Презентація до Кейс - уроку "Світ інформації та мас – медіа. Роль інформації та мас - медіа в сучасному світі."

Опис документу:
учень повинен знати зміст понять: інформація, мас – медіа, медіа текст, пропаганда, реклама; характеризувати функції медіа в демократичній державі та наводити приклади їхнього впливу на прийняття рішень; пояснювати, як медіа впливають на формування громадської думки; здатний усвідомити різницю між реальною подією та її відображенням у медіа тексті.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Кейс - урок Тема: Світ інформації та мас – медіа. Роль інформації та мас - медіа в сучасному світі.
Слайд № 1

Кейс - урок Тема: Світ інформації та мас – медіа. Роль інформації та мас - медіа в сучасному світі.

Перевірка домашнього завдання Тести 1.Медіа — це А інструменти та засоби передачі будь­якої інформації з будь­якою метою ; Б відомості, що прийняті...
Слайд № 2

Перевірка домашнього завдання Тести 1.Медіа — це А інструменти та засоби передачі будь­якої інформації з будь­якою метою ; Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі; В вид інформації, розрахований на масового споживача ; Г засоби поширення інформації для масового споживання; 2. Що із запропонованого Не є ознакою медіатексту? А вторинність ; Б завершеність ; В потокове виробництво ; Г колективне виробництво; 4. Найважливіша ідея публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток – шоу, фільму, літературного чи музичного твору, призначена для цільової аудиторії – це А меседж ; Б медіа текст ; В коротке повідомлення ; Г інформація. 3. Вид взаємодії для привернення уваги населення до найважливіших суспільних проблем і морально - етичних цінностей? А комерційна реклама; Б соціальна реклама ; В політична реклама ; Г державна реклама;

Перевірка домашнього завдання Тести 5. Які функції мас – медіа в суспільстві? Заповніть схему.
Слайд № 3

Перевірка домашнього завдання Тести 5. Які функції мас – медіа в суспільстві? Заповніть схему.

Перевірка домашнього завдання Тести 6. Назвіть основні канали комунікації через які передається й отримується інформація в суспільстві. Заповніть с...
Слайд № 4

Перевірка домашнього завдання Тести 6. Назвіть основні канали комунікації через які передається й отримується інформація в суспільстві. Заповніть схему.

Перевірка домашнього завдання Тести 7. Які складові комунікаційного ланцюжка Лассуелла? Заповніть ланцюжок.
Слайд № 5

Перевірка домашнього завдання Тести 7. Які складові комунікаційного ланцюжка Лассуелла? Заповніть ланцюжок.

Кейс №1. Історичний. Завдання: Прочитайте текс. Придумайте заголовок до нього. Складіть стрічку часу до тексту. Збереження та передача інформації
Слайд № 6

Кейс №1. Історичний. Завдання: Прочитайте текс. Придумайте заголовок до нього. Складіть стрічку часу до тексту. Збереження та передача інформації

Слайд № 7

Кейс №2. Розглядаємо та обговорюємо. Завдання: Роздивіться банкноти різних держав. Опишіть, що зображено на кожній з них. Які символи використовуют...
Слайд № 8

Кейс №2. Розглядаємо та обговорюємо. Завдання: Роздивіться банкноти різних держав. Опишіть, що зображено на кожній з них. Які символи використовуються на банкнотах? Чи можна пов’язати характер певних зображень із рівнем демократії у тій чи іншій країні?

Кейс № 3. Дослідження. Розгляньте запропонований медійний текст. Визначте, який його головний меседж, які цінності він пропагує. Спробуйте, об’єдна...
Слайд № 9

Кейс № 3. Дослідження. Розгляньте запропонований медійний текст. Визначте, який його головний меседж, які цінності він пропагує. Спробуйте, об’єднавшись у пари, запропонувати свій варіант медіатексту до запропонованого зображення.

Кейс № 4. Реклама. Перегляньте запропоновані відеоролики. Визначте, вид реклами та який головний меседж, кожен з них пропагує. Відеоролик № 1.
Слайд № 10

Кейс № 4. Реклама. Перегляньте запропоновані відеоролики. Визначте, вид реклами та який головний меседж, кожен з них пропагує. Відеоролик № 1.

Відеоролик № 2.
Слайд № 11

Відеоролик № 2.

Відеоролик № 3
Слайд № 12

Відеоролик № 3

Кейс № 5. Бюро корисної інформації. Першим прототипом друкованої газети у світі вважають «Столичний вісник», що виходив у Китаї у VIII ст. й містив...
Слайд № 13

Кейс № 5. Бюро корисної інформації. Першим прототипом друкованої газети у світі вважають «Столичний вісник», що виходив у Китаї у VIII ст. й містив інформацію про укази імператора та найважливіші події. Її друкували за допомогою дерев’яних дощечок, на яких вирізали ієрогліфи, а потім вкривали тушшю та робили відбитки. Технологія була доволі незручною, оскільки від частого використання дощечки дуже швидко псувалися. До числа перших газет сучасного типу відносять «La Gazette», що була опублікована 30 травня 1631 р. у Франції тиражем в 1200 екземплярів. Вона була надзвичайно популярною серед французів. Деякі замітки для «La Gazette» писали особисто король Франції Людовик XIII та знаменитий кардинал Рішельє. У ній вперше опублікували платні рекламні оголошення. Завдання: Поміркуйте та обговоріть, чому газети, як різновид медіа, що пройшли такий довгий історичний шлях, існують і нині. Чи змінилася їх роль і як саме? Назвіть, які газети ви знаєте, як часто їх читаєте? Відповідь аргументуйте.

Підсумки уроку. Бесіда Яке місце посідає медіа та інформація в сучасному світі? Чому необхідно бути медіа грамотним? Домашнє завдання. Опрацювати с...
Слайд № 14

Підсумки уроку. Бесіда Яке місце посідає медіа та інформація в сучасному світі? Чому необхідно бути медіа грамотним? Домашнє завдання. Опрацювати ст.. 98 -102 підручника До наступного уроку заповнити медіа щоденник. Зробити висновки за тиждень.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!