Презентація "Дисципліна на уроці. Проблеми та методи їх вирішення"

Опис документу:
Створення дисципліни на уроці є достатньо складною проблемою не тільки для молодих педагогів, але й для вчителів з певним педагогічним стажем роботи. Досвідчені педагоги помічають, що хорошим, на їхню думку, є такий урок, де переважна більшість учнів працює з інтересом, слухає вчителя, сприймає дзвінок, що продзвенів, як небажану перешкоду.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дисципліна на уроці. Проблеми та методи їх вирішення
Слайд № 1

Дисципліна на уроці. Проблеми та методи їх вирішення

Що таке хороша дисципліна? Це ситуація, в якій усі учні активно працюють за чітким планом учителя. Приміром, можливий на окремих елементах так зван...
Слайд № 2

Що таке хороша дисципліна? Це ситуація, в якій усі учні активно працюють за чітким планом учителя. Приміром, можливий на окремих елементах так званий “діловий шум ”, але він є результатом активної роботи.

4 критерії, які є необхідною умовою того, щоб у вчителя загалом не було проблеми дисципліни на уроці Учитель повинен бути вимогливим, але доброзичл...
Слайд № 3

4 критерії, які є необхідною умовою того, щоб у вчителя загалом не було проблеми дисципліни на уроці Учитель повинен бути вимогливим, але доброзичливим; Педагог повинен любити дітей просто за те, що вони діти; Учитель повинен глибоко знати свій предмет, бути захоплений ним; Педагог повинен досконало володіти організаційним блоком процесу навчання.

Причини недисциплінованої поведінки учнів на уроці: 1.Неправильне ставлення до вчителя у сім’ї учня Поради: - Залучати батьків до співробітництва, ...
Слайд № 4

Причини недисциплінованої поведінки учнів на уроці: 1.Неправильне ставлення до вчителя у сім’ї учня Поради: - Залучати батьків до співробітництва, переконайте, що ваше співробітництво сприятиме душевній рівновазі дитини. - Ознайомте їх зі своїми вимогами до учнів, поцікавтеся думкою батьків щодо цього питання. - Покажіть ідентичність позицій учителя і батьків для успішного навчання дитини. - Покажіть батькам свою любов по відношенню до їхньої дитини

2. Відсутність контакту між учителем і учнями Рекомендації: - З'явившись перед групою, почекайте 10-15 секунд, щоб учні побачили і сприйняли учител...
Слайд № 5

2. Відсутність контакту між учителем і учнями Рекомендації: - З'явившись перед групою, почекайте 10-15 секунд, щоб учні побачили і сприйняли учителя. - Проявляти повагу до висловлювань і відповідей учнів. - Підкріпити своє слухання посмішкою, кивком голови і т.д.

3. Заважати уроку можуть різні відволікаючи чинники. 4. Учні, які не зацікавлені роботою. 5. Природна стомлюваність. 6. Неприпустимим є продовження...
Слайд № 6

3. Заважати уроку можуть різні відволікаючи чинники. 4. Учні, які не зацікавлені роботою. 5. Природна стомлюваність. 6. Неприпустимим є продовження уроку на перерві. 7. Часті запізнення учнів. 8. Відсутність порядку під ча уроку

9. Зовнішній і внутрішній порядок під час уроку До зовнішнього порядку відносять точний початок і точне закінчення уроку, встановлення контакту з у...
Слайд № 7

9. Зовнішній і внутрішній порядок під час уроку До зовнішнього порядку відносять точний початок і точне закінчення уроку, встановлення контакту з учнями, готовність засобів навчання, їхнє чітке функціонування, провітрене приміщення і т. д. До внутрішнього порядку відносять, насамперед, доцільний розподіл уроку на етапи. 10. Порушення дисципліни припадає на опитування

Методи педагогічного впливу 1.Виявити причини такої поведінки 2. Надлишок енергії і невміння раціонально виявляти причини такої поведінки 3. Неправ...
Слайд № 8

Методи педагогічного впливу 1.Виявити причини такої поведінки 2. Надлишок енергії і невміння раціонально виявляти причини такої поведінки 3. Неправильне розуміння учнями хоробрості 4. Уперті, неслухняні та примхливі учні 5. Груба поведінка дитини 6. Діти схильні до брехні

Основні прийоми досягнення хорошої дисципліни 1.Ставте конкретну мету перед дітьми 2. Проводьте цікаві уроки. 3. Враховуйте індивідуальні особливос...
Слайд № 9

Основні прийоми досягнення хорошої дисципліни 1.Ставте конкретну мету перед дітьми 2. Проводьте цікаві уроки. 3. Враховуйте індивідуальні особливості, рівень розвитку та можливості учнів. 4. Створюйте умови, щоб навіть “найважчі” учні побували у ситуації успіху, чи відчули себе лідером. 5. До учнів проявляйте ввічливість та повагу, але й наполягайте на повазі дорослих. 6. Не принижуйте учнів. Уникайте іронічних чи саркастичних висловлювань. 7. Не дуже реагуйте на незначні провини, вмійте проявити гумор, щоб це не переросло у ворожнечу. 8. Не погрожуйте мірами, які ви не зможете або не збираєтесь здійснити. 9. Не йдіть на поступки і компроміси заради завоювання власної популярності. 10. Підтримуйте контакт з дітьми у позаурочний час. Цікавтесь їх самопочуттям. 11. Посилайте батькам не тільки зауваження, але й заохочення.

Пам'ятайте: налагодження дисципліни за допомогою чужого авторитету не принесе Вам користі, а швидше зашкодить. Краще зверніться за підтримкою до кл...
Слайд № 10

Пам'ятайте: налагодження дисципліни за допомогою чужого авторитету не принесе Вам користі, а швидше зашкодить. Краще зверніться за підтримкою до класу. Дякую за увагу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.