Поради психолога "Тренінги для батьків".

Психологія

Для кого: Дорослі

13.06.2021

104

13

0

Опис документу:
У світі, повному щоденних змін, новизни та інформації, дитина прагне щастя і впевненості в собі. Усе починається з дитинства. І найважливішу роль щасливого дитинства відіграють батьки. Адже недарма говорять : « Щаслива сім`я – щасливе дитя!» Джерело: https://satanivska-gromada.gov.ua/poradi-psihologa-na-dopomogu-uchitelju-09-53-05-11-11-2016/
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Для роботи з батьками. Тренінги


Вправа 1. Батьки пишуть на листках 2 поради, для інших батьків, що потрібно робити, щоб дитина успішно навчалася і почувалася в класі.

Всі поради прикріплюються на дошку. Обговорення. Висновок.

Поради батькам:

- Дбати про здоров’я дитини.

-Допомагати у пiдготовцi до школи.

- Органiзувати робоче мiсце дитини.

- Привчати до охайностi й порядку.

-Привчати до самостiйностi.

-Заохочувати найменшi успiхи дитини у навчаннi й поведiнцi, використовуючи для цього слова-схвалення.

- Радiйте вашiй дитинi!

- Розмовляйте з дитиною спокiйним голосом.

-Будьте терплячими.

- Щодня читайте дитинi.

- Заохочуйте зацiкавленiсть та уяву дитини.Вправа 2. Як зробити так, щоб у дитини з'явилися позитивні емоції?

З чого треба починати?

Записати в два стовпчики слова і вирази, які заборонені в поводженні з дитиною і бажані в спілкуванні з дитиною.

Порівняння виразів

Записаних батьками:

Я багато разів говорив тобі, що.

Скільки разів тобі треба повторювати.

Про що ти тільки думаєш.

Невже тобі важко запам'ятати.

Ти такий же, як.

Відчепись, мені ніколи.

Рекомендується:

Ти у мене самий, самий.

як добре, що ти у мене є.

Ти у мене молодець.

Я тебе дуже люблю.

Як ти добре це зробив, навчи мене.

Вправа 3. Протягом однієї хвилини потрібно скласти продовження. По завершенню висловлюються думки і про щасливу сім’ю, і щасливих дітей, і щасливого вчителя.

Фрази для продовження:

-Щаслива сім`я – це …

-Щасливі батьки – це …

-Щасливі діти – це …

-Щасливий вчитель-це…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.