Позакласний захід з основ здоров'я "Станціями Здоров'я"

Опис документу:
Мета: актуалізувати знання, отримані на уроках та в позакласній виховній роботі з питань дбайливого ставлення до власного здоров'я, формування здорового способу життя; розвивати логічне мислення, увагу, уяву, вміння аргументувати, доводити; виховувати товариськість, уміння працювати в колективі, бажання займатись фізичною культурою та спортом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
19,968 Кб
256,656 Кб
593,476 Кб
572,283 Кб
165,369 Кб
493,604 Кб
368,403 Кб
79,508 Кб
152,922 Кб
264,483 Кб
557,971 Кб
173,053 Кб
43,303 Кб
75,298 Кб
44,439 Кб
142,068 Кб
647,906 Кб
1,002 Мб
4,809 Мб
405,564 Кб
74,853 Кб
320,941 Кб
371,9 Кб
186,746 Кб
74,406 Кб
402,709 Кб
108,135 Кб
146,387 Кб
67,433 Кб
423,348 Кб
1,468 Мб
35,116 Мб
28,752 Кб
148,41 Кб
72,052 Кб
274,939 Кб
901,199 Кб
55,683 Кб
21,751 Кб
139,048 Кб
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

БАСКЕТБОЛ

ФУТБОЛ

ШАХИ

ШАШКИ

ХОКЕЙ

ФІГУРНЕ КАТАННЯ

КЕРЛІНГ

ФУТБОЛ

ХОКЕЙ НА ТРАВІ

ПОЛО

ГОЛЬФ

РЕГБІ

БАСКЕТБОЛ

ВОЛЕЙБОЛ

МІНІ-ФУТБОЛ

БОРОТЬБА

ПЛАВАННЯ

СТРИБКИ У ВОДУ

ВОДНЕ ПОЛО

ГОНКИ НА БАЙДАРКАХ І КАНОЕ СИНХРОННЕ ПЛАВАННЯ

ПАРАШУТНИЙ СПОРТ

АВІАМОДЕЛЬНИЙ СПОРТ

ФОРМУЛА-1

ХУДОЖНЯ ГІМНАСТИКА

СИНХРОННЕ ПЛАВАННЯ

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

РУХ ВЕЛОСИПЕДІВ ЗАБОРОНЕНО

ВЕЛОСИПЕДНА ДОРІЖКА

ВЇЗД ЗАБОРОНЕНО

ПІДЗЕМНИЙ ПЕРЕХІД

НАДАТИ ДОРОГУ

НАДЗЕМНИЙ ПЕРЕХІД

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОМАНДНІ ЗМАГАННЯ
"СТАНЦІЯМИ ЗДОРОВ
'Я"

Маршрут № 1

Команда ________________________________

Назва станції

Місце проведення

Кількість балів

1

"Спортивна"

Стадіон

2

"Безпека життя"

Сходи запасного виходу з правого боку школи

3

"Художня"

Задній вхід до школи

4

"Пізнайко"

Лавка справа біля школи

5

"ПДР"

Стадіон

6

"Нехворійко"

Лавка зліва біля школи

Загальна кількість балів _______________ Місце _______

КОМАНДНІ ЗМАГАННЯ
"СТАНЦІЯМИ ЗДОРОВ
'Я"

Маршрут № 2

Команда ________________________________

Назва станції

Місце проведення

Кількість балів

1

"Безпека життя"

Сходи запасного виходу з правого боку школи

2

"Художня"

Задній вхід до школи

3

"Пізнайко"

Лавка справа біля школи

4

"ПДР"

Стадіон

5

"Нехворійко"

Лавка зліва біля школи

6

"Спортивна"

Стадіон

Загальна кількість балів _______________ Місце _______

КОМАНДНІ ЗМАГАННЯ
"СТАНЦІЯМИ ЗДОРОВ
'Я"

Маршрут № 3

Команда ________________________________

Назва станції

Місце проведення

Кількість балів

1

"Художня"

Задній вхід до школи

2

"Пізнайко"

Лавка справа біля школи

3

"ПДР"

Стадіон

4

"Нехворійко"

Лавка зліва біля школи

5

"Спортивна"

Стадіон

6

"Безпека життя"

Сходи запасного виходу з правого боку школи

Загальна кількість балів _______________ Місце _______

КОМАНДНІ ЗМАГАННЯ
"СТАНЦІЯМИ ЗДОРОВ
'Я"

Маршрут № 4

Команда ________________________________

Назва станції

Місце проведення

Кількість балів

1

"Пізнайко"

Лавка справа біля школи

2

"ПДР"

Стадіон

3

"Нехворійко"

Лавка зліва біля школи

4

"Спортивна"

Стадіон

5

"Безпека життя"

Сходи запасного виходу з правого боку школи

6

"Художня"

Задній вхід до школи

Загальна кількість балів _______________ Місце _______

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

БУТІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Командні змагання з основ здоров'я
«
СТАНЦІЯМИ ЗДОРОВЯ»

(1-4 класи)

Підготувала:

заступник директора з НВР,

учитель основ здоров'я

Жовта Н.М.

