ПОЕЗІЯ СЕРЕДИНИ XIX ст.

Опис документу:
перевірити знання і розуміння учнями творів письменників-реалістів, допомогти учням зрозуміти основні тенденції розвитку літератури в середині ХІХ ст; дати поняття про нові літературознавчі терміни – декаданс, символізм, верлібр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Толстой Бальзак Діккенс Чехов Достоевський Стендаль
Слайд № 1

Толстой Бальзак Діккенс Чехов Достоевський Стендаль

Літературний диктант . Відповіді. Завдання І рівня складності.Назвіть назву твору і його автора. 1б 1( Стендаль, «Червоне і чорне»).1б 2( О. де Бал...
Слайд № 2

Літературний диктант . Відповіді. Завдання І рівня складності.Назвіть назву твору і його автора. 1б 1( Стендаль, «Червоне і чорне»).1б 2( О. де Бальзак, «Гобсек») . 1б 3 (О. де Бальзак, «Гобсек»). 1б 4 (Стендаль, «Червоне і чорне»). 1б 5 К. Левін). 1б 6 Б) «зла машина» 1б Завдання ІІ рівня складності. Упізнайте героя за цитатами, назвіть твір і його автора.(2б) 7 (Олексій Вронський, «А.Кареніна». Л. Толстой). 2б 8 Олексій Каренін. «А.Кареніна». Л.Толстой. 9 Бєліков. «Людина в футлярі». А.Чехов.

Шістнадцяте лютого Класна робота Провідні шляхи розвитку поезії середини XIX століття
Слайд № 3

Шістнадцяте лютого Класна робота Провідні шляхи розвитку поезії середини XIX століття

Провідні мотиви розвитку поезії середини XIX ст. РОМАНТИЗМ - ____________________________________________________ Провідні мотиви розвитку поезії с...
Слайд № 4

Провідні мотиви розвитку поезії середини XIX ст. РОМАНТИЗМ - ____________________________________________________ Провідні мотиви розвитку поезії середини XIX ст. Провідні мотиви розвитку поезії середини XIX ст. Провідні мотиви розвитку поезії середини 19 ст. Провідні мотиви розвитку поезії середини 19 ст. Провідні мотиви розвитку поезії середини 19 ст. Провідні мотиви розвитку поезії середини 19 ст. РОМАНТИЗМ ДЕКАДАНС – СИМВОЛІЗМ Верлібр Країна Франція Росія Росія США Літературні напрямки ПАРНАСЦІ «ЧИСТЕ МИСТЕЦТВО» «громадянська лірика” Представники Характерні ознаки

Романтизм – напрям в літературі і мистецтві, який виник наприкінці 18 ст. увага до людини як вищої цінності, своєрідність романтичного героя, утвер...
Слайд № 5

Романтизм – напрям в літературі і мистецтві, який виник наприкінці 18 ст. увага до людини як вищої цінності, своєрідність романтичного героя, утвердження високих ідеалів , відмова від зображення реального життя,

Слайд № 6

Яким чином романтична поезія середини XIX століття долала традиції романтизму і наближалася до символізму?
Слайд № 7

Яким чином романтична поезія середини XIX століття долала традиції романтизму і наближалася до символізму?

Слайд № 8

Слайд № 9

ДЕКАДАНС (фр. занепад) – загальна назва кризових явищ к.XIX – п.XXст.; настрої безнадії, розчарування, занепаду життєвих сил. Символізм (грец. знак...
Слайд № 10

ДЕКАДАНС (фр. занепад) – загальна назва кризових явищ к.XIX – п.XXст.; настрої безнадії, розчарування, занепаду життєвих сил. Символізм (грец. знак, ознака) – художній напрям в літературі к.XIX – п.XXст.; матеріальні речі перетворювалися в свідомості митців на “знаки” певних душевних станів і ідей, а художні образи – на символи.

Слайд № 11

Шарль Бодлер
Слайд № 12

Шарль Бодлер

Слайд № 13

Слайд № 14

Апполон Майков Олексій Толстой Афанасій Фет
Слайд № 15

Апполон Майков Олексій Толстой Афанасій Фет

ДВА НАПРЯМКИ в російській поезії середини XIXст. “ГРОМАДЯНСЬКА ЛІРИКА” – М.Некрасов, М. Добролюбов, Дм.Минаєв “МИСТЕЦТВО ЗАРАДИ МИСТЕЦТВА”- А.Фет, ...
Слайд № 16

ДВА НАПРЯМКИ в російській поезії середини XIXст. “ГРОМАДЯНСЬКА ЛІРИКА” – М.Некрасов, М. Добролюбов, Дм.Минаєв “МИСТЕЦТВО ЗАРАДИ МИСТЕЦТВА”- А.Фет, А.Майков, О.Толстой, Ф.Тютчев

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Верлібр – вільний вірш без чітко визначеного римування Себе я прославляю, себе оспівую, І те, що приймаю я, приймете й ви, Бо кожен атом, котрий на...
Слайд № 20

Верлібр – вільний вірш без чітко визначеного римування Себе я прославляю, себе оспівую, І те, що приймаю я, приймете й ви, Бо кожен атом, котрий належить мені, Так само належить вам. В.Вітмен

Слайд № 21

Домашнє завдання Опрацювати матеріал підручника на ст.217-219. Назвіть спільні ознаки творчості парнасців у Франції та “чистого мистецтва” в Росії....
Слайд № 22

Домашнє завдання Опрацювати матеріал підручника на ст.217-219. Назвіть спільні ознаки творчості парнасців у Франції та “чистого мистецтва” в Росії. Визначити,що поєднує творчість Ш.Бодлера, В.Вітмена та Т.Шевченка? Для охочих – підготувати презентацію про життя М.Некрасова.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»