Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

План роботи асистента вчителя на період карантину.

Інклюзивна освіта

Для кого: 6 Клас

18.08.2020

444

49

0

Опис документу:
План роботи асистента вчителя інклюзивного класу на період карантину. Види роботи, які виконує асистент вчителя під час карантину. Розроблений на два тижні ( 25 годин на тиждень навантаження асистента вчителя інклюзивного класу ).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний план роботи

під час карантину

в умовах дистанційної форми навчання

асистента вчителя інклюзивного класу

Чернянської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Пентя Світлани Юріївни

з/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

13. 03

1. Складання плану роботи асистента вчителя на період карантину

2. Індивідуальні консультації з вчителями-предметниками

8.00 – 10. 00

10.00-13.00

Телефонний режим, Viber

2

16. 03

1. Співпраця з командою супроводу учня з ООП в умовах дистанційного навчання

2. Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»

8.00 – 11. 00

11.00-13.00

Телефонний режим, Viber

https://vseosvita.ua/webinar/pidtrimka-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prakticni-poradi-155.html

3

17.03

1. Спільна робота з класним керівником – підбір завдань для учня з ООП на період дистанційного навчання.Ознайомлення дитини з ООПз правилами поведінки під час карантину

2. Опрацювання методичної літератури з фаху «Законодавчі документи у сфері інклюзії»

8.00 – 10. 00

10.00-13.00

Телефонний режим, Viber

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-0/p280x280/91239150_2977583065636071_8626331746889105408_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=PGmdZS2fKkcAX_QNosV&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zor=9&_nc_ht=scontent.xx&_nc_tp=6&oh=5509de6c97d0072c4f3892a77511b0c3&oe=5EA35979

http://ap.uu.edu.ua/article/324

http://www.kharkivosvita.net.ua/document/6248

4

18.03

1. Бесіда із шкільним психологом щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами в умовах карантину

2. Розробка пам'яток для педагогів «Інклюзивна освіта – шлях до всебічного розвитку дітей»

3. Перегдяд новинок методичної літератури

8.00-10.00

10.00-11.00

11.00-13.00

Телефонний режим, Viber

5

19.03

1. Вивчення нової теми,розробка завдань згідно потреб та можливостей дитини з ООП, виконяння тесту з математики

2. Індивідуальні консультації з вчителями-предметниками

3. Упорядкування портфоліо учня

8.00 – 10. 00

10.00-11.00

11.00-13.00

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Furl%3Fsa%3Dt%26source%3Dweb%26cd%3D4%26ved%3D2ahUKEwjOtpOpkKboAhWBfZoKHVsZBSQQFjADegQIBhAC%26url%3Dhttps%3A%2F%2Fmatematikatests.in.ua%2Fdilennya-ratsionalnyh-chysel-test-47-6-klas%2F%26usg%3DAOvVaw1hQo0mq6IsJQQQulQy1GFL%26fbclid%3DIwAR3BiWnPilPLSF_qziP9brXwFntBzxfYsQHg-U3yHFbnrNBBsqB9upSsJIA&h=AT1bZpEY3F-2d3PUjKvfF2ShCyoaYXtD0dZ98PNSjTw-TVJhmPnsAVLryMnWdCp5XLkJbNiE7Yu2e4wLVd-6lgRXeCO1jTVvcNMRRKYVd0HuFufQ6mP9ekkdck7O9TLaSUCW

Телефонний режим, Viber

6

20.03

1. Перегляд ІПР, корегування короткострокових цілей в ІПР

2. Опрацювання методичної літератури «Інклюзивна освіта від «А до Я »

8.00 – 10. 00

10.00-13.00

http://monachinivka-nvk.kupyansk.info/files/docs/2017/9894_Inklyuzivna_osvita_vid_A_do_Ya_1.pdf

7

23.03

1. Розробка завдань для дитини з ООП

2. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

3.Виконання домашніх завдань з дитиною з ООП

8.00 – 10. 00

10.00-12.00

12.00-13.00

https://youtu.be/omSH5KnON28

Viber,https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DXGv3KzWvGUE%26app%3Ddesktop%26fbclid%3DIwAR0uVVmA4xp0PfIBiT5dmwBMritAwwvfvstnCpgeTs6VW1cMIFf3YhuT9g4&h=AT2oTNPj86QhVwaTznQ-J_CBwctMueH4AMlsi0crMjB3JZnvmCb6N0QkXbL_yUfv4L3XXF-juL_NYQrd2Y8_h_s8t7-byajrZo1pzvTRPCaZXOG-w9mQmoT2ALCCNvZjrE5w

8

24.03

1. Упорядкування шкільної документації із інклюзивної освіти

2. Опрацювання методичної літератури «Шляхи взаємодії з батьками в інклюзивному просторі»

3.Виконання домашніх завдань з дитиною з ООП

8.00 – 10. 00

10.00-11.00

11.00-13.00

https://naurok.com.ua/inklyuzivniy-prostir-poradnik-dlya-pedagogiv-ta-batkiv-31823.html

Viber,https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2F9SGjMArednw%3Ffbclid%3DIwAR0EReeZ0krl7n1UMoNVByb_tduMnQ6JrNIYTUnzCh4bF2PqwU2eAD4Sfk0&h=AT1wGPwORdo_DFocRSX1b2soN5K3aO0NX8YIDFy-e90B6rZ5rrWjyYbadFHNPBWlDKH20GR7GC5RHybbePn65i_Hh6vIYnL9DLGFT-m9r70KHl86AJLSFaLyELMMg3wQAEkn

9

25.03

1. Перегляд вебінару «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи»

2. Упорядкування портфоліо учня

3. Перегляд вебінару «Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання»

8.00-10.00

10.00-11.00

11.00-13.00

https://vseosvita.ua/webinar/spivpraca-fahivciv-ta-batkiv-ditini-iz-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-osnovni-zasadi-ef

https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-google-classroom-dla-organizacii-visokotehnologicnogo-navcanna-105.htmlektivnoi-roboti-128.html

10

26.03

1. Опрацювання нормативно-првової бази з інклюзивної освіти

2. . Індивідуальні консультації з вчителями-предметниками

3. Адаптування змісту та виконання домашніх завдань з дитиною з ООП

4.Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»

8.00-9.00

9.00-10.30

10.30-11.00

11.00-13.00

http://ap.uu.edu.ua/article/324

http://www.kharkivosvita.net.ua/document/6248

Телефонний режим, Viber

https://classroom.google.com/?authuser=0

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

11

27.03

1. Співпраця з командою супроводу учня з ООП в умовах дистанційного навчання

2. Упорядкування документації асистента вчителя

3. Перегляд вебінару «Недискримінаційний підхід у навчанні»

8.00-10.00

10.00-11.00

11.00-13.00

Телефонний режим, Viber

https://vseosvita.ua/news/go-studena-spilno-zi-studieu-onlajn-osviti-edera-rozrobila-kurs-nediskriminacijnij-pidhid-v-navcanni-1042.html

12

30.03

1. Опрацювання методичної літератури «Стратегія викладання в інклюзивному класі»

2. Виконання тесту з англійської мови,як домашнє завдання з дитиною з ООП

3. Перегляд короткострокових цілей в ІПР

8.00-10.00

10.00-12.00

12.00-13.00

https://ru.calameo.com/books/0008173822863f3217ddc

https://classroom.google.com/?authuser=0

13

31.03

1. Корекція річного плану асистента вчителя на ІІ семестр

2. Адаптування змісту завдань до потреб і можливостей дитини з ООП

3. Ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»

8.00-9.30

9.30-11.30

11.30-13.00

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Ftest%2Fdegree-of-adjectives-47568.html%3Ffbclid%3DIwAR1cnShKzXE8bcm1ZBprPSyOKh_ptFdbowpZLQpcolszwZ4hFqEkhnZNRw8&h=AT2caWUOAqWkiKoV6YmlQ_LI6N86xMUuHCRQC9426IdZdGpQKjE1ijj3cqO0743HDCwOd9njoNlUqEkZuELRY2ht0y3Hm-otNGnpwEb1eO-Cln4uwjP8yaYspvZkOf90aH9O

http://lib.iitta.gov.ua/711366/1/

14

01.04

1. Адаптування змісту до потреб і можливостей дитини з ООП.Виконання домашніх завдань.

2. Упорядкування матеріалів портфоліо учня

3. Спілкування онлайн із учителями -предметниками

8.00-10.00

10.00-11.00

11.00-13.00

https://classroom.google.com/?authuser=0

Телефонний режим, Viber

15

02.04

1. Створення пам’ятки для батьків та вчителів «Роль батьків у наданні допомоги дітям у навчальній роботі»

2. Онлайн консультація з класним керівником в умовах дистанційного навчання

3. Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою дитиною у «звичайній» школі

8.00-10.00

10.00-11.00

11.00-13.00

Телефонний режим, Viber

http://osnova.com.ua/preview/book/6284/Страницы%20из%20Pracuyemo%20z%20osoblivoyu%20ditinoyu.pdf

16

03.04

1. Адаптація навчальних завдань до потреб та можливостей учня з ООП

2. Робота з шкільною документацією

3. Виконання домашніх завдань з дитиною з ООП

8.00-10.00

10.00-12.00

12.00-13.00

https://classroom.google.com/?authuser=0

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.