛЬПОМЕНА
Слайд № 35

МЕЛЬПОМЕНА

ЗАДАЧА 8 У КРАМНИЦІ ПОВІСИЛИ ОБ'ЯВУ: “ЦІНИ ЗНИЖЕНІ НА 1% “. СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ТЕПЕР ЗАПЛАТИТИ ЗА ТОВАР, ЯКИЙ КОШТУВАВ РАНІШЕ 700 ГРИВЕНЬ?
Слайд № 36

ЗАДАЧА 8 У КРАМНИЦІ ПОВІСИЛИ ОБ'ЯВУ: “ЦІНИ ЗНИЖЕНІ НА 1% “. СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ТЕПЕР ЗАПЛАТИТИ ЗА ТОВАР, ЯКИЙ КОШТУВАВ РАНІШЕ 700 ГРИВЕНЬ?

Слайд № 37

Перевір себе
Слайд № 38

Перевір себе

ГРА “ТИ – МЕНІ, Я – ТОБІ”
Слайд № 39

ГРА “ТИ – МЕНІ, Я – ТОБІ”

Ми зробили висновки: З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший З двох дробів з однаковими чисельниками більший...
Слайд № 40

Ми зробили висновки: З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший. На координатному промені з двох дробів більший дріб розташований правіше, а менший – лівіше.

РОЗТАШУЙ ДРОБИ В ПОРЯДКУ СПАДАННЯ , РОЗШИФРУЙ О ! О Т Е Ц М Л И Д Ь
Слайд № 41

РОЗТАШУЙ ДРОБИ В ПОРЯДКУ СПАДАННЯ , РОЗШИФРУЙ О ! О Т Е Ц М Л И Д Ь

Сьогодні урок був ... І я навчилась (навчився) … ЯКЕ ЗАВДАННЯ ЗДАЛОСЯ СКЛАДНИМ ?
Слайд № 42

Сьогодні урок був ... І я навчилась (навчився) … ЯКЕ ЗАВДАННЯ ЗДАЛОСЯ СКЛАДНИМ ?

Домашнє завдання повторити правила, на вибір: задача 10, ст. 11, завдання за карткою
Слайд № 43

Домашнє завдання повторити правила, на вибір: задача 10, ст. 11, завдання за карткою

Слайд № 44

Дякуємо за увагу. Бажаємо успіху
Слайд № 45

Дякуємо за увагу. Бажаємо успіху

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до уроку математики за педагогічною технологією "Росток" (4 клас)
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    336
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    9
  • Номер матеріала
    NE326183
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NE326183
За публікацію цієї методичної розробки Степаненко Віта Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №NE326183
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти