Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
«Погоджено» «Затверджено»
« » січня 2018 р. « » січня2018 р.
Заступник директора з ВНР Директор школи
__________________С.М.Голод ______________С.В. Івах
КАЛЕНДАРНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ КУРС «ВСТУП ДО ІСТОРІЇ» (5 клас)
І СЕМЕСТР 2017-2018 н.р.
ІНДИВІДУПАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЛИТВИНЕНКО КАРІНИ
№ | Тема уроку | Дата | Примітка |
Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ | |||
1 | Що таке минуле, сучасне і майбутнє. Багатоманітність історії. Історія як наука та навчальний предмет. Підручник з історії. | ||
2 | Історія України – складова європейської історії. Узагальнення | ||
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ | |||
3 | Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу. | ||
4 | Робота зі шкалою часу. Культурні епохи європейської історії (Первісне суспільство, Античність, Середні віки, Новий час). | ||
5 | Історія України на шкалі часу. | ||
6 | Узагальнення. Тематичний контроль | т | |
Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ | |||
7 | Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) Київської держави, Королівства Руського (Галицько-Волинської держави) та їх зміни. | ||
8 | Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) Козацької республіки / Війська Запорозького / Гетьманщини та їх зміни. | ||
9 | Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості (на вибір учителя /учительки, оглядово). | ||
10 | Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села. | ||
11 | Узагальнення. Тематичний контроль | т | |
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ | |||
12 | Історичні джерела та їх різновиди. Виявлення та збереження історичних джерел. Потреба залучення різних джерел для відображення повноти історії | ||
13 | Робота з історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого. Критичне ставлення до джерельних відомостей. Місця, де зберігають історичні джерела. | ||
14 | Узагальнення. Тематичний контроль | ||
15 | Підсумкове узагальнення | т/с | |
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ | |||
16 | Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу. | ||
17 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: а) княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький. |
Вчитель _____________ Мотенко І.О.
Погоджено» «Затверджено»
« » січня 2018 р. « » січня2018 р.
Заступник директора з ВНР Директор школи
__________________С.М.Голод ______________С.В. Івах
КАЛЕНДАРНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ КУРС «ВСТУП ДО ІСТОРІЇ» (5 клас)
ІІСЕМЕСТР 2017-2018 н.р.
Литвиненко Каріна
№ | Тема уроку | Дата | Примі тка |
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ | |||
16 | Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу. | Ісеместр | |
17 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький. | ||
18 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: козацька Україна: Богдан Хмельницький | ||
19 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: новітня Україна: на шляху до державної незалежності.Українська революція. | ||
20 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Голодомор | ||
21 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Друга світова війна. | ||
22 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Проголошення незалежності України, ухвалення Конституції України. | ||
23 | Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Революція Гідності. | ||
24 | Узагальнення. Тематичний контроль | т | |
Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ | |||
25 | Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження. Історичні праці про Україну та їхні автори: а) руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора б) козацькі літописи. Літопис Самійла Величка; в) «Історія України-Руси» Михайла Грушевського. | ||
26 | Дослідження з історії рідного краю | ||
27 | Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України | ||
28 | Узагальнення. Тематичний контроль | т | |
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ | |||
29 | Праця і господарство: колись і сьогодні. Від натурального до ринкового господарства | ||
30 | Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер | ||
31 | Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. | ||
32 | Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки. | ||
33 | Як колись проводили вільний час. Традиційні заняття українців. | ||
34 | Узагальнення. Тематичний контроль | ||
35 | Підсумкове узагальнення з курсу | т |
Вчитель _____________ Мотенко І.О.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»