Презентація для новопризначених психологів "Організація діяльності практичного психолога закладу освіти"

Психологія

07.02.2020

1190

0

42

Для кого: Дорослі
Опис документу:
У презентації зазначені основні нормативні документи, які регулюють діяльність практичного психолога закладу освіти; напрями діяльності представників психологічної служби; форми роботи з учасниками освітнього процесу; орієнтовні теми просвітницької та профілактичної роботи психолога.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Організація діяльності практичного психолога закладу освіти.
Слайд № 1

Організація діяльності практичного психолога закладу освіти.

Нормативно-правові документи, що регулюють діяльність практичного психолога. • Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII Наказ МОН «Про ...
Слайд № 2

Нормативно-правові документи, що регулюють діяльність практичного психолога. • Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII Наказ МОН «Про затвердження положення про психологічну службу у системі освіти України» від 22.05.2018 № 509 Етичний кодекс психолога, прийнятий на І Установчому з’їзді Товариства психологів України 18.12.1990 Лист МОН «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України» від 24.07.2019 №1/9-477

Нормативно-правові документи, що регулюють діяльність практичного психолога Лист МОН «Про пріоритетні напрямки роботи типову психологічної служби у...
Слайд № 3

Нормативно-правові документи, що регулюють діяльність практичного психолога Лист МОН «Про пріоритетні напрямки роботи типову психологічної служби у системі освіти 2019/2020 н.p.» від 18.07.2019 №1/9-462 План заходів розвитку психологічної служби на період до 2020 року, затверджений наказом МОН від 08.08.2017 №1127 Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів, затверджене наказом МОН від 19.10.2001 №691 Положення про експертизу психологічного та соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах МОН, затверджене наказом МОН від 20.04.2003 №330 Лист МОН «Щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019/2020 н.p.» від 26.06.2019 №1/9-409

Напрями діяльності працівників психологічної служби: - діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-пс...
Слайд № 4

Напрями діяльності працівників психологічної служби: - діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні; - профілактика – своєчасне попередження порушень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;

Напрями діяльності працівників психологічної служби: корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниже...
Слайд № 5

Напрями діяльності працівників психологічної служби: корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки; - освітня діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості; -

Напрями діяльності працівників психологічної служби: - консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на ...
Слайд № 6

Напрями діяльності працівників психологічної служби: - консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу; - зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління; - просвіта – формування психологічної та с оціальної компетентності учасників освітнього процесу.

Психологічний супровід учасників освітнього процесу Діагностична робота: спостереження, діагностика рівня тривожності, дослідження психічних станів...
Слайд № 7

Психологічний супровід учасників освітнього процесу Діагностична робота: спостереження, діагностика рівня тривожності, дослідження психічних станів школярів, визначення особистих особливостей учнів, дослідження соціально – психологічної адаптації, пізнавальних процесів. Консультаційна робота (групове, індивідуальне консультування): супровід адаптації до нових умов навчання/нового колективу; сприяння покращенню психоемоційних станів; допомога в кризових ситуаціях; подолання страхів, тривожності.

Психологічний супровід учасників освітнього процесу Профілактична, просвітницька робота: профілактика стресових станів, тривожності, агресивності, ...
Слайд № 8

Психологічний супровід учасників освітнього процесу Профілактична, просвітницька робота: профілактика стресових станів, тривожності, агресивності, профілактика конфліктів, булінгу, суїцидальної поведінки, шкідливих звичок. Корекційна робота: формування життєвих пріоритетів та цілей; навички конструктивного спілкування та взаємодії; збереження психологічного здоров’я зниження тривожності, імпульсивності, агресивності.

Форми роботи з учасниками освітнього процесу Діти Батьки - Консультації - Виступи на б/з - Тренінги -Тренінги - Години спілкування - Консультації -...
Слайд № 9

Форми роботи з учасниками освітнього процесу Діти Батьки - Консультації - Виступи на б/з - Тренінги -Тренінги - Години спілкування - Консультації - Корекційні заняття - Діагностика Діагностика - Конференції Відеолекторії - Відвідування вдома Вікторини - Круглі столи - Круглі столи - Практикуми - Семінари

Форми роботи з учасниками освітнього процесу Педагоги - Консультації - Тренінги - Педагогічні консиліуми - Діагностика - Виступи, бесіди - Семінари
Слайд № 10

Форми роботи з учасниками освітнього процесу Педагоги - Консультації - Тренінги - Педагогічні консиліуми - Діагностика - Виступи, бесіди - Семінари

Просвіта, профілактика для батьків: «Режим дня першокласника» «Адаптація дитини» «Дитина з особливими потребами у школі» «Перший раз у п'ятий клас»...
Слайд № 11

Просвіта, профілактика для батьків: «Режим дня першокласника» «Адаптація дитини» «Дитина з особливими потребами у школі» «Перший раз у п'ятий клас» «Булінг в освітньому середовищі» «Десять кроків, щоб стати кращими батьками» «Як навчити слухати і чути свою дитину» «Дефекти сімейного виховання» «Моя дитина - підліток» «Виховання відповідальності та самодисципліни» «Самооцінка дитини» «Особливості НУШ» «Толерантність»

Просвіта, профілактика для вчителів: «Проблеми у навчанні п'ятикласників» «Психологічні особливості дитини 6-річного віку» «Булінг серед учнів» «Як...
Слайд № 12

Просвіта, профілактика для вчителів: «Проблеми у навчанні п'ятикласників» «Психологічні особливості дитини 6-річного віку» «Булінг серед учнів» «Як навчити дитину слухати з першого разу» «Робота з учнями «групи ризику» «Дитина - підліток» «Організація роботи по попередженню суїцидальної поведінки» «Стрес. Вміння керувати собою» «Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання» «Особливості інклюзивного навчання»

Просвіта, профілактика для учнів: «СНІД – хвороба століття» «Здоров’я – скарб безцінний» «Цінності в моєму житті» «Булінг» «Торгівля людьми» «Виріш...
Слайд № 13

Просвіта, профілактика для учнів: «СНІД – хвороба століття» «Здоров’я – скарб безцінний» «Цінності в моєму житті» «Булінг» «Торгівля людьми» «Вирішення конфліктів» «Вплив куріння, алкоголю на організм людини» «Толерантність», «Особлива дитина у класі» «Вибір професії» «Моє життя – найдорожчий скарб у світі» «Вплив комп’ютерної техніки на людину» «Шкідливі звички» «Агресивна поведінка»

Документація психолога Річний план роботи практичного психолога Журнал щоденного обліку роботи практичного психолога Протоколи індивідуальної та гр...
Слайд № 14

Документація психолога Річний план роботи практичного психолога Журнал щоденного обліку роботи практичного психолога Протоколи індивідуальної та групової психологічної діагностики Журнал протоколів індивідуальної та групової консультацій Журнал обліку проведення корекційних занять Графік роботи практичного психолога Індивідуальні картки учнів Заяви-згоди батьків Журнал спостережень за учнем, класом (за бажанням) Журнал психологічного аналізу уроків (за бажанням) Журнал самоосвіти (за бажанням)

Документація психолога Папки Корекційна робота Діагностика (початкова школа, середня школа, старша школа, батьки, вчителі) Робота з батьками Робота...
Слайд № 15

Документація психолога Папки Корекційна робота Діагностика (початкова школа, середня школа, старша школа, батьки, вчителі) Робота з батьками Робота з педколективом Робота з учнями з ООП Робота з учнями «групи ризику» Робота з обдарованими дітьми Робота з учнями, які потрапили у складні життєві ситуації Робота з дітьми із сімей учасників АТО Каталог статей (за бажанням) Нормативно-правова документація Вихідна, вхідна документація (за бажанням)

Як байка, так і життя: цінується не за тривалість, а за зміст. (СЕНЕКА) Дякую за увагу!
Слайд № 16

Як байка, так і життя: цінується не за тривалість, а за зміст. (СЕНЕКА) Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Психологія

07.02.2020

1190

0

42

Для кого: Дорослі