План роботи методичного об’єднання вчителів математичного циклу на 2019 - 2020 навчальний рік

Опис документу:
ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ: "Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей у процесі навчання предметів математичного циклу"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План роботи

методичного об’єднання

вчителів математичного циклу

Слов’янської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 10

Слов’янської міської ради

Донецької області

на 2019 - 2020 навчальний рік

ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ:
"Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей у процесі навчання предметів математичного циклу"


Пріоритетні напрямки роботи методичного об’єднання

вчителів математичного циклу:

  • Вивчати нормативні документи Міністерства освіти та методичні рекомендації щодо викладання математики, фізики, інформатики, новітні педагогічні технології.

  • Використовувати компетентнісно-діяльнісний підхід до навчання учнів через реалізацію наскрізних ліній.

  • Особливу увагу приділяти:

  • диференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями;

  • застосуванню групових форм в оптимальному поєднанні з фронтальними;

  • проведенню додаткової роботи в позаурочний час;

  • раціональному добору системи методів і прийомів активного навчання;

  • використанню нових інформаційних технологій, мультимедійних засобів навчання у поєднанні з традиційними;

  • проведенню на більш високому рівні роботи зі здібними і обдарованими дітьми, які мають інтерес до предмета.

Тематика засідань методичного об’єднання

Вересень

Тема. Основні завдання вивчення дисциплін математичного циклу та шляхи їх реалізації.

  1. Основні завдання вивчення предметів математичного циклу та шляхи їх реалізації.

  2. Ознайомлення з нормативними документами, які регулюють викладання предметів математичного циклу в новому навчальному році.

  3. Обговорення програм і пояснювальних записок.

  4. Інформаційно-бібліографічний огляд літератури.

  5. Обговорення індивідуальних проблемних тем учителів.

  6. Наступність у вивченні математики між початковою школою та 5–м класом.

  7. Складання плану підготовки учнів до предметних олімпіад.

  8. Планування позакласної роботи з предметів математичного циклу.

  9. Готовність кабінетів до роботи в новому навчальному році.

Листопад

Тема. Компетентнісний підхід у навчанні.

  1. Творча лабораторія: "Наскрізні лінії компетентностей та їх реалізація".

  2. Підведення підсумків І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад; підготовка учнів до ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

  3. Методичний бюлетень. Реалізація наскрізної лінії "Громадська відповідальність" через цикл задач, які сприятимуть розширенню знань про рідний край.

  4. Відвідування та обговорення уроків з математики в 5 та 10 класах. Мета відвідування: ”Адаптація учнів до навчання в середній та старшій школі”.

  5. Робота з обдарованими дітьми "Організаційні форми навчання обдарованих дітей".

  6. Огляд новинок психолого-педагогічної та методичної літератури.

Січень

Тема: Інноваційні технології проведення уроків математичного циклу.

  1. Вернісаж педагогічних ідей: "Використання мобільних технологій у процесі навчання".

  2. Підсумки міської олімпіади з математики, інформатики та фізики.

  3. Аналіз результативності навчання учнів за І семестр. Методи та шляхи поліпшення роботи вчителів методичного об’єднання з питань підвищення ефективності у набутті учнями міцних знань, умінь і навичок.

  4. Проведення тижня математики, фізики, інформатики.

  5. Відвідування та обговорення уроків.

  1. Організація повторення на уроках.

  2. Позакласна робота. Підготовка учнів до участі у конкурсах "Кенгуру", "Бобер", "Левеня".

Квітень

Тема: Аналіз результативності роботи МО.

  1. Аналіз і самоаналіз творчих аспектів відкритих уроків із виробленням методичних рекомендацій. (Творчі звіти)

  2. Про підготовку учнів 11 класу до ЗНО.

  3. Про підготовку та проведення ДПА з математики в 9 класі.

  4. Проведення підсумкових контрольних робіт.

  5. Підведення підсумків роботи МО за 2019 – 2020 н.р., рекомендації та побажання щодо роботи МО на 2020 –2021 н.р.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.