Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
9 клас (2 години на тиждень)
№ п/п | Дата | Зміст уроку | Мовний компонент | Мовленнєвий компонент | Домашнє завдання | ||||||||||
Лексика | Граматика | Аудіювання | Читання | Мовлення | Письмо | ||||||||||
І СЕМЕСТР | |||||||||||||||
Тема. Вступ. Ми дев’ятикласники. We Are in the Ninth Form | |||||||||||||||
1. | 3 поверненням до школи. | Лексичні одиниці теми. Впр. 8 (с. 9) | Прийменники | Впр. 2 (с. 7-8) | Впр. 4, 5 (с. 8, 9) | Впр. 6 (с. 8) | Впр. 9 (с.9) | ||||||||
2. | Базова середня освіта в Україні. | Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 11) | Впр. 4 (с. 11) | Впр. 2, 5 (с. 10) | Впр. 7 (с. 12) | Впр. 6 (с. 11) | Впр. 8 (с. 12) | ||||||||
Тема 1. Родина та друзі. Unit 1. My Magic Circle: Family and Friends | |||||||||||||||
3. | Знайди себе! | Лексичні одиниці теми. Впр. 4(b), 5 (с. 17) | Прикметники. Впр. 2 (с. 16) | Впр. 6 (с. 17) | Впр. 3, 4(b) (с. 16-17) | Впр. 1, 4(a), 9 (с. 15) | Впр. 3 (с. 16) | Впр. 11 (с. 19) | |||||||
4. | Як це відбувається? | Лексичні одиниці теми (toadmit, trait, topossess) | Непряма мова: запитання | Впр. 2 (с. 19-20) | Впр. 3,5 (с. 20) | Впр. 1,4, 6,7 (с. 19-20) | Впр. 1,5,6 (с. 19-20) | Впр. 8(с.22) | |||||||
5. | Зачіска. Якою вона повинна бути? | Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 25) | Синоніми | Впр. 3 (с. 24) | Впр. 2, 4 (с. 24-25) | Впр. 1, 7 (с. 23, 26) | Впр. 5 (с. 25) | Впр. 8 (с.26) | |||||||
6. | Молодь сьогодні. | Лексичні одиниці теми - tipped, sneakers, stubbed, pumped-up | Непряма мова: запитання | Впр. 3 (с. 28) | Впр. 2 (с. 22) | Впр. 1, 5 (с. 26, 27-28) | Впр. 4 (с. 28) | Впр. 7 (с.29) | |||||||
7. | Написання автобіографії. | Лексичні одиниці теми(toawardwith, attendance, acommunitycollege) | Порядок слів у реченні | Впр. 2 (с. ЗО) | Впр. 3, 5 (с. 31-32) | Впр. 1, 4 (с. ЗО, 31) | Впр. 6(c) (с. 32-33) | Впр. 6(d) (с. 33) | |||||||
8. | Молодіжна організація. | Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 34) | Типи питальних речень | Впр. 1(a) (с. 33) | Впр. 4(a) (с. 34) | Впр. 4(b) (с. 34) | Впр. 4(c) (с. 34) | ||||||||
9. | “An A for Mrs. В”. Домашнє читання. | Лексичні одиниці теми (с. 186). Впр. 2 (с. 188) | Впр. 6, 8, 9 (с. 189-190) | Текст “An A for Mrs. В” (с. 186- 188) | Впр. 4, 5, 10 (с. 189- 190) | Впр. 3, 11 (с. 188, 190) | Скласти план до тексту “AnAforMrs.В”. Повторити лексику та граматику теми | ||||||||
10. | Контрольна робота | ||||||||||||||
№ п/п | Дата | Зміст уроку | Мовний компонент | Мовленнєвий компонент | Домашнє завдання | ||||||||||
Лексика | Граматика | Аудіювання | Читання | Мовлення | Письмо | ||||||||||
Тема 2. Природа. Unit 2. Nature Magic: Web of Life | |||||||||||||||
11. | Наша планета Земля. | Лексичні одиниці теми. Впр. 5 (с. 43) | Впр. 7, 8 (с. 43) | Впр. 4 (с. 42) | Впр.1,3 (с.41-42) | Впр. 6 (с. 43) | Впр. 11 (с. 44) | ||||||||
12. | Асканія-Нова — український національний заповідник. | Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 46) | Relative Clauses | Впр. 3 (A-F: 1-4) (с. 45) | Впр. 3 (с. 45-46) | Впр. 1 (с. 44) | Впр. 5 (с. 46) | Впр.6 (с.46-47) | |||||||
13. | Асканія-Нова — український національний заповідник. | Лексичні одиниці теми. | RelativeClauses. Впр. 7 (c. 47) | Впр. 8, 9 (с. 48) | Впр. 12 (с. 49) | Впр. 10 (с. 48) | Впр. 13(с. 49) | ||||||||
14. | Національні парки Об’єднаного королівства Великої Британії. | Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с.50) | Спеціальні запи-тання (схема WASP) | Впр. 5 (с. 54) | Впр. 4 (с. 53) | Впр. 3(с.51-52) | Впр. 1 (с. 50) | Впр. 6 (с.54) | |||||||
15. | Національні парки Об’єднаного королівства Великої Британії. | Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 50) | Контрастування теперішніх часів | Впр. 7(a) (с. 55) | Впр. 7(b)(с.55) | Впр. 8 (с. 56) | Впр. 10 (с. 56) | ||||||||
16. | Національні парки світу. | Лексичні одиниці те-ми. | RelativeClauses | Впр. 2 (с. 57) | Впр. 1(с. 57) | Граматичні вправи | Впр. 4 (с. 39) | ||||||||
17. | “A Rescue Dog”. Домашнє читання. | Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с.192), впр. 2 (с. 194) | Впр. 6 (І варіант). Впр. 9 (II варіант) (с. 195, 196) | Впр. 1 (с. 192- 193) | Впр. 5, 12, 13 (с. 195, 197) | Впр. 3, 11 (с. 194, 197) | Впр. 16 (с. 197) Повторити лексику та граматику теми | ||||||||
18. | Контрольна робота | ||||||||||||||
№ п/п | Дата | Зміст уроку | Мовний компонент | Мовленнєвий компонент | Домашнє завдання | ||||||||||
Лексика | Граматика | Аудіювання | Читання | Мовлення | Письмо | ||||||||||
Тема 3. Навколишнє середовище. Unit 3. EnvironmentandGreenerLiving | |||||||||||||||
19. | Захист навколишнього середовища. | Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 64) | Антоніми | Впр. 3, 7 (с. 64-65) | Впр. 1, 2,8 (с. 63, 65) | Впр. 5, 6 (с. 65) | Впр. 9 (с.66) | ||||||||
20. | Що таке “fly-tipping”? | Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 66-67) | Впр. 2 (с. 66) | Впр. 4 (с. 67) | Впр. 6 (с. 68) | Впр. 5 (с. 67) | Впр. 7 (с. 68) | ||||||||
21. | Вплив людей на природу. | Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 70) | Теперішній тривалий пасивний стан дієслова | Впр. 4 (с. 67) | Впр. 2 (с. 69-70) | Впр. 1, 7, 10 (с. 69, 71, 73) | Впр. 4,5, 9 (с. 71-72) | Впр. 11 (с. 74) | |||||||
22. | СОС: вимираючі види. | Лексичні одиниці теми (endangered, tochopdown, extinct) | Впр. 1(b), 4 (с. 74, 76) | Впр. 3 (с. 75) | Впр. 1(a), 2, 7 (с. 74, 77) | Впр. 5(a), 6 (с. 68, 69) | Впр. 8(с. 77) | ||||||||
23. | Як знизити домашні витрати | Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 80) | Конструкції типу: You’dbetter, You’drather... | Впр. 2 (с. 79) | Впр. 1, 5, 6 (с. 78, 81) | Впр. 4 (с. 80) | Впр. 7 (с.81) | ||||||||
24. | Життєздатний розвиток. | Лексичні одиниці теми. Впр. 4(A)(с. 83) | Контрастування теперішніх часів | Впр. 3 (с. 82-83) | Впр. 2, 5 (с. 82, 84) | Впр. 1, 4(b) (с. 82, 83-84) | Впр. 6 (с. 85) | ||||||||
25. | Яке ж воно,навколишнє середовище? | Лексичні одиниці теми. | Впр. 2 (с. 86) | Впр. 1(a) (с. 85) | Впр. 1(b) (с. 85) | Впр. 3 (с.87) | |||||||||
26. | “The GreatBarrierReef”. Домашнє читання. | Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 198) | Впр. 6 (І варіант). Впр. 8 (II варіант) (с. 201-202) | Впр. 1 (с. 198- 199) | Впр. 4, 5, 13 (с. 200, 203) | Впр. 2, 3 (с. 200) | Впр. 15 (с. 203) Повторити лексику та граматику теми | ||||||||
№ п/п | Дата | Зміст уроку | Мовний компонент | Мовленнєвий компонент | Домашнє завдання | ||||||||||
Лексика | Граматика | Аудіювання | Читання | Мовлення | Письмо | ||||||||||
27. | Контрольна робота | ||||||||||||||
28. | Контроль письма. | Повторити вивчений матеріал. | |||||||||||||
29. | Контроль аудіювання. | Повторити вивчений матеріал. | |||||||||||||
30. | Контроль читання. | Повторити вивчений матеріал. | |||||||||||||
31. | Контроль говоріння. | Повторити вивчений матеріал. | |||||||||||||
32. | Узагальнення та систематизація знань |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»