Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

План роботи асистента вчителя під час дистанційного навчання.

Інклюзивна освіта

Для кого: 4 Клас

30.05.2021

228

36

0

Опис документу:
Розроблений індивідуальний план роботи асистента вчителя під час дистанційного навчання стане хорошим фундаментом для асистентів вчителів, які тільки створюють індивідуальний план роботи. в ньому розписано всі види роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код


Індивідуальний

план роботи

асистента

під час

дистанційного

навчання


12.03.2021

30.05.2021





асистента вчителя: Пончко Богдана Володимирівна

п/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітки


1

12.04.2021

Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу учня з ООП в умовах дистанційного навчання.

1. Упорядкування портфоліо учнів.

2. Спільно з вчителем розробка завдань для учнів на період карантину.

3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

4. Опрацювання фахової онлайн-літератури.

08.00-13.00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

2

13.04.2021

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 4-А

3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП

4. Упорядкування папки самоосвіти.

5. Розробка завдань для дитини з ООП.

08.00-13.00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

3

14.04.2021

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання

3. Внесення оновлених даних до ІПР.

4. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.

08.00-13.00

Viber, месендж,

соціальні мережі

4

15.04.2021

1. Робота з методичною літературою.

2. Підбір матеріалу для учнів 4-А, підбір матеріалу для інклюзії.

3. Модифікація навчального плану.

4. Дистанційна онлайн- консультація .

08.00-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

5

16.04.2021

1 Виготовлення індивідуальних завдань .

2. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.

3.Перегляд вебінару на платформі «На урок».

08.00-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

6

19.04.2021

1. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам.

2. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.

3. Проходження курсів н платформі «ЕдЕра», «На урок», «Всеосвіта».

08.00-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок, Всеосвіта.

7

20.04.2021

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.

2. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus

08.00-13.00

Prometheus

8

21.04.2021

1. Розробка дидактичного матеріалу для роботи в класі з дітьми.

2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів"

3. Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.


08.00-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок

9

22.04.2021

1.Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.

2.Індивідуальні консультації для учнів 4-А класу в онлайн – режимі.

3.Розробка конспектів уроків для опублікування на сайті «Всеосвіта».

4. Вебінар: Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу.

08.00-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта

10

23.04.2021

1. . Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

2.Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.

3.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

08.00-13.00

EdEra

11

26.04.2021

1.Спільно з вчителем розробка творчих завдань для учнів 4-А класу.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

4.Вебінар: Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання.

08.00-13.00

Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, EdEra.

12

27.04.2021

1.Спільно з вчителем поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

3. Консультації для батьків та учнів.

4.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

08.00-13.00

Viber, соціальні мережі, EdEra,



13

28.04.2021

1.. Розміщення завдань для учнів 4-А класу

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

08.00-13.00

Viber, месенджер.

14

29.04.2021

1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП.

2.Робота з методичною літературою.

3. Розміщення завдань

4. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

08.00-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

15

30.04.2021

1.Робота зі шкільною документацією.

2.Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.

3.Виготовлення карток з математики

4.Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами

5.Вебінар: Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання

08.00-13.00

Viber, месенджер.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. https://incluz24.blogspot.com





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.