БУТОВЕ-2015

Мета: актуалізувати знання, отримані на уроках та в позакласній виховній роботі з питань дбайливого ставлення до власного здоров'я, формування здорового способу життя; розвивати логічне мислення, увагу, уяву, вміння аргументувати, доводити; виховувати товариськість, уміння працювати в колективі, бажання займатись фізичною культурою та спортом.

Місця проведення: спортмайданчик, спортивна зала, класні кімнати.

Обладнання: таблички класів, дорожні знаки на палицях "пішохідний перехід", "Стоп", "Увага! Діти", "Рух пішоходів заборонено", світлофор на палиці, "зебра", дорожні знаки-таблички, стенди на станції "Художня", "Безпека життя", "ПДР", маршрутні листи для команд, "Куб безпеки", картинки "Моє тіло", картинки "Види спорту", костюми для керівників станцій, безпечні та небезпечні предмети, засоби гігієни, "Квітка здоров'я" 12 шт., кольорові олівці - 3 уп., картинки до станції "Пізнайко", "розсипані речення", аудіо "Зверобика", апаратура, призи, грамоти переможцю та учасникам.

Учасники: 4 команди з учнів 1-4 класів (одна команда - один клас), учителі початкової школи, учні 6 класу.

Склад журі:

голова - учитель основ здоров'я;

члени - педагог-організатор, керівники станцій (учні 6 класу).

Час гри: 40-50 хвилин.

План проведення заходу:

І. Організаційний етап:

  • привітання і презентація команд;

  • отримання капітанами маршрутних листів.

ІІ. Основний етап:

  • початок гри;

  • рух "станціями" "Спортивна", "Пізнайко", "Нехворійко", "Художня", "Веселий світлофор".

ІІІ. Заключний етап:

  • станція "Майдан's";

  • підбиття підсумків;

  • нагородження переможців.

Хід заходу:

Станція "Спортивна" (керівник станції – Спортивчик)

    1. Команда має дати відповіді на запитання.

  1. У якому виді спорту замість воріт - корзина? (баскетбол)

  2. У якому виді спорту м'яча не можна торкатися руками? (футбол)

  3. У якому виді спорту відсутні фізичні навантаження, а виникає потреба розумового напруження. (шахи, шашки)

  4. Які види спорту проводять на льоду? (хокей, фігурне катання, керлінг)

  5. Які види спорту проводять на траві? (футбол, хокей на траві, поло, гольф, регбі)

  6. Які види спорту проводять у спортивній залі? (баскетбол, волейбол, міні-футбол, боротьба)

  7. Які види спорту проводять на воді? (плавання, стрибки у воду, водне поло, гонки на байдарках і каное, синхронне плавання)

  8. Які види спорту проводять на повітрі? (парашутний спорт, авіамодельний спорт)

  9. Як називаються змагання, у яких не беруть участь жінки? (Формула-1)

  10. Які види спорту вважають суто жіночими? (художня гімнастика, синхронне плавання)

2. Завдання для кожної команди - показати вправу (комплекс) ранкової гігієнічної гімнастики.

Станція "Нехворійко" (керівник станції – лікар Айболить)

  1. Команда має дати відповіді на загадки та запитання лікаря Айболитя:

Для 1-2 класів

Посміхнулись гарно губи,

Тридцять два – це в роті... (зуби)

Відрізняти їжу звик

Помічник зубів... (язик)

Сяє сонце в зорях ночі,

Це все бачать наші... (очі)

На обличчя він заліз,

Між очима у нас... (ніс)

У ній і думи і слова,

Місце мрій – це... (голова)

Можуть створювати звуки

Плескотом в долоні... (руки)

Обійдуть усі дороги

Непосиди, наші... (ноги)

Є в людини і у звіра,

Захищає тіло... (шкіра)

Їжа потрапляє в ротик
І прямує у... (животик)

Запитання: Як необхідно слідкувати за своїм тілом?

Для 3-4 класів

Червоні двері в печері моїй

Білі звірі біля цих дверей.

І м’ясо, і хліб, усю здобич мою

Я з радістю білим звірям віддаю. (Рот, губи, зуби)

Тридцять два воїни та один начальник. (Зуби, язик)

На ніч два віконця

Самі закриваються,

А як встане сонце:

Самі відкриваються. (Очі)

Один говорить,

Двоє дивляться,

Двоє слухають. (Рот, очі, вуха)

Є він і людини, є і корабля. (Ніс)

П’ять братів: віком рівні, зростом різні. (Пальці)

Де одна, там друга буде,

І усюди добрі люди

Звикли бачить їх обох:

Як одна чого не вдіє,

Зараз друга тут наспіє –

Дружно зроблять справу вдвох. (Руки)

Усе життя не можуть одна одну обігнати. (Ноги)

Що то за штука, що день і ніч стука? (Серце)

Запитання: Як необхідно слідкувати за своїм тілом?

