Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Зараз в ефірі:
Семінар:
«
STEM-освіта: практичний кейс та методичні рекомендації
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Конфліктні ситуації при обслуговуванні клієнтів

docx

Туризм

Для кого: 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі

03.03.2020

2162

1

0

Вміст матеріалу: показано 3 з 5 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:
Усі визначення конфлікту підкреслюють наявність певних протиріч або суперечностей між людьми внаслідок протилежності цілей, інтересів, позицій, поглядів, прагнень. Конфлікти в туризмі, як і в будь-якій сфері, в якій обслуговують клієнтів, виникають часто. Головною умовою виникнення конфліктів є порушення моральних норм стосунків між членами трудового колективу. Досить часто їх причиною є неуважність і погане обслуговування клієнтів.