і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку математики "Порівняння дробів" за педагогічною технологією "Росток"

Презентація до уроку математики "Порівняння дробів" за педагогічною технологією "Росток"

Опис презентації окремими слайдами:
Педагогічна технологія «Росток» Порівняння дробів
Слайд № 1

Педагогічна технологія «Росток» Порівняння дробів

Слайд № 2

У - … Р - … О - … К - …
Слайд № 3

У - … Р - … О - … К - …

«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривал...
Слайд № 4

«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості» Н. Вінер

Ми вивчаєм дріб звичайний. Фантазуєм надзвичайно Куди погляд не впаде – загадкове щось знайде.
Слайд № 5

Ми вивчаєм дріб звичайний. Фантазуєм надзвичайно Куди погляд не впаде – загадкове щось знайде.

Дроби в Греції Запис дробів за допомогою чисельника й знаменника з’явилась в Давній Греції, тільки греки знаменник записували вгорі, а чисельник – ...
Слайд № 6

Дроби в Греції Запис дробів за допомогою чисельника й знаменника з’явилась в Давній Греції, тільки греки знаменник записували вгорі, а чисельник – унизу.

Подальший развиток дробів Дроби в звичному для нас вигляді вперше стали записувати індуси біля 1500 років потому, але вони не використовували риску...
Слайд № 7

Подальший развиток дробів Дроби в звичному для нас вигляді вперше стали записувати індуси біля 1500 років потому, але вони не використовували риску між чисельником й знаменником. Риска дробу стала загальновживаною лише з XVI ст.

РОЗУМОВА РОЗМИНКА
Слайд № 8

РОЗУМОВА РОЗМИНКА

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Слайд № 9

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

ОБЧИСЛИТИ ЗНАЧЕННЯ ЧИСЛОВОГО ВИРАЗУ (1000:25+20):15+(56:2+72):20–(48-48):3 = __
Слайд № 10

ОБЧИСЛИТИ ЗНАЧЕННЯ ЧИСЛОВОГО ВИРАЗУ (1000:25+20):15+(56:2+72):20–(48-48):3 = __

ЗНАЙТИ КОРІНЬ РІВНЯННЯ (15 - х : 60) * 30 = 270 180 : (х –15) + 11 = 20 78 * (140 - х) = 8112
Слайд № 11

ЗНАЙТИ КОРІНЬ РІВНЯННЯ (15 - х : 60) * 30 = 270 180 : (х –15) + 11 = 20 78 * (140 - х) = 8112

ГРА “МАТЕМАТИЧНА РОМАШКА”
Слайд № 12

ГРА “МАТЕМАТИЧНА РОМАШКА”

ГРА “ВЛУЧ У ЦІЛЬ” кг - … дм - … хв. - … тижня - …
Слайд № 13

ГРА “ВЛУЧ У ЦІЛЬ” кг - … дм - … хв. - … тижня - …

ЗАДАЧА У НЕЗНАЙКА БУЛО 2 ЦІЛИХ ЯБЛУКА, 8 ПОЛОВИНОК І 12 ЧЕТВЕРТИНОК. СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЯБЛУК БУЛО У НЕЗНАЙКА?
Слайд № 14

ЗАДАЧА У НЕЗНАЙКА БУЛО 2 ЦІЛИХ ЯБЛУКА, 8 ПОЛОВИНОК І 12 ЧЕТВЕРТИНОК. СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЯБЛУК БУЛО У НЕЗНАЙКА?

ВИКЛЮЧИ ЗАЙВЕ СЛОВО АУМХ КПАУВ ОРМАК ЬЕДЛІФН
Слайд № 15

ВИКЛЮЧИ ЗАЙВЕ СЛОВО АУМХ КПАУВ ОРМАК ЬЕДЛІФН

Слайд № 16

ПОРІВНЯННЯ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЧИСЕЛЬНИКАМИ ТА ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ
Слайд № 17

ПОРІВНЯННЯ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЧИСЕЛЬНИКАМИ ТА ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ

Проблемне завдання Побудуйте квадрат зі стороною 4 см Поділіть його на 4 рівні частини. Скількома способами це можна зробити? Чому дорівнює (у сант...
Слайд № 18

Проблемне завдання Побудуйте квадрат зі стороною 4 см Поділіть його на 4 рівні частини. Скількома способами це можна зробити? Чому дорівнює (у сантиметрах) площа кожної з одержаних частин?

Другий спосіб: Перший спосіб :
Слайд № 19

Другий спосіб: Перший спосіб :

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. Наприклад розділили торт : Менша час...
Слайд № 20

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. Наприклад розділили торт : Менша частина : Більша частина торту : (Три десятих) (Сім десятих)

Записати дроби Назвати неправильні дроби Назвати правильні дроби зі знаменником 8
Слайд № 21

Записати дроби Назвати неправильні дроби Назвати правильні дроби зі знаменником 8

Диню розрізали на 9 рівних частин. Порівняння дробів з однаковими знаменниками
Слайд № 22

Диню розрізали на 9 рівних частин. Порівняння дробів з однаковими знаменниками

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 1, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:
Слайд № 23

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 1, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:

З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший. Висновок
Слайд № 24

З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший. Висновок

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Д Е Т А Р Г І
Слайд № 25

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Д Е Т А Р Г І

ТРАГЕДІЯ
Слайд № 26

ТРАГЕДІЯ

РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ М І Д Е Я К О ЯК ПО-ІНШОМУ МОЖНА ЗАПИСАТИ ДРОБИ ЗІ ЗНАМЕННИКОМ 100?
Слайд № 27

РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ М І Д Е Я К О ЯК ПО-ІНШОМУ МОЖНА ЗАПИСАТИ ДРОБИ ЗІ ЗНАМЕННИКОМ 100?

КОМЕДІЯ
Слайд № 28

КОМЕДІЯ

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 3, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:
Слайд № 29

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 3, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:

Порівняння дробів з однаковими чисельниками < Сравнение дробей с одинаковыми числителями
Слайд № 30

Порівняння дробів з однаковими чисельниками < Сравнение дробей с одинаковыми числителями

Висновок З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший.
Слайд № 31

Висновок З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший.

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 4, СТ. 27 РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: ...
Слайд № 32

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 4, СТ. 27 РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Л А Т І

ТАЛІЯ
Слайд № 33

ТАЛІЯ

РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ П О Л Е М А Н Ь Е М
Слайд № 34

РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ П О Л Е М А Н Ь Е М

МЕЛЬПОМЕНА
Слайд № 35

МЕЛЬПОМЕНА

ЗАДАЧА 8 У КРАМНИЦІ ПОВІСИЛИ ОБ'ЯВУ: “ЦІНИ ЗНИЖЕНІ НА 1% “. СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ТЕПЕР ЗАПЛАТИТИ ЗА ТОВАР, ЯКИЙ КОШТУВАВ РАНІШЕ 700 ГРИВЕНЬ?
Слайд № 36

ЗАДАЧА 8 У КРАМНИЦІ ПОВІСИЛИ ОБ'ЯВУ: “ЦІНИ ЗНИЖЕНІ НА 1% “. СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ТЕПЕР ЗАПЛАТИТИ ЗА ТОВАР, ЯКИЙ КОШТУВАВ РАНІШЕ 700 ГРИВЕНЬ?

Слайд № 37

Перевір себе
Слайд № 38

Перевір себе

ГРА “ТИ – МЕНІ, Я – ТОБІ”
Слайд № 39

ГРА “ТИ – МЕНІ, Я – ТОБІ”

Ми зробили висновки: З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший З двох дробів з однаковими чисельниками більший...
Слайд № 40

Ми зробили висновки: З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший. На координатному промені з двох дробів більший дріб розташований правіше, а менший – лівіше.

РОЗТАШУЙ ДРОБИ В ПОРЯДКУ СПАДАННЯ , РОЗШИФРУЙ О ! О Т Е Ц М Л И Д Ь
Слайд № 41

РОЗТАШУЙ ДРОБИ В ПОРЯДКУ СПАДАННЯ , РОЗШИФРУЙ О ! О Т Е Ц М Л И Д Ь

Сьогодні урок був ... І я навчилась (навчився) … ЯКЕ ЗАВДАННЯ ЗДАЛОСЯ СКЛАДНИМ ?
Слайд № 42

Сьогодні урок був ... І я навчилась (навчився) … ЯКЕ ЗАВДАННЯ ЗДАЛОСЯ СКЛАДНИМ ?

Домашнє завдання повторити правила, на вибір: задача 10, ст. 11, завдання за карткою
Слайд № 43

Домашнє завдання повторити правила, на вибір: задача 10, ст. 11, завдання за карткою

Слайд № 44

Дякуємо за увагу. Бажаємо успіху
Слайд № 45

Дякуємо за увагу. Бажаємо успіху

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до уроку математики за педагогічною технологією "Росток" (4 клас)
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    557
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    21
  • Номер матеріала
    NE326183
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь