Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Презентація: "Асистент учителя в класі з інклюзивною формою навчання"

Інклюзивна освіта

Для кого: Дорослі

17.10.2021

115

24

0

Опис документу:

Нині посада асистента вчителя вкрай важлива в класах з інклюзивним навчанням. Компетентності асистента вчителя: обов’язкове ведення необхідної документації; знання і навички, якими потрібно володіти, а також ряд особистісних якостей, які слід розвивати.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Асистент учителя в класі з інклюзивною формою навчання   Відкрити у кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути
Слайд № 1

Асистент учителя в класі з інклюзивною формою навчання   Відкрити у кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути

Що таке інклюзивне навчання?  Закон України “Про освіту” визначив поняття особи з особливими освітніми потребами. Це “особа, яка потребує додатково...
Слайд № 2

Що таке інклюзивне навчання?  Закон України “Про освіту” визначив поняття особи з особливими освітніми потребами. Це “особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту”. Асистент учителя – педагогічний працівник, основною функцією якого є: співпраця з учителем класу, що допомагає приділяти увагу кожному учневі класу під час освітнього процесу; допомагає учням з особливими освітніми потребами у виконанні навчальних завдань; долучається до складання та виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.        

Спільна робота вчителя та асистента вчителя Обов’язки асистента вчителя Обговорити можливості учнів з ООП, його сильні та слабкі сторони. Брати уча...
Слайд № 3

Спільна робота вчителя та асистента вчителя Обов’язки асистента вчителя Обговорити можливості учнів з ООП, його сильні та слабкі сторони. Брати участь у складанні ІПР. Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учнів з ООП. Оформлювати встановлену педагогічну документацію. Обговорити необхідні адаптації та модифікації навчального матеріалу з огляду на потреби учнів та відповідно до ІПР. Адаптувати/модифікувати навчальний матеріал для учнів з ООП; за потреби виготовляти потрібні наочні, роздаткові та інші матеріали. Залучати учнів зООПдовиконання окремих видів діяльностіспільнозкласом. Аналізувати ефективність застосованих методів навчання       Проводитидодатковепоясненняучням з ООП, корегувати їх навчальну діяльність. Формувати та сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок. Обговорити спостереження. Обмінятись інформацією. Обговорити пропозиції щодо доповнення ІНП, ІПР (чи внесення змін) Надавати вчителю інформацію щодо навчальної діяльності учнів з ООП. Спостерігати за поведінкою учнів та надавати інформацію вчителю. Вести щоденник спостережень.Оформлювати портфоліо учнів з ООП. Обговорити інформацію про учнів з ООП. Дотримуватися конфіденційності Звітувати перед психолого-педагогічним консиліумом щодо динаміки розвитку учнів з ООП. Консультувати батьків

Нормативно -правова база з питань інклюзивної освіти У своїй діяльності керуватися : П. 1 ст. 23. Конвенції ООН про права дитини, 20 листопада 1989...
Слайд № 4

Нормативно -правова база з питань інклюзивної освіти У своїй діяльності керуватися : П. 1 ст. 23. Конвенції ООН про права дитини, 20 листопада 1989 р. Ст. 53 Конституції України. «Кожен має право на освіту». Закони України Ст. 3 Закону України «Про освіту». П. 6 ст. 3 Закону України «Про освіту»: Ст. 19. Закону України «Про освіту»: «Освіта осіб з особливими освітніми потребами». Ст. 20 Закону України «Про освіту»: «Інклюзивне навчання»; Посадові обов’язки асистента вчителя (Лист МОНмолодьспорту від 25.09.2012 р. № 1/9-675 Посібники: Учні початкових класів із особливими освітніми портебами: НАВЧАННЯ ТА СУПРОВІД. Колупаєа А.АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ у закладі ЗСО з інклюзивною формою навчання.

Документація асистента вчителя Нормативно – правова база інклюзивної освіти. Посадова інструкція асистента вчителя інклюзивної освіти. Річний план ...
Слайд № 5

Документація асистента вчителя Нормативно – правова база інклюзивної освіти. Посадова інструкція асистента вчителя інклюзивної освіти. Річний план роботи асистента вчителя інклюзивної освіти на 2021 - 2022 н.р.\ Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП. Список здобувачів освіти 4 – А класу з ООП. Індивідуальний розклад уроків здобувача освіти на 2021 -2022 н.р. Графік роботи асистента вчителя Журнал спостереження за навчальними досягненнями учениці 4 – А класу ( дитина з ООП) Журнал  обліку консультацій та просвітницьких заходів. Журнал  обліку методичної роботи Портфоліо на учня з особливими освітніми потребами. 1..

Список здобувачів освіти з особливими освітніми потребами 4 – А класу Соціальний супровід дитини на корекційні заняття здійснює асистент вчителя №№...
Слайд № 6

Список здобувачів освіти з особливими освітніми потребами 4 – А класу Соціальний супровід дитини на корекційні заняття здійснює асистент вчителя №№ п/п ПІБдитини Висновокінклюзивно–ресурсного центру (на основі нього ми складаємо ІПР) Психолого – педагогічний висновок Рекомендована освітня програма занять Видкорекційних занять Кількість годин ПІП особи, яка здійснює корекційні заняття

ГРАФІК РОБОТИ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ 4 – А КЛАСУ № п/п Форма роботи ДНІ ТИЖНЯ (КІЛЬКІСТЬ ГОДИН) обсяг годян .   понеділок вівторок середа четвер п’ятниц...
Слайд № 7

ГРАФІК РОБОТИ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ 4 – А КЛАСУ № п/п Форма роботи ДНІ ТИЖНЯ (КІЛЬКІСТЬ ГОДИН) обсяг годян .   понеділок вівторок середа четвер п’ятниця 1. Навчальна робота 8.30- 13.10 (2 год.25хв.) 8.30- 13.10 (2год.25хв.) 8.30- 13.10 (2 год.25хв.) 8.30- 13.10 (2 год.25хв.) 8.30- 13.10 (2 год.25хв.) 11.25 2. Індивідуальний супровід   1 год. 10 хв. 1 год. 10 хв 1 год. 10 хв     1 год. 10 хв 1 год. 10 хв 5год 50хв 10.00 –11.00 (логопед)   10.00- 11.00 (логопед)     2 год 3. Виховна робота   8.00 - 8.30     8.00-8.30 1 год. 4. Співпраця з педагогами 8.00 - 8.30 13.15 – 14.00 8.00 - 8.30 8.00 - 8.30 13.15 – 14.00 3год   5. Співпраця з батьками 14.00 – 14.30 14.00 -14.30 14.00 -14.30 14.00 -14.30   2год 6. Додаткові заняття з асистентом учителя 0,25         0.25 ВСЬОГО 5год20хв. 4.год 40хв. 5год. 35хв. 4 год. 35хв. 4год. 10 хв. 25

Методи оцінювання: спостереження, зразки робіт, контрольні аркуші, тестові завдання, стандартні тести. Журнал спостереження за навчальними досягнен...
Слайд № 8

Методи оцінювання: спостереження, зразки робіт, контрольні аркуші, тестові завдання, стандартні тести. Журнал спостереження за навчальними досягненнями учениці 4 – А класу в умовах інклюзивного навчання ( дитина з ООП)   Дата   Навчальна дисципліна   Дії асистента   Академічні навички учениці Метод оцінювання             Дата   Навчальна дисципліна   Дії асистента   Опрацюваннята виконання учнем завдань Посилання на онлайн - ресурси          

Портфоліо учениці – А класу З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо . У листі МОН молод...
Слайд № 9

Портфоліо учениці – А класу З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо . У листі МОН молоді та спорту України від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» зазначається: «Портфоліо – це  накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати і організовувати  власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку;  активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки».

Титульна сторінка. Знайомтесь. Це – Я !  Про мене Мій знак зодіаку Що я вмію і чого навчуся Роботи, якими я пишаюсь Мої успіхи в навчанні (укр.мова...
Слайд № 10

Титульна сторінка. Знайомтесь. Це – Я !  Про мене Мій знак зодіаку Що я вмію і чого навчуся Роботи, якими я пишаюсь Мої успіхи в навчанні (укр.мова, читання, математика) Моя творча галерея  Висновки і побажання Зразки письмових робіт. Малюнки. Опитувальники. Коментарі педагога. Фотографії. Листок спостереження. Список прочитаних книг. Зразки спільних робіт. Самооцінювання. Коментарі батьків. Зразки робіт в рамках окремих освітніх галузей. Зошити робочі.

Журнал обліку консультацій та просвітницьких заходів Журнал  обліку методичної роботи Журнал облік методичної роботи. Згідно з посадовими обов’язка...
Слайд № 11

Журнал обліку консультацій та просвітницьких заходів Журнал  обліку методичної роботи Журнал облік методичної роботи. Згідно з посадовими обов’язками асистент учителя: консультує батьків, учнів організовує просвітницькі заходи та бере в них активну участь. Таку роботу доцільно обліковувати в окремій таблиці. №№ п/п Дата ПІБособи, якій надано консультацію Тема консультації (просвітницького заходу) Підпис Особи, яку консультували Особи, яка консультувала №№ п/п Дата Назва заходу Тема виступу

Дякую за увагу!
Слайд № 12

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.