Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Поради успішного здійснення формувального оцінювання

Психологія

23.02.2021

224

11

0

Опис документу:
В презентації та документі зазначаються ПСИХОЛОГІЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ефективного ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ, буде корисним як для особистого розвитку так і для навчальної діяльності, виступах на педрадах.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ПСИХОЛОГІЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПІДГОТУВАЛА: Практичний психолог Я.О. Кузьменко
Слайд № 1

ПСИХОЛОГІЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПІДГОТУВАЛА: Практичний психолог Я.О. Кузьменко

Перш за все успішне формувальне оцінювання відбуватиметься тоді, коли сам педагог відчуватиме себе в емоційно-гармонійному стані спокою. Адже саме ...
Слайд № 2

Перш за все успішне формувальне оцінювання відбуватиметься тоді, коли сам педагог відчуватиме себе в емоційно-гармонійному стані спокою. Адже саме педагог формує навчальне середовище для дитини. Емоційне середовище – це сукупність загальних і специфічних педагогічних умов що забезпечують емоційну підтримку і стабілізацію емоційно-комфортної атмосфери в групі, що створюють відповідний емоційний настрій, різноманітно активізують розвиток емоційної сфери дітей і сприяють оволодінню навичками емоційної регуляції.

Ефективність навчання залежить від емоційного середовища, в якому воно відбувається Складові позитивного психологічного клімату: Взаємна повага; Др...
Слайд № 3

Ефективність навчання залежить від емоційного середовища, в якому воно відбувається Складові позитивного психологічного клімату: Взаємна повага; Дружелюбність; Взаємодопомога; Відчуття захищеності й емоційного благополуччя; Відповідальність.

Під час здійснення формувального оцінювання важливо не протиставляти дітей один одному. Стимулом розвитку має бути співвідношення роботи (дії, відп...
Слайд № 4

Під час здійснення формувального оцінювання важливо не протиставляти дітей один одному. Стимулом розвитку має бути співвідношення роботи (дії, відповіді) з тим, як дитина працювала раніше. Доцільно активно акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень здобувачів освіти. Это изображение, автор: Неизвестный автор, лицензия: CC BY

Перш за все потрібно використовувати Індивідуальний підхід до кожної дитини Враховувати її темперамент, характер, емоційно-вольові навички, вплив о...
Слайд № 5

Перш за все потрібно використовувати Індивідуальний підхід до кожної дитини Враховувати її темперамент, характер, емоційно-вольові навички, вплив оточення (сімейне, особисте), життєві труднощі, вікові кризи. В формувальному оцінюванні важливо використовувати позитивні прояви всіх аспектів особистості дитини. Это изображение, автор: Неизвестный автор, лицензия: CC BY-SA

Заохочувати Заохочення — це спосіб педагогічного впливу на особистість, що виражає позитивну оцінку вихователем поведінки вихованця з метою закріпл...
Слайд № 6

Заохочувати Заохочення — це спосіб педагогічного впливу на особистість, що виражає позитивну оцінку вихователем поведінки вихованця з метою закріплення позитивних якостей і стимулювання до діяльності. Проте заохочення не повинно перетворюватися у захвалювання, тому що тоді воно гальмуватиме прагнення до діяльності. Заохочення має бути своєрідним психологічним підживленням.

При Спостереженні за навчальною та іншими видами діяльності дитини керуватися такими принципами: Незалежність; Прозорість; Надавати перевагу позити...
Слайд № 7

При Спостереженні за навчальною та іншими видами діяльності дитини керуватися такими принципами: Незалежність; Прозорість; Надавати перевагу позитивним аспектам; Враховувати різні чинники, що впливають на дитину (самопочуття, сім’я, настрій, погода та інше); Відзначати труднощі, які негативно впливають на навчальну діяльність та поведінку дитини. Намагатися допомогти дитині подолати їх.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.