Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Побудова зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків «Догляд за квітами»

Українська мова

Для кого: 2 Клас

27.04.2020

402

11

0

Опис документу:
На уроці української мови діти працюють над побудовою зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків «Догляд за квітами». Метою роботи є формування вміння будувати зв'язне висловлювання за поданим початком і серією малюнків, вдосконалення навички висловлювати думки у логічній послідовності; добирати слова для кращо¬го висловлення думки; розвиток зв'язного мовлення, фантазії учнів; виховання любові до квітів, бажання працювати.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок української мови в 2 класі

Тема:Побудова зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків «Догляд за квітами»

Мета: Формувати вміння будувати зв'язне висловлювання за поданим початком і серією малюнків. Вдосконалювати навички висловлювати думки у логічній послідовності; добирати слова для кращого висловлення думки. Розвивати зв'язне мовлення, фантазію учнів. Виховувати любов до квітів пробуджувати бажання працювати.

Обладнання: серія малюнків « Догляд за квітами»

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Робота з теми уроку

1) Повідомлення теми і мети

- На цьому уроці ви будете займатись добиранням з відомих вам слів тих, які найкраще висловлюють думку і складати розповідь за початком і допомогою декількох малюнків.

2)Вступна бесіда

- Які квіти ростуть у нас в класі?

- Яку користь вони приносять?

- Хто вміє піклуватися про квіти?

- Хто з вас це робив?

3) Робота з малюнками

Бесіда за малюнками

4) Послухайте початок розповіді

Оксанка прийшла зі школи. Вона підійшла до вікна. На підвіконні стояли її улюблені квіточки. Дівчинка милувалась ними, але раптом побачила, що листочки у квіточок трохи зів’яли…

- Кого ви бачите на першому малюнку?

- Давайте дамо ім’я дівчинці.

- Що вона робить?

- Що зображено на другому (3,4) малюнках?

- Як в розповіді можна замінити ім’я дівчинки? (Оксанка, вона, дівчинка)

- Які дії виконує дівчинка? (розпушує, витирає, обприскує.)

5) Робота в парах

- Спробуйте придумати розповідь за малюнками і розповісти один одному свою розповідь.

6)Розповіді учнів класу

ІІІ. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.