План роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу на навчальний рік

Опис документу:
Наданий план роботи практичного психолога Житомирського дошкільного навчального закладу №32 Марчук Лариси Олександрівни на 2013-2014 навчальний рік. Річний план роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу з навантаженням 1,0 ставка

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Затверджено» «Погоджено»

Завідувач ЖДНЗ № 32 Методист ВППСР

_________ Куниця І.Ю. управління освіти

Житомирської міської ради

_________ Шикирава Н.М.

План

роботи практичного психолога

ЖДНЗ №32

Марчук Лариси Олександрівни

на 2013 – 2014 навчальний рік

Проблемна тема Житомирського дошкільного закладу №32 на 2013-2014 навчальний рік:

Формування здоровязберігаючої компетенції у дітей з урахуванням доступних знань та умінь про здоровий спосіб життя, з основ безпеки життєдіяльності.

Завдання Житомирського дошкільного закладу №32 на 2013-2014 навчальний рік:

1. Забезпечення різнобічного розвитку дітей відповідно до їхніх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей шляхом формування здорового способу життя та турботи про власну безпеку.

2. Формування життєвої компетентності, духовної культури у дітей засобами ігрової діяльності.

3.Продовжити роботу з проблеми модернізації підходів у роботі з родинами та розвитку партнерських відносин між закладом і сімєю.

4.Забезпечення сприятливих умов для професійного зростання педагогів закладу, використовуючи інформаційно-комунікативні технологій в освітньому процесі ДНЗ.

Проблемна тема практичного психолога Житомирського дошкільного закладу №32

"Психологічний супровід формування здоровязберігаючої компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу ".

Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби ЖДНЗ №32 на 2013-2014 навчальний рік:

1.Психологічний супровід емоційної сфери учасників навчально-виховного процесу, пропаганда здорового способу життя з метою забезпечення повноцінного гармонійного розвитку особистості дитини, збереження і зміцнення її здоров’я.

2.Психологічний супровід адаптації дітей до умов ДНЗ.

3.Психологічний супровід діяльності педагогічного колективу.

Психологічний супровід адаптації дітей до умов ДНЗ

Психодіагностична робота

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

1.

Індивідуальна діагностика адаптаційного процесу дітей до умов дошкільного навчального закладу за діагностичною програмою психокорекційного комплексу з проблеми “Психолого-педагогічний супровід адаптації дитини до умов ДНЗ” (новоприбулі діти всіх вікових груп).

1)Групова корекція процесу адаптації дітей до умов ДНЗ за корекційною програмою “Крок у дитсадок” (новоприбулі діти молодших груп) психокорекційного комплексу з проблеми “Психолого-педагогічний супровід адаптації дитини до умов ДНЗ”.

2)Профілактика процесу адаптації дітей до умов ДНЗ за розвивальною програмою “Шляхом адаптації” (новоприбулі діти середніх та старших груп) психокорекційного комплексу з проблеми “Психолого-педагогічний супровід адаптації дитини до умов ДНЗ”.

1)Вступна бесіда з батьками новоприбулих дітей з метою попередження дезадаптації (при вступі дитини в ДНЗ).

2)Індивідуальне консультування батьків та вихователів новоприбулих дітей про шляхи допомоги дитині в період адаптації (за потребою та за запитом).

3)Групове консультування педагогічних працівників: “Адаптація дітей до умов ДНЗ”.

1)Семінар-практикум для вихователів та помічників вихователів “Адаптація дитини до дитячого садка”.

2)Виступ на групових батьківських зборах в 1-х молодших групах “Адаптація дитини раннього віку до ДНЗ”.

3)Матеріали до папки-пересувки “Адаптація дитини до умов дошкільного навчального закладу”.

4)Матеріали до психологічних куточків в групових приміщеннях “Психологічні особливості дітей”.

5)Матеріали до стенду практичного психолога “Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до відвідування дитячого садка”.

Протягом року

Вересень-жовтень

1)Протягом року

2)Вересень-Жовтень

3)Вересень.

Вересень

Психологічний супровід дітей раннього віку

Психодіагностична робота

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

2.

