Платна розробка

Практична робота на тему: "Порядок складання претензій"

Туризм

Для кого: 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі

02.03.2020

1451

0

0

Сторінки документу: показано 2 з 3 сторінок

Опис методичного матеріалу:
Турист, як споживач туристичної послуги, «має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію. Гарантом якості послуг, придбаних туристом, і відповідальною стороною є туристична фірма. Якщо громадянину була заподіяна шкода, він може подати позов про її відшкодування, звертається з претензією до туристичної фірми, яка повинна захищати його інтереси. З моменту подання туристом претензії у фірму вона вступає в претензійну роботу.
Вміст:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Рекомендуємо