Презентація до лекції "Національне законодавство у сфері інклюзивної освіти"

Опис документу:
Лекція "Національне законодавство у сфері інклюзивної освіти" характеризує чинні нормативно-правові документи України з зазначеного питання. Презентація до неї є невід'ємним візуальним супроводженням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Національне законодавство у сфері інклюзивної освіти
Слайд № 1

Національне законодавство у сфері інклюзивної освіти

Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» Постанови Кабінету Міністрів України Накази, листи Міністерства освіти і науки України
Слайд № 2

Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» Постанови Кабінету Міністрів України Накази, листи Міністерства освіти і науки України

Закон України «Про освіту» Закон України «Про загальну середню освіту» Нормативні документи
Слайд № 3

Закон України «Про освіту» Закон України «Про загальну середню освіту» Нормативні документи

«ПРО ОСВІТУ» Розділ І «Загальні положення» даються визначення понять «інклюзивне навчання», «інклюзивне освітнє середовище», «особа з особливими ос...
Слайд № 4

«ПРО ОСВІТУ» Розділ І «Загальні положення» даються визначення понять «інклюзивне навчання», «інклюзивне освітнє середовище», «особа з особливими освітніми потребами», «індивідуальна програма розвитку» Стаття 19 «Освіта осіб з особливими освітніми потребами». Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів. Стаття 20 «Інклюзивне навчання». Заклади освіти за потреби утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас утворюється в обов’язковому порядку.

Поняття «інклюзивне навчання», яке визначене у Законі України «Про освіту» можна представити як багатогранник, де кожна грань – це аспект поняття в...
Слайд № 5

Поняття «інклюзивне навчання», яке визначене у Законі України «Про освіту» можна представити як багатогранник, де кожна грань – це аспект поняття в межах системи. Дане визначення можна представити наступною схемою «ПРО ОСВІТУ»

«ПРО ОСВІТУ» Розділ І «Загальні положення» даються визначення понять «інклюзивне освітнє середовище», «особа з особливими освітніми потребами», «ін...
Слайд № 6

«ПРО ОСВІТУ» Розділ І «Загальні положення» даються визначення понять «інклюзивне освітнє середовище», «особа з особливими освітніми потребами», «індивідуальна програма розвитку» Особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту Інклюзивне освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей Індивідуальна програма розвитку - документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, закріплює перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційних потреб/послуг для розвитку дитини та розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків дитини з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання

Стаття 16 «Інклюзивне навчання». Для навчання дітей з особливими освітніми потребами заклади загальної середньої освіти на підставі звернення батьк...
Слайд № 7

Стаття 16 «Інклюзивне навчання». Для навчання дітей з особливими освітніми потребами заклади загальної середньої освіти на підставі звернення батьків дитини або осіб, які їх замінюють, утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи. Інклюзивне навчання - система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Організація інклюзивного навчання у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки. ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ

Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» По...
Слайд № 8

Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 88 «Про порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» Нормативні документи

Порядок організації інклюзивного навчання регламентується алгоритм відкриття класів з інклюзивною формою навчання, введення посади асистента вчител...
Слайд № 9

Порядок організації інклюзивного навчання регламентується алгоритм відкриття класів з інклюзивною формою навчання, введення посади асистента вчителя, кількість учнів з особливими освітніми потребами та індивідуальне планування їх розвитку, окреслюється методично-дидактичне забезпечення освітнього процесу в інклюзивних класах та особливості організації психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами.

Порядок та умови надання субвенції визначає механізм надання субвенції на державну підтримку особам з особливими освітніми потребами, які навчаютьс...
Слайд № 10

Порядок та умови надання субвенції визначає механізм надання субвенції на державну підтримку особам з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладах

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!