  1. Команда має з купи речей відібрати засоби гігієни та продемонструвати їх призначення.

Станція "Пізнайко" (керівник станції - Пізнайко)

  1. Команда має відповісти на запитання Пізнайка.

1-2 класи

1. Як ви розумієте вислів «Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши - плачемо»?

2. Відгадайте загадки.

1. Ось водичка тече,

В’ється, наче стрічка.

Догадалися, що це?

Це глибока... (Річка)

Поясніть правила поведінки в цьому місті.

2. Металева та тоненька,

Мною сукню шиє ненька,

У мене тулуб є і вушко,

Я із ниткою подружка. (Голка)

Чи є безпечним цей предмет? Чому?

3. Зранку всіх людей розбудить,

Гріє, пестить і голубить.

На нього подивишся –

Ненавмисно скривишся. (Сонце)

Коли це буває корисним, а коли шкідливим?

4. Щось на небі гуркотить,

Наче звір страшний летить.

Сильний дощ на землю ллється,

Звір у руки не дається.

Очі світяться яскраво –

Всі у дім тікайте жваво! (Гроза)

Як безпечно поводитись людині, коли це явище природи застало на вулиці?

3-4 класи

1. Як ви розумієте вислів «Найбільше багатство - здоров’я»?

2. Закінчити речення.

    • Фізичні вправи, заняття спортом, позитивні емоції, раціональне
      харчування – це ... (здоров’я, здоровий спосіб життя).

    • Джерело тепла, росту, енергії та здоров’я людини, це... (білки, жири та вуглеводи).

    • Система оздоровчих процедур за допомогою повітря, води та сонця – це... (загартовування).

    • Явища природи, які виникають раптово і призводять до порушення нормального життя, а іноді й до загибелі людей називають... (стихійні лиха)

  1. Складіть з окремих слів.

  • Основне правило поведінки в надзвичайних ситуаціях:

надзвичайних паніка У неприпустимі та в ситуаціях метушня

  • Правило стосунків між дорослими та дітьми.

старшими У ввічливим будь спілкуванні зі стриманим та

Для 1-4 класів

Показати емоції виразом обличчя, коли ви:

  • злякались чогось, наприклад, собаки;

  • ненавмисно розбили склянку;

  • не вивчили урок;

  • не хочете їсти якусь страву;

  • отримали бажаний подарунок;

  • зустріли друга, якого давно не бачили.

Які емоції ви зображували? Які з них корисні для вашого здоров'я?

Станція "Художня" (керівник станції Пензлик)

Команда поділяється на групи. Кожна група у складі 3-5 учнів отримує альбомний аркуш (на якому намальований шаблон квітки) і олівці. Завдання кожній групі – намалювати "Квітку Здоров'я" та презентувати її.

Станція "ПДР" (керівник станції Веселий Світлофор)

  1. Команда має назвати дорожні знаки, які демонструє Світлофор.

(увага, діти на дорозі, пішохідний перехід, надземний перехід, підземний перехід, проїзд без зупинки заборонено, залізничний переїзд без шлагбаума, медичний пункт, автобусна зупинка, дорожні роботи, рух на велосипедах заборонено, в'їзд заборонено, рух заборонено, туалет, заправка).

  1. Продемонструвати правильний перехід вулиці, враховуючи колір Світлофора, "зебру", розміщені знаки.

  1. Виконати завдання на картці.

Станція "Безпека життя" (керівник станції – Пожежник)

  1. Гра "Куб безпеки" – команда має 6 разів підкинути куб та дати відповіді, пояснивши, які небезпечні ситуації зображені на малюнку, як необхідно діяти у таких ситуаціях).

  1. Знайти безпечні та небезпечні предмети, розподілити їх по групах.

(ніж, ножиці, доместос, бензин, градусник, іграшка, книга, дифлофос, фломастери, зошит, цвях, пазли, ліки, кнопка, голка)

Станція ""Майдан's" (керівник – педагог-організатор)

Колективне виконання танцю "Зверобика", який демонструє педагог-організатор.

На урочистій лінійці за результатами подорожі станціями учасники отримують почесні грамоти та призи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_______________________________
_______________________________

за перемогу
в командних змаганнях
"СТАНЦІЯМИ ЗДОРОВ'Я"
в рамках місячника здоров'я та безпеки руху
"ДИТИНА ЙДЕ ДО ШКОЛИ"

Директор школи І.О. Лозова

2015 р.

_______________________________
_______________________________

за зайняте __ місце
в командних змаганнях
"СТАНЦІЯМИ ЗДОРОВ'Я"
в рамках місячника здоров'я та безпеки руху
"ДИТИНА ЙДЕ ДО ШКОЛИ"

Директор школи І.О. Лозова

2015 р.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
  • 28.10.2018
  • Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Конспект
  • 1968
  • 0
  • 72
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн