Планування" образотворче мистецтво" 5 клас 2 семестр індивідуальне навчання

Опис документу:
Перспективне планування "образотворче мистецтво" 5 клас 2 семестр, (індивідуальне навчання), .по дві теми на один урок, розраховані на два тижні, розроблено сіткою відповідно вимогам мону.Розроблено мотенко і.о.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Погоджено» «Затверджено»

« » січня 2018 р. « » січня2018 р.

Заступник директора з ВНР Директор школи

__________________С.М.Голод ______________С.В. Івах

КАЛЕНДАРНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ КУРС «ВСТУП ДО ІСТОРІЇ» (5 клас)

І СЕМЕСТР 2017-2018 н.р.

ІНДИВІДУПАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЛИТВИНЕНКО КАРІНИ

Тема уроку

Дата

Примітка

Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ

1

Що таке минуле, сучасне і майбутнє. Багатоманітність історії. Історія як наука та навчальний предмет. Підручник з історії.

2

Історія України – складова європейської історії. Узагальнення

Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ

3

Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу.

4

Робота зі шкалою часу. Культурні епохи європейської історії (Первісне суспільство, Античність, Середні віки, Новий час).

5

Історія України на шкалі часу.

6

Узагальнення. Тематичний контроль

т

Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ

7

Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) Київської держави, Королівства Руського (Галицько-Волинської держави) та їх зміни.

8

Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) Козацької республіки / Війська Запорозького / Гетьманщини та їх зміни.

9

Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості (на вибір учителя /учительки, оглядово).

10

Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села.

11

Узагальнення. Тематичний контроль

т

Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ

12

Історичні джерела та їх різновиди. Виявлення та збереження історичних джерел. Потреба залучення різних джерел для відображення повноти історії

13

Робота з історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого. Критичне ставлення до джерельних відомостей. Місця, де зберігають історичні джерела.

14

Узагальнення. Тематичний контроль

15

Підсумкове узагальнення

т/с

Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ

16

Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.

17

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: а) княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький.

Вчитель _____________ Мотенко І.О.

Погоджено» «Затверджено»

« » січня 2018 р. « » січня2018 р.

Заступник директора з ВНР Директор школи

__________________С.М.Голод ______________С.В. Івах

КАЛЕНДАРНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ КУРС «ВСТУП ДО ІСТОРІЇ» (5 клас)

ІІСЕМЕСТР 2017-2018 н.р.

Литвиненко Каріна

Тема уроку

Дата

Примі

тка

Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ

16

Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.

Ісеместр

17

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький.

18

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: козацька Україна: Богдан Хмельницький

19

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України:  новітня Україна: на шляху до державної незалежності.Українська революція.

20

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України:  новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Голодомор

21

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України:  новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Друга світова війна.

22

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Проголошення незалежності України, ухвалення Конституції України.

23

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Революція Гідності.

24

Узагальнення. Тематичний контроль

т

Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ

25

Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження. Історичні праці про Україну та їхні автори: а) руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора б) козацькі літописи. Літопис Самійла Величка; в)  «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.

26

Дослідження з історії рідного краю

27

Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України

28

Узагальнення. Тематичний контроль

т

Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ

29

Праця і господарство: колись і сьогодні. Від натурального до ринкового господарства

30

Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер

31

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки.

32

Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки.

33

Як колись проводили вільний час. Традиційні заняття українців.

34

Узагальнення. Тематичний контроль

35

Підсумкове узагальнення з курсу

т

Вчитель _____________ Мотенко І.О.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!