і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Подорож до Королівства Дружби

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №HP286514
За публікацію цієї методичної розробки Плєшкова Наталія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №HP286514
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Подорож до Королівства Дружби

МЕТА : ознайомити дітей з нормами поведінки людей у суспільстві, вправляти у вживанні ввічливих слів залежно від ситуації, формувати у них поняття дружби, заснованої на взаємодопомозі, спільності інтересів, вчити оперувати ввічливими мовними формами, жити у злагоді та мирі, допомагати один одному, розвивати творчу уяву дітей, чуйне доброзичливе ставлення до людей, виховувати прагнення бути товариськими, турботливими та чуйними людьми.

ОБЛАДНАННЯ : назви зупинок : “ Скринька народної мудрості”,“ Спостерігачі”, “ Поетична сторінка ”, “ Мирилки ”, “ Чемність ”, прислів’я та народні висловлювання про дружбу, “ потяг ” подорожі, диск із піснями про дружбу.

ХІД ЗАХОДУ :

Учні співають пісню.

В цьому класі друзі всі.

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва.

Добрий день тому, хто справа.

Ми – шкільна сім’я.

В цьому класі друзі всі.

Я і ти, і ми, і ви.

Посміхнись тому, хто справа.

Посміхнись тому, хто зліва.

Ми – одна сім’я.

- Сьогодні ми з вами здійснимо подорож до Королівства Дружби. Мешканці королівства – ввічливі діти, знають багато чарівних слів, вміють товаришувати, не обзивають один одного, цінують справжню дружбу. В Королівстві не буває сварок. Потрапити до нього непросто. Шлях буде нелегким, та я впевнена, що ми його подолаємо, допомагаючи і підтримуючи один одного.

Звучить музика.

- У давнину наш український народ називали “добричі”. Добричами звали наших предків тому, що вони були дуже добрі й чуйні. Вони ні на кого не нападали, ні в кого нічого не відбирали, а навпаки, віддавали останнє.

І дітей своїх привчали поважати один одного, вміти поступатись, миритися, жити в мирі й злагоді та разом боронитися від ворога.

І не дивно тому, що з давніх – давен наш народ склав величезну кількість приказок та прислів’їв про дружбу.

Перша зупинка. “ СКРИНЬКА НАРОДНОЇ МУДРОСТІ ”

- Нам необхідно назвати й розкрити зміст приказок і прислів’їв про дружбу. Поясніть, чого вони навчають.

*Де дружно, там і хлібно.

*Сила птаха у крилах, а людини – у дружбі.

*Дружні сороки орла заклюють.

*Біда друзів випробовує.

*Друг не той, хто медом маже, а хто правду каже.

- То що ж таке дружба ? ( Дружба – це близькі стосунки, засновані на взаємній допомозі, спільності інтересів, смаків та життєвих цілей )

Друга зупинка. “ СПОСТЕРІГАЧІ ”

- У кожного з нас у житті виникають різні ситуації. І кожен з нас по – своєму проживає їх. Давайте згадаємо, чи завжди у нас все добре. Чи вмієте ви дружити ? Адже і в нас трапляється, що хтось когось штовхне, скаже образливе слово. Як би ви вчинили в таких ситуаціях ?

1 – ша ситуація.

Дружили двоє дівчаток – Оксанка й Іринка. Прийшли вони якось до бібліотеки і зацікавила їх одна й та сама книжка. Іринка тільки простягнула по неї руку, як Оксанка підбігла й вихопила книжку, щоб першою подивитися.

- Чи так треба було зробити ?

2 – га ситуація.

Сергійко був дуже веселим і дотепним хлопчиком. Одного разу він побачив, як його однокласник Мишко під час перерви перечепився і впав у шкільному коридорі. Побачивши це, Сергійко голосно розсміявся і сказав : “ Ну що, вдало приземлився ? ” А Мишко чомусь пильно подивився на Сергійка і, не сказавши ні слова, пішов геть.

- Чи правильно вчинив Сергійко ? Чому ?

- Який висновок можна зробити із цих ситуацій ?

Третя зупинка. “ ПОЕТИЧНА СТОРІНКА ”

- Діти, ви мали вдома підготувати вірші про дружбу. Тож давайте їх послухаємо.

Друзяки

Кіт з Рябком були друзяки.

Котик нишком у собаки

Брав щоразу м’ясо, сало,

Бо котові завжди мало.

А Рябко зітхав у тузі :

“ Хай бере, на те ми друзі ”.

- Діти, ви скажіть мені :

Кіт був друг Рябкові ?

Справжні друзі

В лісі сірий зайчик жив,

Він із білкою дружив.

Білочка гриби шукає,

Зайчик їй допомагає.

То кисличку їй подасть :

“ Білочко, роби запас ! ” –

То подасть соснову шишку,

То несе в зубах горішки.

Раз у яму він упав –

Шансів вибратись не мав,

Як побачила це білка,

Вмить схопила довгу гілку,

Каже зайчику : “ Хапайсь,

Міцно зубками тримайсь !

Я покличу допомогу –

Білок Бетю, Юлю й Гогу ! ”

Зайчик навіть не боявся :

В друзях він не сумнівався.

І маленькі білки скоро

Зайця витягли на гору !

Справжні друзі із біди

Виручать тебе завжди !

Та, щоб вірних друзів мати,

І про них потрібно дбати.

Звучить пісня про дружбу.

- Пропоную вам зараз разом вивчити вірш про дружбу. І нехай він стане девізом нашого класу.

Дружба, дружба над усе,

Дружба радість нам несе.

Дружба всім нам дорога –

Дружба жити помага.

Четверта зупинка. “ МИРИЛКИ ”

- Як ви гадаєте, чи подобається комусь, коли його дражнять ?

- Що ти порадиш дражнилкові ? Згадайте, як можна помиритися.

А які мирилки ви знаєте ?

Озирнися навкруги :

Дружать в річки береги,

Вітерець голубить квіти,

Бавляться довкола діти.

Годі сердитись ! Давай

Покладемо сварці край.

Мир миром,

Пироги з сиром,

Вареники в маслі,

Ми – дружечки красні.

П’ята зупинка. “ ЧЕМНІСТЬ ”

- Справжній друг відвертий з тобою, вміє тактовно сказати про твої недоліки, допоможе їх позбутися, дотримується правил чемності.

Гра “ Чемно – нечемно ”

Якщо чемно – плесніть у долоні двічі, нечемно – один раз.

  • Привітатися під час зустрічі.

  • Штовхнути й не вибачитися.

  • Допомогти підвестися, підняти річ, яка впала.

  • Придбати квитки в транспорті.

  • Бути скромним.

  • Покращити настрій товаришеві.

  • До всіх сердець, як до дверей,

Є ключики малі.

Їх кожен легко підбере,

Якщо йому не лінь.

Ти, друже, мусиш знати їх,

Запам”ятать неважко,

Маленькі ключики твої –

“ Спасибі ” і “ Будь ласка ! ”

- Ось і добігла кінця наша з вами подорож до Королівства Дружби. Ми успішно впоралися з усіма завданнями під час зупинок. А на згадку про нашу подорож мешканці королівства перед заняттям кожному із вас поклали на парту по гілочці. Взявши в руку гілочку, ми зможемо її легко зламати. А якщо всі гілочки зберемо докупи, перев’яжемо їх, то переломити цей пучок буде нелегко. Так і в житті. Кожного з нас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, у гурті, то ніякі вороги вас не здолають. І всі негаразди ви подолаєте за виграшки.

Давайте і ми з вами зберемо наші гілочки у пучок і перев’яжемо стрічкою. Цей пучечок стане символом єдності нашого класу, символом дружби.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    3513
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    HP286514
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №HP286514
За публікацію цієї методичної розробки Плєшкова Наталія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №HP286514
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти