Презентація "Ділові ігри на уроках історії"

Опис документу:
Ділові ігри на уроках історії - це такий спосіб навчальної діяльності, який дає змогу в умовах занурення в змодельовану ситуацію, стимулювати активність і креативний спосіб мислення з метою вироблення спільного рішення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Ділові ігри на уроках історії Автор : Алмашій М.І.
Слайд № 1

Ділові ігри на уроках історії Автор : Алмашій М.І.

Ділова гра – такий спосіб навчальної діяльності, який дає змогу в умовах занурення в змодельовану ситуацію, стимулювати активність і креативний спо...
Слайд № 2

Ділова гра – такий спосіб навчальної діяльності, який дає змогу в умовах занурення в змодельовану ситуацію, стимулювати активність і креативний спосіб мислення з метою вироблення спільного рішення.

Класифікація ділових ігор За цілями: набуття нових знань, умінь і навичок, комунікація, вирішення практичних завдань, проблем тощо. За формами: мас...
Слайд № 3

Класифікація ділових ігор За цілями: набуття нових знань, умінь і навичок, комунікація, вирішення практичних завдань, проблем тощо. За формами: масові, групові, індивідуальні. За видами: опанування методик, розвиток якостей і умінь, навчання взаємодії тощо.

Цілі використання формування пізнавальних і професійних мотивів та інтересів; виховання системного мислення, яке включає цілісне розуміння не тільк...
Слайд № 4

Цілі використання формування пізнавальних і професійних мотивів та інтересів; виховання системного мислення, яке включає цілісне розуміння не тільки природи і суспільства, а і себе, свого місця в світі; передача цілісного уявлення про професійну діяльність з урахуванням емоційно – особистісного сприйняття; навчання колективній розумовій і практичній роботі, формування вмінь та навичок соціальної взаємодії і спілкування навиків індивідуального і спільного прийняття рішень; виховання відповідального відношення до справи, поваги до соціальних цінностей та установок колективу і суспільства в цілому

Вимоги до ділової гри наявність мотивуючого етапу; чіткість структури, регламент; коректна постановка задач; залучення кожного; взаємодія кожного з...
Слайд № 5

Вимоги до ділової гри наявність мотивуючого етапу; чіткість структури, регламент; коректна постановка задач; залучення кожного; взаємодія кожного з кожним; психологічна комфортність; «наочність» результатів; рефлексія на кожному етапі; опора на власний та професійний досвід; забезпечення психотерапевтичної функції

Структура ділової гри 1 етап – чітке визначення мети, завдань ділової гри, конструювання її структури, розробка плану, технології її проведення, пр...
Слайд № 6

Структура ділової гри 1 етап – чітке визначення мети, завдань ділової гри, конструювання її структури, розробка плану, технології її проведення, правил гри, інструкцій. 2 етап – створення команд, розподіл ролей. Для цього можна використати можливості експрес – анкет, запропонувавши відповісти на такі запитання: Яку посаду в діловій грі Ви хотіли би займати? Кого б хотіли бачити в ролі керівника? З ким хотіли би займати? Та ін. 3 етап – організація самостійної пошукової роботи у складі мікро груп над розв’язанням визначеної проблеми чи окремих її аспектів. 4 етап – між групова дискусія, захист ідеї, проектів, пошук оптимальних варіантів розв’язання в процесі дискусії, тренінгу. 5 етап – підбиття підсумків, узагальнення результатів, виступ експертів, прийняття рішення, конструктивної програми. 6 етап – ігрова післядія.

Приклади ділових ігор 1. “ Дерево мудрості ”. 2. “ Три речення ” . 3. “ Перекладач ”. 4 . “ Реставрація ”. 5. “ Оживи картинку ”. 6. “ Аукціон ”. 7...
Слайд № 7

Приклади ділових ігор 1. “ Дерево мудрості ”. 2. “ Три речення ” . 3. “ Перекладач ”. 4 . “ Реставрація ”. 5. “ Оживи картинку ”. 6. “ Аукціон ”. 7. “ Історична гостинна ”. 8. “ Екскурсія ”.

“ Дерево мудрості ” Учні вчаться ставити питання до вивченого матеріалу. На уроці група отримує завдання у ході пояснення або роботи над текстом за...
Слайд № 8

“ Дерево мудрості ” Учні вчаться ставити питання до вивченого матеріалу. На уроці група отримує завдання у ході пояснення або роботи над текстом записати на три аркуші, трьох різних по важкості питання. Після вивчення матеріалу питання здаються. Найбільш цікаві оцінюються і оформляються у вигляді листків і прикріплюються до дерева мудрості. (червоні -5, жовті-4, зелені - 3). На наступному уроці учні зривають плоди і відповідають на питання.

“ Три речення ” В основі ділової гри – логічне завдання – виділити головне. Умовний компонент робить гру цікавою. Один із варіантів проведення робо...
Слайд № 9

“ Три речення ” В основі ділової гри – логічне завдання – виділити головне. Умовний компонент робить гру цікавою. Один із варіантів проведення робота з друкованим текстом. Це може бути частина параграфа, або документ. Перемагає той у кого розповідь коротша, при цьому передається точний зміст. Ця гра допомагає розвивати головне вміння – виділяти основне.

“ Перекладач ” Важкістю по засвоєнню різних термінів є складність наукової мови. В цій грі учням пропонується назвати будь-який історичний термін. ...
Слайд № 10

“ Перекладач ” Важкістю по засвоєнню різних термінів є складність наукової мови. В цій грі учням пропонується назвати будь-який історичний термін. Інші учні на швидкість перекладають це слово з “ наукової ” на “ доступну ” мову.

“ Аукціон ” Гра проводиться після вивчення одного із історичних періодів, наприклад по темі : “Й. Сталін ”. На уроці учням пропонується гра: “ Прод...
Слайд № 11

“ Аукціон ” Гра проводиться після вивчення одного із історичних періодів, наприклад по темі : “Й. Сталін ”. На уроці учням пропонується гра: “ Продається оцінка – 5”. Кожен учень може її купити. Для цього потрібно назвати історичну особу яка жила в епоху “Й. Сталіна”, при цьому імена не мають повторюватися. Кожне ім'я записується на дошці і в зошиті. Бажано про кожного сказати декілька слів. Якщо після наступного імені настає тиша , викладач негайно б'є три рази молотком. Виграє той хто назвав більше імен.

“ Оживи картинку ” Учням надаються картинки на розгляд . Головне завдання по назві картинки та змісту розповісти про епоху та події які пов'язані з...
Слайд № 12

“ Оживи картинку ” Учням надаються картинки на розгляд . Головне завдання по назві картинки та змісту розповісти про епоху та події які пов'язані з зображенням.

ЗБРОЙНІ СИЛИ ЗОУНР (УКРАЇНСЬКА ГАЛИЦЬКА АРМІЯ)
Слайд № 13

ЗБРОЙНІ СИЛИ ЗОУНР (УКРАЇНСЬКА ГАЛИЦЬКА АРМІЯ)

ЛЕГІОН УКРАЇНСЬКИХ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ
Слайд № 14

ЛЕГІОН УКРАЇНСЬКИХ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ

ВІЙСЬКО УНР ЧАСІВ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РАДИ
Слайд № 15

ВІЙСЬКО УНР ЧАСІВ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РАДИ

Десятник військового віділу Полку УСС (1917—1918 рр.)
Слайд № 16

Десятник військового віділу Полку УСС (1917—1918 рр.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!