• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • План-конспект уроку "Узгальнення вивченого про прикметник"(6 клас) Виховна мета- виховувати любов і пошану до України, її мови, історії, обрядів, традицій.

План-конспект уроку "Узгальнення вивченого про прикметник"(6 клас) Виховна мета- виховувати любов і пошану до України, її мови, історії, обрядів, традицій.

Опис документу:
План-конспект уроку "Узгальнення вивченого про прикметник"(6 клас) Виховна мета- виховувати любов і пошану до України, її мови, історії; поглибити знання учнів про народні звичаї, обряди, традиції; розкрити творчі здібності кожної особистости.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку Узагальнення вивченого про прикметник
Слайд № 1

Тема уроку Узагальнення вивченого про прикметник

Епіграф до уроку Усе моє – дороги, явори. Усе моє – все зветься Україна. Така краса, висока і нетлінна, Що хоч спинись і з Богом говори. Ліна Костенко
Слайд № 2

Епіграф до уроку Усе моє – дороги, явори. Усе моє – все зветься Україна. Така краса, висока і нетлінна, Що хоч спинись і з Богом говори. Ліна Костенко

Творча робота. Лексичне моделювання Поширити речення прикметниками, визначити рід, число, відмінок прикметника. … небо, … … поля, …сади, …діброви –...
Слайд № 3

Творча робота. Лексичне моделювання Поширити речення прикметниками, визначити рід, число, відмінок прикметника. … небо, … … поля, …сади, …діброви – це наша Україна. … історія нашої … країни,яку мужньо захищали … й … козаки – запорожці. Україну у світі шанують за те, що живуть тут … … люди, які мають … мову, … культуру.

Гра “Літературна мозаїка” Пішов козак світ за очі; Грає … море, Грає серце …, А думка говорить: “Куди ти йдеш не спитавшись? На кого покинув Батька...
Слайд № 4

Гра “Літературна мозаїка” Пішов козак світ за очі; Грає … море, Грає серце …, А думка говорить: “Куди ти йдеш не спитавшись? На кого покинув Батька,неньку …. … дівчину?”

Літературна мозаїка За тобою завше будуть мандрувати Очі материнські і білява хата. Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Бать...
Слайд № 5

Літературна мозаїка За тобою завше будуть мандрувати Очі материнські і білява хата. Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину. Василь Симоненко

Морфологічний розбір прикметника 1. Частина мови. 2. Початкова форма (називний відмінок однини чоловічого роду). 3. Група за значенням (якісний, ві...
Слайд № 6

Морфологічний розбір прикметника 1. Частина мови. 2. Початкова форма (називний відмінок однини чоловічого роду). 3. Група за значенням (якісний, відносний чи присвійний). 4. Ступінь порівняння і форма (якщо є). 5. Форма повна чи коротка. 6. Рід, число, відмінок. 7. Група тверда чи м’яка. 8. Синтаксична роль.

Гра “Чи знаєш ти свою Україну?”
Слайд № 7

Гра “Чи знаєш ти свою Україну?”

Скласти речення з прикметниками у вищому та найвищому ступені 1. Річка Дніпро. 2. Гори Карпати. 3. Чорне та Азовське море. 4. Луганська область. 5....
Слайд № 8

Скласти речення з прикметниками у вищому та найвищому ступені 1. Річка Дніпро. 2. Гори Карпати. 3. Чорне та Азовське море. 4. Луганська область. 5. Місто Київ.

Граматичне редагування Саме цінне і саме дорожче на світі – це мати й батько. Солодкіший за все – плід праці. Немає великішого дива, як прекрасна х...
Слайд № 9

Граматичне редагування Саме цінне і саме дорожче на світі – це мати й батько. Солодкіший за все – плід праці. Немає великішого дива, як прекрасна хлібна нива! У кого мати найбільш ріднесенька, у того й сорочка найбільш чистесенька.

Орфографічна хвилинка Записати, розкривши дужки та вставляючи пропущені букви; пояснити правопис слів. Праз..кий, міс..кий, козац..кий, молочно(біл...
Слайд № 10

Орфографічна хвилинка Записати, розкривши дужки та вставляючи пропущені букви; пояснити правопис слів. Праз..кий, міс..кий, козац..кий, молочно(білий), (біло)сніжний, (морозо)стійкий, (ніжно)блакитний, (не)великий, (не) вгамовний, (не)широкий, а вузький; ранок був (не)холодний.

Робота в парах. Перевірка написаного Празький, міський, козацький, молочно-білий, білосніжний, морозостійкий, ніжно-блакитний, невеликий, невгамовн...
Слайд № 11

Робота в парах. Перевірка написаного Празький, міський, козацький, молочно-білий, білосніжний, морозостійкий, ніжно-блакитний, невеликий, невгамовний,не широкий, а вузький; ранок був не холодний.

Любіть Україну у сні й наяву, Вишневу свою Україну. Красу її, вічно живу і нову, І мову її солов'їну. Володимир Сосюра ‘
Слайд № 12

Любіть Україну у сні й наяву, Вишневу свою Україну. Красу її, вічно живу і нову, І мову її солов'їну. Володимир Сосюра ‘

Домашнє завдання Повторити правила за темою “Прикметник”, усно відповідати на запитання для самоперевірки на стор.101. За бажанням скласти казку “Я...
Слайд № 13

Домашнє завдання Повторити правила за темою “Прикметник”, усно відповідати на запитання для самоперевірки на стор.101. За бажанням скласти казку “Якби з мови зникли прикметники”.

Дякую за увагу!
Слайд № 14

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.