Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Бар'єри в спілкуванні"

Психологія

Для кого: 10 Клас, 11 Клас, Дорослі

19.03.2020

2799

112

0

Опис документу:
Наочний матеріал до дослідницької роботи "Бар'єри спілкування". Покликаний полегшити сприйняття студентами (учнями) означеної теми та розробити алгоритм подолання психологічних труднощів, що виникають в процесі спілкування, які служать причиною конфліктів або перешкоджають взаєморозумінню і взаємодії.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ПРОЕКТ: «Бар’єри в спілкуванні» МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ МАРГАНЕЦЬКИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХ...
Слайд № 1

ПРОЕКТ: «Бар’єри в спілкуванні» МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ МАРГАНЕЦЬКИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Автор: Кочина Т.О LOGO LOGO

2 2 Актуальність - дослідження природи виникнення бар’єрів спілкування, визначення шляхів їх усунення і подолання для покращення процесу спілкуванн...
Слайд № 2

2 2 Актуальність - дослідження природи виникнення бар’єрів спілкування, визначення шляхів їх усунення і подолання для покращення процесу спілкування. Об'єкт дослідження - бар'єри в спілкуванні. Предмет дослідження – причини виникнення бар'єрів між суб'єктами Мета дослідження – визначення способів усунення бар’єрів спілкування. LOGO

3 Спілкування процес взаємодії спрямований на взаємне пізнання, на встановлення і розвиток взаємин, надання взаємовпливу на стани, погляди і поведі...
Слайд № 3

3 Спілкування процес взаємодії спрямований на взаємне пізнання, на встановлення і розвиток взаємин, надання взаємовпливу на стани, погляди і поведінку, а також на регуляцію спільної діяльності LOGO

Бар'єри спілкування пов'язані з характерами людей, їх прагненнями, поглядами, мовними особливостями, з манерами спілкування психологічні труднощі, ...
Слайд № 4

Бар'єри спілкування пов'язані з характерами людей, їх прагненнями, поглядами, мовними особливостями, з манерами спілкування психологічні труднощі, що виникають в процесі спілкування, які служать причиною конфліктів або перешкоджають взаєморозумінню і взаємодії LOGO

5 5 Уникнення відхилення від контакту з партнером, при якому спілкування стає неможливим Авторитет всім, кому в авторитетності відмовлено, довіри н...
Слайд № 5

5 5 Уникнення відхилення від контакту з партнером, при якому спілкування стає неможливим Авторитет всім, кому в авторитетності відмовлено, довіри немає ніякої і те, що вони говорять, не має ніякого значення. Нерозуміння потенційно небезпечна інформація незрозуміла - не почута і не побачена зовнішні бар'єри LOGO

6 6 бар'єр негативних емоцій бар'єр страждання бар'єр гніву бар'єр огиди бар'єр презирства бар'єр страху бар'єр сорому і провини бар'єр настрою бар...
Слайд № 6

6 6 бар'єр негативних емоцій бар'єр страждання бар'єр гніву бар'єр огиди бар'єр презирства бар'єр страху бар'єр сорому і провини бар'єр настрою бар'єри мови: фонетичний семантичний стилістичний логічний в разі успіху комунікації має статися зміна в уявленнях про світ того, кому вона адресована Бажання слухати і чути підвищує ефективність комунікації внутрішні захисти від інформації, що загрожує масштабною перебудовою поведінки людини та всіх її уявлень LOGO

www.themegallery.com Бар’єри спілкування з людьми, які мають особливі потреби ( обмежені можливості) 1 У всіх них є власні потреби, здібності й тал...
Слайд № 7

www.themegallery.com Бар’єри спілкування з людьми, які мають особливі потреби ( обмежені можливості) 1 У всіх них є власні потреби, здібності й таланти якими вони можуть поділитися з іншими. 3 Дружба має давати їм відчуття потрібності, посилювати почуття гідності та самоповаги 2 Вони потребують толерантності, а не жалості, а надмірне піклування може призвести до нерівності у стосунках. Діти з особливими потребами гостріше сприймають нетактовні розпитування, недоречні розглядання LOGO

Способи подолання бар’єрів спілкування Психологічні прийоми Прийоми залучення уваги: «нейтральна фраза», «залученя уваги», «збір уваги», «підтримка...
Слайд № 8

Способи подолання бар’єрів спілкування Психологічні прийоми Прийоми залучення уваги: «нейтральна фраза», «залученя уваги», «збір уваги», «підтримка уваги»; Прийоми акцентування уваги: пряме і не пряме; Використання феномену авторитету; Подолання мовних та логічних перешкод у спілкуванні З'ясування; Перефразовування; Відображення почуттів; Резюмування. Активне слухання: критичне і емпатичне 8 LOGO

www.themegallery.com Маніпуляція, як наслідок неефективного спілкування Спосіб подолання: не забувати про свої інтереси і плани, підвищувати самооц...
Слайд № 9

www.themegallery.com Маніпуляція, як наслідок неефективного спілкування Спосіб подолання: не забувати про свої інтереси і плани, підвищувати самооцінку та рівень освіченості Про те, що людиною маніпулюють, сигналізують її емоції. Phase 2 9 Маніпуляція – це спосіб впливу на людей, через програмування її поведінки. LOGO

Профілактика та подолання комунікативних бар'єрів З метою сприянню осмисленню студентами коледжу сутності комунікативних бар’єрів, а також забезпеч...
Слайд № 10

Профілактика та подолання комунікативних бар'єрів З метою сприянню осмисленню студентами коледжу сутності комунікативних бар’єрів, а також забезпечення набуття умінь та навичок профілактики і подолання комунікативних бар’єрів ми розробили чотири заняття, які можна проводити в рамках годин спілкування в академічних групах. 10 LOGO

Фрагменти занять Заняття 1. Тема: «Поняття про комунікативні бар’єри, їх види та причини виникнення». Заняття 2. Тема: «Подолання комунікативних ба...
Слайд № 11

Фрагменти занять Заняття 1. Тема: «Поняття про комунікативні бар’єри, їх види та причини виникнення». Заняття 2. Тема: «Подолання комунікативних бар’єрів під час самопрезентації, формального та неформального спілкування в групі». 11 LOGO

Фрагменти занять Заняття 3. Тема: «Розвиток емпатії, вміння слухати, розуміти невербальні засоби комунікації як важлива умова профілактики та подол...
Слайд № 12

Фрагменти занять Заняття 3. Тема: «Розвиток емпатії, вміння слухати, розуміти невербальні засоби комунікації як важлива умова профілактики та подолання комунікативних бар’єрів». Заняття 4. Тема: «Підвищення рівня толерантності, зниження агресії та управління емоціями як чинник попередження та подолання комунікативних бар’єрів». 12 LOGO

10 Висновки розвинена емпатія допоможе узгодити очікування партнерів спілкування з оточуючими людьми, задовольняє одну з основних соціальних потреб...
Слайд № 13

10 Висновки розвинена емпатія допоможе узгодити очікування партнерів спілкування з оточуючими людьми, задовольняє одну з основних соціальних потреб манера спілкування повинна відповідати ситуації і людям, що вступають в комунікацію; демонстрація поваги та привітності до партнера, відкритості та чесності значно покращують ефективність спілкування 1 2 3 LOGO

“ Бар’єри в спілкуванні” Дякую за увагу! LOGO LOGO
Слайд № 14

“ Бар’єри в спілкуванні” Дякую за увагу! LOGO LOGO

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.