Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

План-конспект заняття. Тренувальні вправи з неповного розбирання та складання автомата Калашникова

Позашкільна освіта

Для кого: 10 Клас, 11 Клас

30.11.2021

51

2

0

Опис документу:

План-конспект заняття

гуртка «ЮНИЙ ЗАХИСНИК УКРАЇНИ» (за навчальною програмою з позашкільної освіти військово-патріотичного напряму «ЮНИЙ ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ» протокол № 3 від 22.12.2017)

Рівень гуртка: основний.

Рік навчання: другий.

Розділ програми: «4.Матеріальна частина зброї».

Тема: Тренувальні вправи з неповного розбирання та

складання автомата Калашникова.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект заняття

гуртка «ЮНИЙ ЗАХИСНИК УКРАЇНИ» (за навчальною програмою з позашкільної освіти військово-патріотичного напряму «ЮНИЙ ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ» протокол № 3 від 22.12.2017)

Рівень гуртка: основний.

Рік навчання: другий.

Розділ програми: «4.Матеріальна частина зброї».

Тема: Тренувальні вправи з неповного розбирання та

складання автомата Калашникова.

1. Ознайомити вихованців з заходами безпеки життєдіяльності під час занять, умовами виконання неповного розбирання та складання автомата Калашникова.

2. Розвивати та вдосконалювати уміння й навички щодо розбирання та складання автомата Калашникова .

3. Виховувати в школярів дисциплінованість, впевненість у своїх діях, уміння прийняття чіткого правильного рішення в будь-яких ситуаціях, почуття товариськості і колективізму, готовності до взаємодопомоги.

Завдання:

1. Вивчити заходи безпеки життєдіяльності під час проведення занять з матеріальної частини зброї

2. Відпрацювати тренувальні вправи для покращення навичок розбирання-збирання автомату за рівнем складності

3. Сприяти вихованню готовності до дій в екстремальних ситуаціях, вимогливості до себе, колективізму, дисциплінованості.

Тип заняття: засвоєння нових практичних умінь та навичок.

Вид заняття: комплексне.

Форма заняття: групове

Міжпредметні зв’язки: предмет «Захист України».

Дидактичні засоби: мультимедійна презентація, малюнки, таблиці.

Обладнання та інвентар: мультимедійний проектор, комп’ютер, ММГ автомата Калашникова

Місце проведення: Навчальний клас.

Тривалість: 2 академічні години.

Дата проведення: ________

Хід заняття:

І. Підготовча частина

1. Шикування, рапорт командира взводу.

2. Виконання Державного Гімну України.

3. Перевірка зовнішнього вигляду, готовність до заняття.

4. Стройове тренування.

ІІ. Основна частина

1. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності:

а) опитування вихованців щодо узагальнення знань з теми матеріальна частини зброї

б) оголошення теми та завдань заняття.

2. Вивчення нового матеріалу.

2.1. Розповідь керівника гуртка з використанням мультимедійної презентації.

Чи важлива, на вашу думку, координація рухів для мистецтва розбирати-складати автомата? Чому?

Розбирання автомата може бути неповним і повним: неповне використовують для чищення, змащення й огляду автомата; повне — для чищення у разі сильного забруднення автомата, після застосування його під дощем (снігом) і під час ремонту. Занадто часте розбирання автомата шкідливе, тому що прискорює зношування частин і механізмів.

Розбирання і складання автомата слід проводити на столі або чистій підкладці; частини й механізм слід розміщувати в порядку розбирання, поводитися з ними обережно, не класти одну частину на іншу й не застосовувати зайвих зусиль і різких ударів. Під час складання автомата необхідно перевірити відповідність номерів ствольної коробки, затворної рами, затвора й інших відокремлюваних деталей, що мають номер.

Навчання розбиранню й складанню на бойових автоматах допускається лише у виняткових випадках з дотриманням як правил безпеки, так і особливої обережності в поводженні з частинами й механізмами.

2.2. Вивчення правил безпечного поводження зі зброєю

  • Отримавши зброю, перевірте, чи не заряджена вона.

  • Не спрямовуйте ствол убік людей, не цільтеся в інших і не допускайте, щоб цілилися у вас.

  • Зброю вважайте зарядженою, доки самі не перевірите і не розрядите її.

  • Розрядивши зброю, поводьтеся з нею як із зарядженою.

  • Звівши курок, ствол зброї спрямовуйте лише в напрямку цілі чи вгору під кутом 45—60° у безпечному напрямку (не спрямовуйте ствол на поверхні, які можуть спричинити рикошет, наприклад бетонна підлога, стеля, стіни тощо).

  • У всіх випадках не кладіть палець на спусковий гачок, доки не буде потреби у відкритті вогню.





















2.3. Вправи для вдосконалення навичок з розбирання-збирання автомату, за рівнем складності

1) Розбирання-збирання автомату двома руками, стоячи за столом

2) Розбирання-збирання автомату двома руками, сидячи з колін







3) Розбирання-збирання автомату двома руками , в положенні лежачи



4) Розбирання-збирання автомату однією рукою, стоячи за столом

5) Розбирання-збирання автомату однією рукою, сидячи з колін

6) Розбирання-збирання автомату однією рукою, в положенні лежачи



7) Розбирання-збирання автомату двома руками, стоячи за столом, із закритими очима



8) Розбирання-збирання автомату двома руками, сидячи з колін , із закритими очима



9) Розбирання-збирання автомату двома руками , в положенні лежачи,із закритими очима



10) Розбирання-збирання автомату однією рукою, стоячи за столом, із закритими очима



11) Розбирання-збирання автомату однією рукою, сидячи з колін , із закритими очима



12) Розбирання-збирання автомату однією рукою, в положенні лежачи, із закритими очима



















ІІІ. Заключна частина

1. Шикування.

2. Підведення підсумків заняття та оцінювання. Рефлексія.

3. Домашнє завдання: 1) Повторити вивчений матеріал





Керівник гуртка «Юний Захисник України»

КАМІНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили