Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Позакласний захід з географії для 6-7 класів.

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VE235907
За публікацію цієї методичної розробки Хараджа Інна Павлівна отримав(ла) свідоцтво №VE235907
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Донецька область,м. Маріуполь

Загальноосвітня школа IIII ступенів Ν 58

Хараджа Інна Павлівна, вчитель географії

Позакласний захід з географії для 6-7 класів, до тижня профорієнтації у школі за темою «Всі професії важливі – вибирай на смак» .

Мета: привернути увагу учнів до питання важливості вибору професії; надати учням уявлення про різноманітність географічних професій; виховати інтерес до професій; повагу до людей праці; виховувати бажання навчатися і трудитись.

Форма заходу: пізнавально-ігрова програма.

Обладнання: глобус Землі, карта океанів,таблички з написами Так і Ні, презентація «Географічні професії » для мультимедійної дошки.

Хід заходу

Вступне слово вчителя: В житті часто трапляється так, що людина не завжди стає тим, ким вона хотіла б бути. Усвідомлений вибір професії школярами можливий лише тоді, коли здійснюється за наявності в них знань про професії. На уроках географії  ми часто чуємо назви професій: геолог, геодезист, метеоролог, економіст, топограф та інші. Географічних професій існує чимало. Робота таких людей дуже необхідна. Престиж професії залежить від багатьох факторів. Сьогодні ми з вами здійснимо подорож у світ дивовижних географічних професій.

I.Перегляд презентації.

II.Прийом «Загадка»

Збираючись до школи  чи плануючи вихідний ми цікавимось, яка буде погода? По телебаченню чи інтернету ми звертаємось до Гідрометцентру. А хто ж нам там складає прогноз? …(Метеоролог.)

1 – й учень: Метеоролог збирає і систематизує відомості про атмосферні процеси, аналізує отриману інформацію, бере участь у підготовці довгострокових прогнозів. Вивчає метеорологічні тенденції і обстановки з метою контролю динаміки погодних умов.

Професія метеоролога потребує від фахівця переважно інтелектуальних затрат. Професійна діяльність, перш за все, має на увазі аналіз, порівняння і інтерпретацію даних, виконання конкретних технічних завдань із застосуванням спеціальних навиків праці.

2-й учень:Спеціаліст повинен обладати наступними рисами:

    •    аналітичний склад розуму;

    •    спостережливість;

    •    відповідальність;

    •    розподіл уваги;

    •    наочно-образне мислення;

    •    пунктуальність;

    •    стійкість.

Метеорологи - люди із спеціальною освітою. Серед них є метеонаглядачі, оператори метеорологічних радіолокаторів, техніки, інженери і науковці. У метеорологічній службі разом з метеорологами працюють люди й інших спеціальностей - радіотехніки, зв'язківці, механіки, телеметристи, електронники, програмісти і оператори ЕОМ і багато інших. Без їхньої допомоги не можна собі уявити роботу метеорологів, що стоять сьогодні на варті погоди.

III.Жарти про синоптиків. (Виступають діти,які заздалегідь підготувалися)

- "Дорогі радіослухачі, якщо вам сподобався наш прогноз погоди, напишіть нам, і ми з задоволенням повторимо його в наших наступних випусках".

- "У кар'єрі синоптика людей приваблює одне: тут можна помилятися в п'ятдесяти випадках із ста і при цьому не втратити роботу".

- Син запитує батька :

- Тату, ось ти синоптиком працюєш — твої прогнози завжди збуваються?

- Завжди, синку, тільки дати не завжди збігаються.

- За прогнозами Гідрометцентру, цього літа температура буде вище, ніж взимку.

- Метеоролог запізнився на прямий ефір, вибачається перед глядачами: Вийшов з дому, але довелося повернутися за парасолькою. Хто ж знав, що дощ піде!

IV.Вчитель: А для вас ,учні, бліц - опитування «вірю - не вірю», ви відповідаєте табличками Так або Ні,які лежать у вас на партах.

Вправа ”Вірю не вірю“

-         Вода – найпоширеніша речовина на землі +

-         Вода замерзає при 00С   +

-         Пісок у воді розчиняється -

-         Лід легший за воду +

-         Вода має власну форму -

-         Кожний живий організм має у своєму складі воду +

-         Цукор у воді погано розчиняється –

Вчитель:Ви так багато знаєте про воду! Ви не плануєте стати гідрологом?

3-й учень:Сьогодні на слуху такі професії, як економісти, фінансисти, юристи та управлінці, але існують і інші спеціальності, які не менш цікаві. До однієї з таких відноситься гідрологи, які вивчають водні ресурси нашої планети. З урахуванням того, що водні ресурси є важливою складовою економічної і господарської діяльності людини, професія гідролога завжди залишиться важливою і затребуваною.

Професію гідролога можна отримати в тих вузах, де є факультети географії або гідрографії.

Гідролог - фахівець, який вивчає ті процеси, які пов'язані з водними об'єктами на поверхні Землі і відбуваються в них.

Місцем роботи гідролога може бути наукова, науково-дослідна або проектна організація.

Вчитель: Наступна професія Океанолог.

4-й учень :Океанологи займаються вивченням вод, морів і океанів, станом дна і шельфу, спостереженням за розвитком водної флори і фауни. Аналіз фізичних, хімічних і біологічних процесів, що відбуваються в глибині вод, дає можливість ученим прогнозувати подальший розвиток екосистем. Головне завдання океанологів екологічна: порятунок природних багатств моря, запобігання умов зникнення того чи іншого виду підводної флори і фауни. Дослідження океанологів також використовуються в рибному промислі, гідротехнічної і військовій сферах, палеонтології та біології.

Велика частина досліджень проводиться зі спеціально обладнаних кораблів, підводних човнів, батискафів та інших технічних пристосувань. Для первинного збору інформації або матеріалу океанологам доводиться спускатися на глибину.

Вчитель: і ще є дуже цікава професія – геолог.

- Що ви знаєте про професію геолога?

V. Прийом «Загадки»:

1.  У надрах родиться, на кухні згодиться ? (газ)

2.  Без чого вчитель не може працювати в класі? (Крейда)

3.  Використовують як паливо і добрива ? (Торф)

4.  У воді розчиняється, води боїться ?(Сіль)

5.  Підстилка для відпочинку на морі, будівельний матеріал ?(Пісок)

6.  Корисна копалина, яку учні носять у кишені ?(Графіт)  

-А для того, щоб стати хорошим геологом, потрібно знати хімію, фізику географію, геологію , топографію.

5 – й учень:Професію геолога важко переоцінити: адже саме вони ведуть розвідку найважливіших ресурсів – теплоносіїв, дорогоцінних металів, алмазів і багатьох інших копалин, що застосовуються як у різного роду будівництві, так і в наших побутових умовах. Чим багатше мінерально – сировинні запаси держави, тим вище її промисловий рівень.

Геолог повинен володіти спостережливістю і відмінною пам’яттю, щоб швидко визначити значимість знахідки. Експедиції іноді затягуються, і треба вміти ладити з людьми. На незнайомій місцевості завжди є небезпеці, а значить потрібні витримка і холоднокровність.

VI. Підсумок уроку. Метод «Мікрофон».(Учням дають мікрофон і вони по черзі висловлюють свою думку з даної теми. Починаючи з слів: географічні професії цікаві...)

Заключення: Усі ви стали учасниками цікавої подорожі світом географічних професій. Ви бачите, що крім популярних професій юристів, програмістів, дизайнерів, країні потрібні грамотні фахівці, які добре знають природні особливості Землі, щоб зберегти її багатства на користь людству й регулювати діяльність людини.

Ознайомлення з географічними професіями і надалі продовжимо на уроках географії.

         - А закінчити хочу словами видатного філософа Сенеки: ”Якщо людина не знає, до якої пристані вона прямує, для неї жодний вітер не буде попутним“.

Література:

  1. Г.Д. Довгань : Я обираю географію.( Харків, «Основа » 2010 р.)

  2. Я. М. Гумницький :Метеорологія та кліматологія : навч. посіб.

  3. Наочний довідник з географії для 6-7 класів.

  4. Книга Географічні загадки. 6-7 класи. Ситник О.Ю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
В житті часто трапляється так, що людина не завжди стає тим, ким вона хотіла б бути. Усвідомлений вибір професії школярами можливий лише тоді, коли здійснюється за наявності в них знань про професії.
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Географія
  • Клас
    6 Клас, 7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    962
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    VE235907
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VE235907
За публікацію цієї методичної розробки Хараджа Інна Павлівна отримав(ла) свідоцтво №VE235907
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти