Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Представлення м/р "Пластбол як засіб фіз. розвитку дітей ст. дошк.віку" (Виступ на педраду)

Фізичне виховання та спорт

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

26.09.2021

343

5

1

Опис документу:

Подана характеристика спорт. гуртока «Школа м’яча», Гра і змагання з пластболу є результатом роботи даного гуртка. Гра ця, перш за все, пропагує здоровий спосіб життя, виховує любов до фізкультури і спорту та любов до спортивних командних ігор з м’ячем, формує позитивні моральні та вольові риси характеру, виховує справжній спортивний дух дошкільнят, сприяє доброзичливим, товаристським відношенням з однолітками.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заклад дошкільної освіти №21 «Пролісок»











«Пластбол як засіб фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку»

Виступ до педради з досвіду роботи, щодо написання методичної розробки









Підготувала: Блясецька З Ю.

Інструктор з фізкультури





м. Коломия

В закладі дошкільної освіти №21 «Пролісок» працюю з 1997 року. З1995року на посаді інструктора з фізкультури. Зауважу, що дуже люблю свою роботу, люблю дітей і тому завжди старалася вишукувати різні форми прийоми і методи роботи з фізичного виховання, які би були для дітей цікавими, змістовними, корисними. Напевно, перш за все, треба дати пояснення, що таке пластбол. Пластбол - це командна гра з м᾽ячем, придумана мною від слів « пластун» та англ. «ball» - мяч. Ця гра проходить за правилами, як у волейболі тільки спрощеним методом. Подача м᾽яча подається кидком, а не ударом, передача здійснюється не відбиванням, а ловінням м᾽яча і перекиданням його на поле суперника. Рахунок штрафних очок здійснюється в межах до 10.

Далі, описуючи роботу та роблячи теоретичне обґрунтування можна сказати, що за останні роки інтерес до спортивних ігор, як ефективного засобу фізичного розвитку дітей дошкільного віку, значно підвищився і серед інструкторів з фізкультури в закладах дошкільної освіти, що й зумовило актуальність створення даної методичної розробки. Адже педагоги чітко усвідомлюють, що спортивні ігри, не лише позитивно сприймаються дітьми, а й задовольняють потребу ростучого організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду

Новизна власної методичної розробки полягає у тому, що мною придумано новий вид спортивної гри з м’ячем, напрацьовано авторську методику навчання дітей гри у пластбол та запропоновано алгоритм підготовки й проведення змагань із даного виду спорту з дітьми старшого дошкільного віку.

Практична значущість методичної розробки:

  • розроблено методику навчання дітей старшого дошкільного віку гри у пластбол

  • укладено план роботи спортивного гуртка «Школа м’яча»

  • розроблено Положення про підготовку та проведення змагань з дітьми старшого дошкільного віку з пластболу та всю супровідну документацію (зразок заявки на участь у змаганнях, протоколи змагань, орієнтовна програма змагань, нагороди учасникам та переможцям (грамоти, медалі тощо)

Оскільки в освітньому процесі важливо проектувати, то ідея навчання дітей спортивної гри у пластбол теж мала планомірний характер. Зародилася ідея навчати дітей грати у цю гру з того моменту, як тільки у нашому фізкультурному залі вмонтували волейбольні стійки. Мені одразу ж захотілося організувати спортивний гурток «Школа м’яча», і як результат роботи гуртка проводити змагання. Гра у пластбол, перш за все, пропагує здоровий спосіб життя, виховує любов до фізкультури і спорту та любов до спортивних командних ігор з м’ячем, формує позитивні моральні та вольові риси характеру, виховує справжній спортивний дух дошкільнят, сприяє доброзичливим, товаристським відношенням з однолітками.

Методика навчання гри спрямована на послідовне засвоєння даних технічних ігрових прийомів дітьми. Мною було визначено три рівні складності ігрових завдань(адаптаційно-ігровий, підготовчо-технічний, активно-ігровий).

Можна дуже багато сказати про створення предметно-ігрового середовища, яке є у нашому закладі. Коротко: власноруч створила проект спортивного майданчика - комплексу, а просторове розміщення нашого закладу дало можливість розмістити спортивні споруди так, що охопили практично всі види фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. Є (міні футбольне поле, баскетбольна та волейбольна площадка, сектор для метання,бігова доріжка, яма для стрибків, дві полоси перешкод в 5 етапів , сектор для розвитку окоміру)

Велику увагу приділяємо діагностиці рівня фізичної готовності дітей старшого дошкільного віку, членів спортивного гуртка «Школа мяча». Обстеження робимо двічі на рік - початок та кінець навчального року

Завершити виступ хочу словами, що є моїм життєвим кредо: «В житті ніколи не варто боятися труднощів, тільки треба добре знати, чого ти хочеш і впевненими кроками іти до поставленої мети».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.