Бібліотека

План-конспект уроку на тему "My favourite food" для 3-го класу

Опис документу:
План-конспект уроку на тему "My favourite food" для 3-го класу містить авторську розробку уроку з англійської мови с завданнями в ігровій формі для закріплення вивченого матеріалу з теми та підвищення рівня мотивації учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата:

Класс: 3

Tема: “My favorite food” («Моя улюблена їжа»)

Мета:

1. Мотивування учнів до вивчення англійської мови.

2. Розвиток пам’яті, навичок комунікації та коллаборації (взаємодії).

3. Закріплення та перевірка слів та граматичного матеріалу (злічувальні та незлічувальні іменники, much/many).

4.Виховання інтересу до навчання та дбайливого ставлення до власного здоров’я (здорове харчування).

Очікувані результати:

  1. Учні повинні знати назви вивчених страв та продуктів харчування та вміти описувати власні вподобання, склад страв, ставити запитання про кількість та склад страв.

Обладнання: мультимедійна система (інтерактивна дошка), роздатковий матеріал, наочність, завдання, флешкартки, відео, презентація PowerPoint, підручник Smart junior 3.

Хід уроку:

  1. Початок уроку. Організація класу:

  • Let`s start our lesson! Good morning, children!

  • I am glad to see you. Sit down, please.

  • Tell me, please, how are you today? What`s the weather like today?

  • Today we`ll speak about your favorite food and recipes .

  • What are you expecting from this lesson? (очікування учнів від уроку).

  1. Основна частина:

1).Введення:

- Let`s remember names of food and dishes we already know. Look at the pictures and name them.

Учні називають на англійській мові страви та продукти харчування, які зображені на малюнках у презентації (omelette, noodles, crepes, pancakes, fried chicken, peas, coconut, pineapple, biscuits, chocolate, peppers, lettuce).

2). Введення нового матеріалу:

Злічувальні та незлічувальні іменники (countable/uncountable nouns). Злічувані іменники – це такі іменники, які ми можемо порахувати. Наприклад: 1 apple, 2 apples. В свою чергу, незлічувані іменники — це іменники, які ми не можемо порахувати: субстанції, рідини тощо (water, milk, sugar, flour). Перед злічувальними іменниками використовуємо many (багато) та how many (скільки), а перед незлічувальними much (багато) та how much (скільки).

3). Знаходження відповідностей (LearningApps):

- Divide nouns into two groups : countable/uncountable (one by one).

Завдання учнів полягає у розподіленні іменників на дві групи: 1. Злічувальні та 2. Незлічувальні в інтерактивному додатку LearningApps . Діти по черзі виконують завдання на мультимедійній дошці, пояснюючи свої дії. https://learningapps.org/17683461

4). Розуміння прочитаного, вікторина «Yes or No?» (командна робота Quizizz):

Students work with quiz. They read sentences and choose answers.

Учні обирають відповіді на питання вікторини з запропонованих варіантів. Працювати з додатком Quizizz можна на мультимедійній дошці, виконуючи завдання по черзі, або індивідуально з власних смартфонів (вчитель повідомляє посилання або код доступу).

5).Фізхвилинка:

- Let`s have a rest. Listen to the video “Food. Word power”, repeat. https://www.youtube.com/watch?v=De2_5sUazoE

Діти слухають відео, повторюють слова пісні та виконують рухи розминки.

Food

Pizza! Pizza

Pizza

I love pizza!

Let's make some pizza!

Yum-yum ham

Yum-yum corn

Yum-yum meat

Yum-yum cheese

Yum-yum mushroom

Yum-yum pepper

Yum-yum onion

Let's make some pizza!

Oh, delicious!

I love all.

Dance together!

Let's make some pizza!

Yum-yum ham

Yum-yum corn

Yum-yum meat

Yum-yum cheese

Yum-yum mushroom

Yum-yum pepper

Yum-yum onion

Let's make some pizza!

Let's have delicious pizza!

Let's have delicious pizza!

Let's have delicious

Yummy yum-yum

6). Liveworksheets (готуємо піцу):

Students have to match names of ingredients with pictures.

Учні виконують завдання в застосунку Liveworksheets, обираючи необхідні для приготування піци інгредієнти та поєднуючи малюнки з відповідними назвами продуктів. https://www.liveworksheets.com/pm1620245tk

6). Мовлення «Знайди пару»:

Students have to find pairs asking questions: “Do you like …?”

Учні отримують картки з зображенням страв (малюнків має бути парна кількість) та не показуючи свою страву, шукають пару, ставлячи запитання на англійській мові «Do you like …?». Якщо відповідь позитивна, утворюється пара учнів з однаковими зображеннями на картках.

7). Підсумок уроку.Рефлексія.Оцінювання:

- Tell me, please, were your expectations met?

Учні розповідають, чи збулися їхні очікування, чи досягли вони поставленої мети, що сподобалося/не сподобалося, вдалося/не вдалося під час уроку. В ході самооцінювання діти обирають зображення веселої або сумної мавпи (зображення знаходяться на дошці) та прикріплюють банани відповідно до своїх результатів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.