Індивідуальна діагностика психомоторного розвитку дітей раннього віку (2 та 3 роки життя) за діагностичною програмою «Дослідження психічних процесів дітей раннього віку» психокорекційного комплексу з проблеми “Розвиток пізнавальної сфери дошкільників” (діти І молодших груп).

1.Групова корекція процесу адаптації дітей до умов ДНЗ за корекційною програмою “Крок у дитсадок” (новоприбулі діти молодших груп) психокорекційного комплексу з проблеми “Психолого-педагогічний супровід адаптації дитини до умов ДНЗ”.

2)Груповий розвиток пізнавальних процесів дітей раннього віку за розвивальною програмою «Веселі малюки» психокорекційного комплексу з проблеми «Розвиток пізнавальної сфери дошкільників» (діти І молодших груп).

1) Індивідуальне консультування батьків та вихователів за результатами психодіагностики дітей (за потребою та за запитом).

2)Групове консультування педпрацівників “Особливості психолого-педагогічної діяльності з дітьми під час кризи 3 років”.

1)Виступ на групових батьківських зборах в І молодших групах - “Дитина до трьох: психологічний портрет з рекомендаціями”;

- “Криза 3 років”

2.Матеріал до папки-пересувки “Умови розвитку дитини в період кризи 3 років”.

Протягом року

1)Вересень-листопад

2)Грудень-лютий

1)Протягом року

2)Грудень

1)Грудень, травень

2)Грудень

Психологічний супровід дітей молодшого дошкільного віку

Психодіагностична робота

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

3.

Індивідуальна діагностика розумового розвитку дітей за діагностичною програмою

«Дослідження пізнавальних процесів дітей молодшого дошкільного віку» психокорекційного комплексу з проблеми “Розвиток пізнавальної сфери дошкільників” (діти ІІ молодших груп).

1)Групова корекція процесу адаптації дітей до умов ДНЗ за корекційною програмою “Крок у дитсадок”.

2)Групова корекція рівня розвитку пізнавальних процесів молодших дошкільників за корекційно-відновлювальною програмою “Веселі малюки” психокорекційного комплексу з проблеми «Розвиток пізнавальної сфери дошкільників» (діти ІІ молодших груп).

3)Груповий розвиток пізнавальних процесів дітей молодшого дошкільного віку за розвивальною програмою «Маленькі чомусики» психокорекційного комплексу з проблеми «Розвиток пізнавальної сфери дошкільників» (діти ІІ молодших груп).

1) Індивідуальне консультування батьків та вихователів за результатами психодіагностики дітей (за потребою та за запитом).

2)Групове консультування педагогіних працівників «Розвиваємо розумові здібності дитини молодшого дошкільного віку».

Виступи на групових батьківських зборах в ІІ молодших групах

1)“Роль сім’ї в розвитку мови дитини - визначальна ”;

2)“Розвиваємо розумові здібності дитини”;

Листопад

1)Вересень-листопад

2)Грудень-лютий

3)Березень-травень

1)Протягом року

2)Жовтень

1)Вересень

2)Грудень

Психологічний супровід дітей середнього дошкільного віку

Психодіагностична робота

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

4.

Індивідуальна діагностика розумового розвитку дітей за діагностичною програмою

«Дослідження пізнавальних процесів дітей середнього дошкільного віку» психокорекційного комплексу з проблеми “Розвиток пізнавальної сфери дошкільників” (діти середніх груп).

1)Профілактика процесу адаптації дітей до умов ДНЗ за розвивальною програмою “Шляхом адаптації” психокорекційного комплексу з проблеми “Психолого-педагогічний супровід адаптації дитини до умов ДНЗ”.

2)Груповий розвиток пізнавальних процесів дітей середнього дошкільного віку за розвивальною програмою «Кмітливі малюки» психокорекційного комплексу з проблеми «Розвиток пізнавальної сфери дошкільників» (діти середніх груп).

3)Групова корекція рівня розвитку пізнавальних процесів дітей середнього

дошкільного віку за корекційно-відновлювальною програмою “Навчаємось залюбки” психокорекційного комплексу з проблеми «Розвиток пізнавальної сфери дошкільників» (діти середніх груп).

1) Індивідуальне консультування батьків та вихователів за результатами психодіагностики дітей (за потребою та за запитом).

Виступи на групових батьківських зборах в середніх групах:

1)“Що чує дитина ? Роль сім’ї в розвитку мови дитини - визначальна ”;

2)“Що робити з дитячими питаннями ?”.

Грудень

1)Вересень-листопад

2)Грудень-лютий

3)Березень-травень

1)Протягом року

1)Вересень

2)Грудень

Психологічний супровід дітей старшого дошкільного віку

Психодіагностична робота

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

5.

Групова діагностика рівня психологічної готовності старших дошкільників до навчання в школі за діагностичною програмою психокорекційного комплексу з проблеми “Психологічна готовність до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку”.

Вересень-жовтень,

квітень-травень

1)Груповий розвиток емоційно – вольової, комунікативної та мотиваційно – особистісної сфер дітей старшого дошкільного віку за розвивальними програмами психокорекційного комплексу з проблеми “Психологічна готовність до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку ” (діти старшого дошкільного віку).

3) Групова корекція рівня психологічної готовності до навчання в школі за корекційно-відновлювальною програмою “Пізнаємо, вчимось, взаємодіємо” психокорекційного комплексу з проблеми “Психологічна готовність до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку ” (діти корекційних груп старшого дошкільного віку).

1)Вересень-травень

2)Листопад-березень

1) Індивідуальне консультування батьків та вихователів за результатами психодіагностики дітей (за потребою та за запитом).

2)Групове консультування педагогічних працівників

- “Аудіали, візуали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації”;

- “Розвиток пізнавальних процесів старших дошкільників”.

3)Групове консультування педпрацівників “Психологічна готовність дітей до школи”.

1)Протягом року

2)Вересень, жовтень

3)Травень

1.Виступи на групових батьківських зборах:

1)“Гармонізація розвитку пізнавальних процесів та комунікативних навичок старших дошкільників”;

2.Матеріали до папки-пересувки з рекомендаціями психолога для батьків “Криза 7 років”

3.Виступ на педагогічній годині “Готовність дітей до школи. Результати діагностики та рекомендації.

4)Виступ на групових батьківських зборах “Психологічна готовність дітей до школи. Готовність батьків віддати дитину до школи”.

5.Матеріали до папки-пересувки “Готовність дитини до навчання в школі”.

1.1)Вересень

2.Грудень

3.4.5.Травень

Психологічний супровід емоційної сфери учасників навчально-виховного процесу, пропаганда здорового способу життя з метою забезпечення повноцінного гармонійного розвитку особистості дитини, збереження і зміцнення її здоров ’я.

Психодіагностична робота

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

6.

1)Групова діагностика емоційно-вольової сфери дітей старшого дошкільного віку за діагностичною програмою психокорекційного комплексу з проблеми “Емоційно-вольова сфера дітей дошкільного та молодшого шкільного віку”.

2)Групова діагностика здоров’я за діагностичною програмою психолого-педагогічного дослідження педагогічних працівників “Діагностика здоров’я” (апробація): анкета “Самооцінка стану здоров’я” Войтенка В.П., методика “Душевна рівновага” Степанова С, опитувальник “Ставлення до здоров’я”.

1)Груповий розвиток емоційно – вольової сфери дітей старшого дошкільного віку за розвивальною програмою психокорекційного комплексу з проблеми “Психологічна готовність до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку ” (діти старшого дошкільного віку).

2)Групова корекція та розвиток емоційно-вольової сфери старших дошкільників за програмою, розробленою Марчук Л.О. (діти корекційних груп ).

1) Індивідуальне консультування батьків та вихователів за результатами психодіагностики дітей (за потребою та за запитом).

2)Групове консультування педпрацівників “Прояви агресії у дітей: небезпека для дітей чи право на самовираження ?”.

1)Семінари-практикуми :

- “Виховання любовю” (для батьків);

- “Впровадження в практику роботи ДНЗ комплексних профілактично-оздоровлювальних програм” (для педпрацівників).

2) Виступи на педраді:

- “Створення умов для інтеграції родинного і суспільного виховання з метою оптимізації фізичного і психічного здоров’я дошкільників”;

- “Психологія дитячої гри”;

- “Як подолати страх перед небезпекою”.

Січень, березень

1)Грудень-лютий

2)Лютий-березень

1)Протягом року

2)Січень

1)Січень

2)Листопад, лютий, квітень

Психологічний супровід діяльності педагогічного колективу

Психодіагностична робота

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Консультаційна робота

Психологічна просвіта

7.

1)Діагностика навчально-виховного процесу в ДНЗ шляхом аналізу та оцінювання професійної діяльності вихователів за методом спостереження в процесі їх педагогічної діяльності та психологічного аналізу занять.

2)Групова діагностика педагогічних працівників, що атестуються, за діагностичною програмою “Діагностика педпрацівників, що атестуються”.

Тренінг “Рефлексія – культура самопізнання”.

1)Індивідуальне консультування педагогічних працівників з підвищення рівня ефективності педагогічної діяльності ( з питань психологічної компетентності, педагогічної майстерності, особистісного зростання, міжособистісних стосунків учасників навчально-освітнього процесу), за потребою та за запитом).

2)Консультування

адміністрації

(за потребою)

1)Теоретико-практичний семінар “Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в практику освітнього процесу дитячого садка”.

2)Презентація психологічних портретів педагогічних працівників, що атестуються в 2013-2014 навчальному році.

3)Матеріали до папки-пересувки “Контролюйте себе”.

4)Виступ на педраді “Обговорення та затвердження плану роботи практичного психолога ЖДНЗ №32 на 2013-2014 навчальний рік”

1)Протягом року

2)Лютий

Вересень, листопад, січень, березень

1)2) Протягом року

1)Листопад, лютий, березень

2)Лютий

3)4)Вересень

ОРГАНІЗАЦІЙНО - МЕТОДИЧНА РОБОТА

1.

Складання планів роботи на навчальний рік та на кожен місяць

протягом року

2.

Складання статистичних та аналітичних звітів, звітів про проведене дослідження.

протягом року

3.

Проведення паспортизації вікових груп ДНЗ з метою збору інформації про дітей та їх сімей.

вересень

4.

Оформлення документації практичного психолога на навчальний рік

вересень

5.

Складання та подання інформації про практичного психолога ЖДНЗ №32.

вересень

6.

Підготовка до проведення діагностичної, корекційно-відновлювальної та розвивальної, консультаційної роботи та психологічної просвіти.

протягом року

7.

Оформлення поточної документації.

протягом року

8.

Робота в бібліотеці, самопідготовка.

протягом року

9.

Підготовка психодіагностичного інструментарію (тестових бланків, анкет тощо).

протягом року

11

Складання та виготовлення необхідних матеріалів.

протягом року

11.

Робота в бібліотеці, самопідготовка.

протягом року

12.

Консультування у навчально-методичних та наукових центрах.

протягом року

13.

Участь у навчально-методичних обєднаннях практичних психологів.

протягом року

14.

Прес-огляд новинок в області дослідження дошкільної педагогіки та дитячої психології.

щомісяця

ЗВ'ЯЗКИ 3 ГРОМАДСЬКІСТЮ

Відвідування дітей вдома, бесіди з батьками.

За потребою

Діти ЖДНЗ №32 та їх батьки,

за потребою.

Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування.

За потребою

За потребою

Консультування в навчально-методичних центрах та освітніх закладах м.Житомира.

За потребою

За потребою

План проведення тижня психології в ЖДНЗ №32 ( 20 – 24 січня 2014 року )

п/п

Назва заходу

З ким проводиться

Термін виконання

1

Відкриття тижня психології у ЖДНЗ №32.

Матеріал до інформаційного стенду “Тиждень психології в ЖДНЗ №32”

Педагогічні працівники, батьки

20 січня

2

Семінар-практикум “Впровадження в практику роботи ДНЗ комплексних профілактично-оздоровлювальних програм”

Педагогічні працівники

21 січня

3

Семінар-практикум “Виховання любовю

Індивідуальне консультування (за потребою та за запитом).

Батьки

Педагогічні працівники, батьки

22 січня

4

Матеріал до інформаційного стенду “Афоризми та приказки про здоров’я ”

Педагогічні працівники, батьки

23 січня

5

Матеріал до інформаційного стенду: “Видатні особистості про здоров’я”

Педагогічні працівники, батьки

24 січня

Практичний психолог ЖДНЗ №32 _______________________ Марчук Л.О.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00