До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
9
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Планування "Календарно - тематичне планування" з англійської мови 11 клас

Опис документу:
В даному матеріалі вміщено календарно - тематичне планування на 1 семестр за підручником Калініна за старою програмою, а також можна використати і за новою. Стане у нагоді усім вчителям (особливо молодим).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

уроку

Дата

Сфера і тематика спілкування

Мовна компетенція

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Тема « Шкільне життя»

Літні канікули.

Disco – parties

Cyber cafe

TV talk show

Sports

Electronic newspaper

British must -sees

Relative clauses with who, that, which, when, where

Впр. 3, с. 11

Впр. 1,

с. 9

Впр. 3, с.11.

Повторити граматичні правила Relative clauses with who, that, which, when, where

Підбиваємо

підсумки літніх канікул

Modal verbs

Впр. 3,

с. 13

Впр.З,

с. 13

Впр. 3,

с. 11-13

Враження від моїх літніх канікул.

Questions for more information

Впр. 3, с. 11-13

с.14-15

с.15

Написати електронний лист другові про літні канікули

Ми – одинадцятикласники.

Medicine

Teaching

Computing

Journalism

Culture

Will, be going to, с. 17

Діалог

Впр. 3, с. 18-19

Впр. 1, с. 16

Впр. 3, с. 18-19

Повторити граматичні правила c.17

Школа чекає нас.

The Past Simple, the Past Continuous, the Past 1Perfect Active

Впр. 3, с. 18-19

Впр. 2, с. 16

Впр. 3, с. 18-19

Розповідати про майбутні професійні плани

Професійні плани одинадцятикласників

Gerunds

с. 19-21

с. 21

Написати лист про заклад в який планує те вступати

Узагальнення матеріалу

Підготуватися до

контрольної роботи

Контрольна робота

ТЕМА «ДОЗВІЛЛЯ»

Мій вільний час.

с. 23

TheFirstConditional с. 25

Текст

Впр.1, с. 24

Впр. 1, с. 24

Впр. 3, с. 26

Повторитита вивчити граматичні правилаc.25-26

Вільний час моїх друзів.

с. 23

The Second Conditional с. 25

Впр. 2, с. 24

Впр. 2, с. 24

Впр. 3, с. 27

Впр. 3, с. 28-29

Знайти відповідність

Дозвілля моїх англійських однолітків.

с. 23

с. 31-32

The Second Conditional с. 25

Впр. 5, с. 35-36

Текст «Let’s have a picnic» с.322-323

Впр. 4 (a), с. 29-31

Впр. 4 (e), с. 34-35

Впр. 3,

с. 17

Впр. 5 (с), с. 36

Дозвілля сучасної молоді.

с. 23

The Second Conditional с. 25

Впр. 4(d), с. 33-34

Впр. 7, с. 37

Впр. 6 с. 36-37

Написати рекламу одного з занять с. 37

Захоплення підлітків.

с. 38

TheFirstConditional

Впр. 2, с. 39

Впр. 1, с. 38

Впр. 3 (a), с.40

Вивчити лексику с. 38

Улюблені розваги молоді в Україні

с. 38

The Second Conditional

Текст

Впр. 3 (a) c.40

Впр. 3 (6), c. 40

Впр. 3 (b), с.40

Скласти розповідь про дозвілля однокласників

Улюблені розваги англомовної молоді.

с. 38

с. 45

The Second Conditional

Впр. 4 (а), с. 41-45

Впр. 3 (b),с. 41

Bnp.3(a), c. 40

c. 41(проект)

Моє улюблене дозвілля.

с. 38

The Second Conditional

Впр. 4 (b,d),

с. 46

Впр. 6,

c. 48

Впр. 5, c. 47

Написати рекламу одного з улюблених занять 48

Узагальнення матеріалу

Підготуватися до

контрольної роботи

Контрольна робота

ТЕМА "МОЛОДІЖНІ СУБКУЛЬТУРИ»

Молодіжні субкультури.

с. 49

Zero Conditional с. 50

Впр. 1, с. 49

Впр. 2, с. 49-50

Впр. 3, с.52

Повторити та вивчити граматичні правила c.50-51

Молодіжні субкультури та організації.

с. 49

First Conditional (phrases, linking words and expressions) с. 50-51

Текст

Впр. 4, с.51

Впр. 4, с.56

Впр. 3, с.52-53

Написати твір «Моє ставлення до молодіжних організацій

Українські молодіжні організації. Пласт.

с. 49

с. 62-63

FirstConditional (phrases, linkingwordsandexpressions) с. 50-51

Впр.5,с. 58-59

Впр. 5,c. 63-64

Впр. 6, c. 65

Вивчити розповідь «Сучасні молодіжні субкультури та організації» с. 60-62

Англомовні молодіжні організації та субкультури.

с. 49

с. 62-63

First Conditional (phrases, linking words and expressions) с. 50-51

Впр. 5, с.57-58, 60-62

Впр. 7, с.66

Впр. 6, с.65

Написати рекламу молодіжної організації вашого міста с. 66

Моє хобі.

с. 66

First Conditional (phrases, linking words

Впр. 1, с.66

Впр. 3, 6, с. 33

Вивчити лексику с. 66

Хобі підлітків.

с. 66

First Conditional (phrases, linking words and expressions

Впр. 2, с. 66-67

Впр. 4 (б), с. 36

Впр. 1 (б), с. 34

Написати лист про хобі підлітків

Хобі моїх друзів.

с. 66

Впр. 5, с.70

Діалог “Hobby Pursuits” с. 323-324

Впр. 3, с.67

Впр. 3 (d), с. 68-69

Впр. 4, с.69

Впр. 4, с.69(письмово)

Хобі англомовних підлітків.

с. 66

First Conditional (phrases, linking words and expressions)

Впр.3 (с), с.68-69

Впр. 7, с. 71

Впр. 6, с.70-71

Знайти матеріал в Інтернет - джерелах с.71

Домашнє читання

Horses- my hobby”

с. 305 - 306

c./307 (b, c)

c. 308 (d, e)

Узагальнення матеріалу

Контрольна робота

Тема «Моє місце в світі»

Здоровий спосіб життя в родині.

с. 76-77

I wish, if only

Впр. 2, с.77

с.78-79

Впр. 1, с.77

Повторити та вивчити граматичні правилаc.78-79

Здоровий спосіб життя в родині

с. 76-77

I wish, if only

Впр. 5,с.87

Діалог с.325-326

Впр. 3, с.80-81

Написати твір «Здоровий спосіб життя моєї родини» с.81

Пропаганда здорового способу життя

с. 76-77

The Third Conditional

Впр. 4, с.82 - 85

Впр. 7, с.89

Впр. 4 (b),

с. 85

Впр. 4 (с), с.86

Просте рішення для здорового способу життя сім'ї

Впр. 6, с.87 - 88

Впр. 7, с.89

Написати ессе,с.89

Взаємовідносини в сім’ї.

с. 90

The Third Conditional

Впр. 3, с.91

Впр. 1, с.90

Впр. 3, с.91-92

Впр. 3 (c), с. 93

Сімейні традиції на сході.

с. 90

с.95

The Third Conditional

Впр. 4, с.93-95

Впр. 4 (f), с.96

Вивчити лексику с. 90

Сімейні традиції на заході.

с. 90

I wish, if only

Впр. 6, с.99

Вивчити розповідь

Захист прав дитини.

с. 90

I wish, if only

Впр. 5, с.97-98

Впр. 5, с.97-98

Написати ессе“Spare the rod, spoil the child?” с. 99

Гендерні стосунки в суспільстві.

с. 99

WordOrder

Впр. 2, с.100-101

Впр. 1, с.100

Вивчити лексику с.99

Гендерні стосунки в сім’ї

с. 99

Mixed Conditionals

Текст

Впр. 4 с. 106

Впр. 4, с.108

Написати твір с.108

Узагальнення матеріалу

Підготуватися до

контрольної роботи

Контрольна робота

Еволюція гендерних стосунків за останні роки

с. 99

с. 112

Mixed Conditionals

Впр. 5, c. 108

Впр. 5 (в) с.113

Впр. 5 (d), с. 114

Переваги та недоліки гендерних стосунків в освіті

с. 99

Mixed Conditionals

Впр. 7, с. 116

Впр.6 с. 114-116

Написати ессе с.116

Родинні традиції

с. 116

Mixed Conditionals

Впр. 2, c.118

Впр. 1, с.117

Вивчити лексику с.116

Родинні традиції в Україні

с. 116

Mixed Conditionals

Впр. 5, с.121

Діалог с.326-327

Впр. 3, с.119

Вивчити діалоги с.119-121

Родинні традиції в англомовному світі

с. 116

Mixed Conditionals

Впр. 3, с.119

Впр. 4, с.121

Впр. 4, с.121

Британські традиції

Впр. 5, с.121, с. 326 - 327

Впр. 5(b , c), с.121

Впр. 5 (d), с.122

Мої родинні традиції

с. 116

Mixed Conditionals

Впр. 7, с. 123

Впр. 6, c. 122

Знайти матеріал в Інтернет - джерелах с.124

Моє місце в світі

с.124-125

50.

Домашнє читання

Philip at Blackstable”

с. 308 - 310

с. 310 (b, c)

с. 310 (b, c)

51.

Узагальнення матеріалу

Підготуватися до

контрольної роботи

52.

Контрольна робота

53.

Контроль аудіювання

повторити вивчений матеріал

54.

Контроль письма

повторити вивчений матеріал

55.

Контроль читання

повторити вивчений матеріал

56.

Контроль

говоріння

повторити вивчений матеріал

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.