Планування "Календарно - тематичне планування" з англійської мови 9 клас за старою програмою

Опис документу:
В даному матеріалі вміщено календарно - тематичне планування на 1 семестр за підручником А. Несвіт за старою програмою, а також можна використати і за новою. Стане у нагоді усім вчителям (особливо молодим).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

9 клас (2 години на тиждень)

п/п

Дата

Зміст уроку

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Мовлення

Письмо

І СЕМЕСТР

Тема. Вступ. Ми дев’ятикласники. We Are in the Ninth Form

1.

3 поверненням до школи.

Лексичні одиниці теми. Впр. 8 (с. 9)

Прийменники

Впр. 2 (с. 7-8)

Впр. 4, 5 (с. 8, 9)

Впр. 6 (с. 8)

Впр. 9 (с.9)

2.

Базова середня освіта в Україні.

Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 11)

Впр. 4 (с. 11)

Впр. 2, 5 (с. 10)

Впр. 7 (с. 12)

Впр. 6 (с. 11)

Впр. 8

(с. 12)

Тема 1. Родина та друзі. Unit 1. My Magic Circle: Family and Friends

3.

Знайди себе!

Лексичні одиниці теми. Впр. 4(b), 5 (с. 17)

Прикметники. Впр. 2 (с. 16)

Впр. 6 (с. 17)

Впр. 3, 4(b)

(с. 16-17)

Впр. 1, 4(a), 9 (с. 15)

Впр. 3 (с. 16)

Впр. 11

(с. 19)

4.

Як це відбувається?

Лексичні одиниці теми (toadmit, trait, topossess)

Непряма мова: запитання

Впр. 2 (с. 19-20)

Впр. 3,5 (с. 20)

Впр. 1,4, 6,7 (с. 19-20)

Впр. 1,5,6 (с. 19-20)

Впр. 8(с.22)

5.

Зачіска. Якою вона повинна бути?

Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 25)

Синоніми

Впр. 3 (с. 24)

Впр. 2, 4 (с. 24-25)

Впр. 1, 7 (с. 23, 26)

Впр. 5 (с. 25)

Впр. 8 (с.26)

6.

Молодь сьогодні.

Лексичні одиниці теми - tipped, sneakers, stubbed, pumped-up

Непряма мова: запитання

Впр. 3 (с. 28)

Впр. 2 (с. 22)

Впр. 1, 5 (с. 26, 27-28)

Впр. 4 (с. 28)

Впр. 7 (с.29)

7.

Написання автобіографії.

Лексичні одиниці теми(toawardwith, attendance, acommunitycollege)

Порядок слів у реченні

Впр. 2 (с. ЗО)

Впр. 3, 5 (с. 31-32)

Впр. 1, 4 (с. ЗО, 31)

Впр. 6(c) (с. 32-33)

Впр. 6(d) (с. 33)

8.

Молодіжна організація.

Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 34)

Типи питальних речень

Впр. 1(a) (с. 33)

Впр. 4(a) (с. 34)

Впр. 4(b) (с. 34)

Впр. 4(c) (с. 34)

9.

An A for Mrs. В”. Домашнє читання.

Лексичні одиниці теми (с. 186).

Впр. 2 (с. 188)

Впр. 6, 8, 9 (с. 189-190)

Текст “An A for Mrs. В”

(с. 186- 188)

Впр. 4, 5, 10 (с. 189- 190)

Впр. 3, 11 (с. 188, 190)

Скласти план до тексту “AnAforMrs.В”.

Повторити лексику та граматику теми

10.

Контрольна робота

п/п

Дата

Зміст уроку

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Мовлення

Письмо

Тема 2. Природа. Unit 2. Nature Magic: Web of Life

11.

Наша планета Земля.

Лексичні одиниці теми. Впр. 5 (с. 43)

Впр. 7, 8 (с. 43)

Впр. 4 (с. 42)

Впр.1,3 (с.41-42)

Впр. 6 (с. 43)

Впр. 11 (с. 44)

12.

Асканія-Нова — український національний заповідник.

Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 46)

Relative

Clauses

Впр. 3 (A-F: 1-4) (с. 45)

Впр. 3 (с. 45-46)

Впр. 1 (с. 44)

Впр. 5 (с. 46)

Впр.6 (с.46-47)

13.

Асканія-Нова — український національний заповідник.

Лексичні одиниці теми.

RelativeClauses.

Впр. 7 (c. 47)

Впр. 8, 9 (с. 48)

Впр. 12 (с. 49)

Впр. 10 (с. 48)

Впр. 13(с. 49)

14.

Національні парки Об’єднаного королівства Великої Британії.

Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с.50)

Спеціальні запи-тання (схема WASP)

Впр. 5 (с. 54)

Впр. 4 (с. 53)

Впр. 3(с.51-52)

Впр. 1 (с. 50)

Впр. 6 (с.54)

15.

Національні парки Об’єднаного королівства Великої Британії.

Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 50)

Контрастування теперішніх часів

Впр. 7(a) (с. 55)

Впр. 7(b)(с.55)

Впр. 8 (с. 56)

Впр. 10 (с. 56)

16.

Національні парки світу.

Лексичні одиниці те-ми.

RelativeClauses

Впр. 2

(с. 57)

Впр. 1(с. 57)

Граматичні вправи

Впр. 4 (с. 39)

17.

A Rescue Dog”. Домашнє читання.

Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с.192), впр. 2 (с. 194)

Впр. 6

(І варіант). Впр. 9

(II варіант) (с. 195, 196)

Впр. 1 (с. 192- 193)

Впр. 5, 12, 13 (с. 195, 197)

Впр. 3, 11 (с. 194, 197)

Впр. 16 (с. 197) Повторити лексику та граматику теми

18.

Контрольна робота

п/п

Дата

Зміст уроку

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Мовлення

Письмо

Тема 3. Навколишнє середовище. Unit 3. EnvironmentandGreenerLiving

19.

Захист навколишнього середовища.

Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 64)

Антоніми

Впр. 3, 7 (с. 64-65)

Впр. 1, 2,8

(с. 63, 65)

Впр. 5, 6 (с. 65)

Впр. 9 (с.66)

20.

Що таке “fly-tipping”?

Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 66-67)

Впр. 2 (с. 66)

Впр. 4 (с. 67)

Впр. 6 (с. 68)

Впр. 5 (с. 67)

Впр. 7 (с. 68)

21.

Вплив людей на природу.

Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 70)

Теперішній тривалий пасивний стан дієслова

Впр. 4 (с. 67)

Впр. 2 (с. 69-70)

Впр. 1, 7, 10 (с. 69, 71, 73)

Впр. 4,5, 9

(с. 71-72)

Впр. 11 (с. 74)

22.

СОС: вимираючі види.

Лексичні одиниці теми (endangered,

tochopdown, extinct)

Впр. 1(b), 4 (с. 74, 76)

Впр. 3 (с. 75)

Впр. 1(a), 2, 7 (с. 74, 77)

Впр. 5(a), 6 (с. 68, 69)

Впр. 8(с. 77)

23.

Як знизити домашні витрати

Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 80)

Конструкції

типу:

Youdbetter, Youdrather...

Впр. 2 (с. 79)

Впр. 1, 5, 6 (с. 78, 81)

Впр. 4 (с. 80)

Впр. 7 (с.81)

24.

Життєздатний розвиток.

Лексичні одиниці теми. Впр. 4(A)(с. 83)

Контрастування теперішніх часів

Впр. 3 (с. 82-83)

Впр. 2, 5 (с. 82, 84)

Впр. 1, 4(b) (с. 82, 83-84)

Впр. 6

(с. 85)

25.

Яке ж воно,навколишнє

середовище?

Лексичні одиниці теми.

Впр. 2 (с. 86)

Впр. 1(a) (с. 85)

Впр. 1(b) (с. 85)

Впр. 3 (с.87)

26.

The GreatBarrierReef”.

Домашнє читання.

Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 198)

Впр. 6

(І варіант). Впр. 8

(II варіант) (с. 201-202)

Впр. 1 (с. 198- 199)

Впр. 4, 5, 13 (с. 200, 203)

Впр. 2, 3 (с. 200)

Впр. 15 (с. 203) Повторити лексику та граматику теми

п/п

Дата

Зміст уроку

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Мовлення

Письмо

27.

Контрольна робота

28.

Контроль письма.

Повторити вивчений матеріал.

29.

Контроль аудіювання.

Повторити вивчений матеріал.

30.

Контроль читання.

Повторити вивчений матеріал.

31.

Контроль говоріння.

Повторити вивчений матеріал.

32.

Узагальнення та систематизація знань

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.