і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку математики "Порівняння дробів" за педагогічною технологією "Росток"

Презентація до уроку математики "Порівняння дробів" за педагогічною технологією "Росток"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Педагогічна технологія «Росток» Порівняння дробів

Слайд № 2

Слайд № 3

У - … Р - … О - … К - …

Слайд № 4

«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості» Н. Вінер

Слайд № 5

Ми вивчаєм дріб звичайний. Фантазуєм надзвичайно Куди погляд не впаде – загадкове щось знайде.

Слайд № 6

Дроби в Греції Запис дробів за допомогою чисельника й знаменника з’явилась в Давній Греції, тільки греки знаменник записували вгорі, а чисельник – унизу.

Слайд № 7

Подальший развиток дробів Дроби в звичному для нас вигляді вперше стали записувати індуси біля 1500 років потому, але вони не використовували риску між чисельником й знаменником. Риска дробу стала загальновживаною лише з XVI ст.

Слайд № 8

РОЗУМОВА РОЗМИНКА

Слайд № 9

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Слайд № 10

ОБЧИСЛИТИ ЗНАЧЕННЯ ЧИСЛОВОГО ВИРАЗУ (1000:25+20):15+(56:2+72):20–(48-48):3 = __

Слайд № 11

ЗНАЙТИ КОРІНЬ РІВНЯННЯ (15 - х : 60) * 30 = 270 180 : (х –15) + 11 = 20 78 * (140 - х) = 8112

Слайд № 12

ГРА “МАТЕМАТИЧНА РОМАШКА”

Слайд № 13

ГРА “ВЛУЧ У ЦІЛЬ” кг - … дм - … хв. - … тижня - …

Слайд № 14

ЗАДАЧА У НЕЗНАЙКА БУЛО 2 ЦІЛИХ ЯБЛУКА, 8 ПОЛОВИНОК І 12 ЧЕТВЕРТИНОК. СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЯБЛУК БУЛО У НЕЗНАЙКА?

Слайд № 15

ВИКЛЮЧИ ЗАЙВЕ СЛОВО АУМХ КПАУВ ОРМАК ЬЕДЛІФН

Слайд № 16

Слайд № 17

ПОРІВНЯННЯ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЧИСЕЛЬНИКАМИ ТА ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ

Слайд № 18

Проблемне завдання Побудуйте квадрат зі стороною 4 см Поділіть його на 4 рівні частини. Скількома способами це можна зробити? Чому дорівнює (у сантиметрах) площа кожної з одержаних частин?

Слайд № 19

Другий спосіб: Перший спосіб :

Слайд № 20

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. Наприклад розділили торт : Менша частина : Більша частина торту : (Три десятих) (Сім десятих)

Слайд № 21

Записати дроби Назвати неправильні дроби Назвати правильні дроби зі знаменником 8

Слайд № 22

Диню розрізали на 9 рівних частин. Порівняння дробів з однаковими знаменниками

Слайд № 23

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 1, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:

Слайд № 24

З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший. Висновок

Слайд № 25

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Д Е Т А Р Г І

Слайд № 26

ТРАГЕДІЯ

Слайд № 27

РОЗШИФРУЙ НАЗВИ ТЕАТРАЛЬНИХ ВИСТАВ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ М І Д Е Я К О ЯК ПО-ІНШОМУ МОЖНА ЗАПИСАТИ ДРОБИ ЗІ ЗНАМЕННИКОМ 100?

Слайд № 28

КОМЕДІЯ

Слайд № 29

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 3, СТ. 26 ПОЗНАЧ НА ЧИСЛОВОМУ ПРОМЕНІ ДРОБИ 1 ПОРІВНЯЙ:

Слайд № 30

Порівняння дробів з однаковими чисельниками < Сравнение дробей с одинаковыми числителями

Слайд № 31

Висновок З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший.

Слайд № 32

РОБОТА ЗА ДРУКОВАНИМ ЗОШИТОМ ЗАВДАННЯ 4, СТ. 27 РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗБІЛЬШЕННЯ Я Л А Т І

Слайд № 33

ТАЛІЯ

Слайд № 34

РОЗШИФРУЙ ІМЕНА БОГИНЬ – ПОКРОВИТЕЛЬОК КОМЕДІЇ І ТРАГЕДІЇ В ГРЕЦЬКІЙ МІФОЛОГІЇ, РОЗМІСТИВШИ ДРОБИ: У ПОРЯДКУ ЗМЕНШЕННЯ П О Л Е М А Н Ь Е М

Слайд № 35

МЕЛЬПОМЕНА

Слайд № 36

ЗАДАЧА 8 У КРАМНИЦІ ПОВІСИЛИ ОБ'ЯВУ: “ЦІНИ ЗНИЖЕНІ НА 1% “. СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ТЕПЕР ЗАПЛАТИТИ ЗА ТОВАР, ЯКИЙ КОШТУВАВ РАНІШЕ 700 ГРИВЕНЬ?

Слайд № 37

Слайд № 38

Перевір себе

Слайд № 39

ГРА “ТИ – МЕНІ, Я – ТОБІ”

Слайд № 40

Ми зробили висновки: З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого чисельник більший З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого знаменник менший. На координатному промені з двох дробів більший дріб розташований правіше, а менший – лівіше.

Слайд № 41

РОЗТАШУЙ ДРОБИ В ПОРЯДКУ СПАДАННЯ , РОЗШИФРУЙ О ! О Т Е Ц М Л И Д Ь

Слайд № 42

Сьогодні урок був ... І я навчилась (навчився) … ЯКЕ ЗАВДАННЯ ЗДАЛОСЯ СКЛАДНИМ ?

Слайд № 43

Домашнє завдання повторити правила, на вибір: задача 10, ст. 11, завдання за карткою

Слайд № 44

Слайд № 45

Дякуємо за увагу. Бажаємо успіху

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до уроку математики за педагогічною технологією "Росток" (4 клас)
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    150
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    NE326183
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання