Планування "Календарно - тематичне планування" з англійської мови 3 клас за старою програмою

Опис документу:
В даному матеріалі вміщено календарно - тематичне планування на 1 семестр за підручником О. Д. Карпюк за старою програмою, а також можна використати і за новою. Стане у нагоді усім вчителям (особливо молодим).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

3 клас (2 год. на тиждень)

І семестр

Сфера спілкування

Мовлен-нєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіюван-ня

Мовлення

Письмо

Читання

Домашнє завдання

ТЕМА 1. «Я, моя сім’я і друзі. Людина»

1.

Знайомся з новими друзями

Уміти

привітати-ся; проща-тися, назвати себе, друга,

подругу,

батьків;

називати

когось,

щось;

запитувати, повідомля-ти про вік; запитува-ти, пові-домляти про місце прожива-ння

Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me?

The ABC, numbers 1-10

Ех.1,р.4

Ех. 2,4, р. 5

Ех. 3, р. 5

Ех. 1,4,р.5

р. 4—5, ех. 1,4

2.

Сім'я друга

What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she?

this /that

Ех. 2,3, р.7

Ех 4, р.7

р. 7,ех.4

3.

Родина однокласника

What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom?

parents, sounds, letters

Ех.1,р.8

Ех. 2,р.8

Ех. 5, р. 8

Ех. 1,2,3,4, р.9

р. 8-9, ех. 1,3

4.

Шкільні речі. Кольори

The pencil case is on the shelf. What colour is...?

verbs, school things; prepositions: on, in, under, near

Ех. 5, р. 13

Ех. 1,2, pp. 12-13

Ех. 5,р.11

Ех. 3,4,0.11

p. 11, ex. 3,4

5.

Я це можу робити!

How are you? Theboy/ girl can ...

verbs of movement

Ех. 1,2,4,5, р. 10-11

Ех. 3, р. 11

WB Ex.3, р.10

Ех. 3,4, pp. 12-13

p. 12, ex. 3, ex.4

6.

Ми — європейці!

Are you from England? Nice to meet you

Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain

Ех.1,р.14

Ех. 3,р.15

Ех. 2, p. 15

p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3

7.

Звідки ти?

Where are you from? Can you spell your name?

Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain

Ех. 1, р. 16

Ех. 2,3, pp. 16-17

Ех. 1,5, pp. 16-17

p. 16, ex. 1

8.

Літній табір відпочинку

This is the room for boys. This is a cafe

this/that, here/there

Ех.1, р. 18

Ех. 1,2, pp. 18-19

Ех. 3,р.19

Ех.1-2, pp. 18-19

p. 18, ex. 1, p. 19, ex. 2

9.

Ігри та улюблені заняття

Can you ...? Yes, lean. No, І can't. 1 like... Let's...

play games, spell the word, draw pictures

Ех.1,р. 20

Ех. 3,4, р. 21

Ех. 1,5, pp. 20-21

p. 20, ex. 1,,p.21.ex. 5

10.

Телефонна розмова

Is it you Mum? How is Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't

the swimming-room, the room for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat, our classroom

Ех. 1, р. 22

Ех. 3,4,5, Р- 23 .

Ех. 2, р. 23

Ех. 1, p. 22

p. 22, ex. 1, p.23, ex.2

11.

Відпочинок дітей у таборі

І don't like playing games

watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Ех. 1,2, р.24

Ех. 4,5, р. 25

Ех. 3,4,5,р.25

p. 24, ex. 2, p. 25, ex. 3,4.

Повторити лексику та граматику теми

12.

Контрольна робота

ТЕМА 2. «Я, моя сім’я і друзі. Людина»

13.

Моя родина

Уміти: запитувати про предме-ти, повідом-ляти про щось; виконува-ти, відда-вати вка-зівки (ко-манди), описувати когось, щось; запитувати про відчут-тя, самопочуття та відповіда-ти на за-питання; робити пропози-цію та реагувати на неї

This is... І am ....Who is...

family tree, cousins

Ex.1, p. 30

Ex. 4, p. 31

Ex. 2,3, pp. 30-31

p. 31, ex. 3.

14.

Я та моя родина

Who іs it? Where is Bill?

village

Ex.1, p. 32

Ex.3, p. 33

Ex.4, p. 33

Ex. 1,2, p. 33

p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2.

15.

Ми тут живемо

This is the bedroom

kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house

Ex. T, p. 34

Ex.3, p. 35 •

Ex. 1,2,3, pp. 34-35

p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3

16.

Моя родина

Where are you? Where is / are?

Prepositions: in, on, under

Ex. 1; p. 36

Ex. 2-4, pp. 36-37

Ex. 1,3, p. 36-37

p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.

17.

Моя кімната

Where is the sofa? Where is... in your room?

sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near, above

Ex.1, p. 38

Ex. 4,5, p. 39

Ex.1, p. 38

Ex. 2,3, p. 39

p. 39, ex. 3.

18.

Професії

Who is this? What is his/her job?

doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer

Ex. 1,2,5, pp. 40,42

Ex. 3,6, pp. 41,43

Ex. 1,2,4, pp. 40-41

p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4. Повторити лексику та граматику теми

19.

Контрольна робота

ТЕМА 3. «Школа. Відпочинок та дозвілля»

20.

Дні тижня та

навчальні

предмети

Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників; визначати час, проміжки часу; просити, повторити інформа-цію; вислов-

лювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та

On Monday they have got...

Days of the week, school subjects

Ex.1, p. 48

Ex. 3,4, p. 49

Ex. 2, p. 48

p. 49, ex. 2.

21.

Шкільні предмети. Мій улюблений предмет

What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like?

do sums

Ex.1, p. 50

Ex.3,4,5, pp. 50-51

Ex. 2,5, pp. 50-51

p. 51, ex. 5.

22.

Наші улюблені предмети

What lesson do you like? What is your favourite day?

Days of the week, school subjects

Ex. 2,3,4, pp. 52-53

Ex.1, p. 53

p. 52, ex. 1.

23.

Мій улюблений предмет

1 don't like... He doesn't like...

School subjects

Ex.1, p. 54

Ex.2,3,4,5, pp. 54-55

Ex.1, p. 55

p. 54, ex. 1

24.

Мій однокласник

I've got a letter

Ex.1, p. 56

Ex.3, p. 57

Ex. 4, p. 57

Ex. 1,2,3, pp. 56-57

p. 56, ex. 1,2.

25.

Годинник

It's one o'clock

It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast

Ex.1, p. 58

Ex. 4, p. 59

Ex. 2,3, pp. 58-59

p. 58, ex. 2,3.

26.

Розпорядок дня

реагувати на нього; уміти: описувати предмети людей, давати елемента-рну характе-ристику комусь, чомусь; визначати час, проміжки часу

What day is it today?

Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must

Ex.1, p. 60

Ex. 2,4, pp. 60-61

Ex. 2,3,5, pp. 60-63

p. 60, ex. 1, Повторити лексику та граматику теми

27.

Контрольна робота

28.

Контроль письма.

повторити вивчений матеріал

29.

Контроль аудіювання.

повторити вивчений матеріал

30.

Контроль читання.

повторити вивчений матеріал

31.

Контроль говоріння.

повторити вивчений матеріал

32.

Узагальнення та систематизація знань

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!