і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

План-конспект уроку "My family tree"

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №AC562387
За публікацію цієї методичної розробки Беспалько Наталія Кирилівна отримав(ла) свідоцтво №AC562387
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

5 КЛАС

Тема. Я, моя родина та друзі. Родинне дерево.

Мета: повторити та активізувати вивчений лексичний матеріал теми «Я, моя родина та друзі»; систематизувати та закріпити його на вправах; розвивати та удосконалювати мовленнєві навички та навички читання; вчити використовувати набуті знання в усному мовленні, закріпити знання, вміння та навички, сформовані раніше.

розвивати слухову пам’ять, увагу, логічне мислення, мовну здогадку, уміння працювати самостійно, навчити осмислювати отриману інформацію на уроці, розвивати діалогічне з підготовкою до монологічного мовлення ;

виховувати повагу та любов до своєї родини, прищеплювати почуття взаєморозуміння та взаємоповаги, інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок закріплення знань

Обладнання: книга, словники, дошка, проектор, малюнки «My family tree», картки для роботи з кросвордом, картки для індивідуальної роботи, зірочки для оцінки результатів роботи на уроці.

Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда, пісня), наочні (малюнки родинного дерева та презентація), практичні (вправи)

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: фронтальна, колективна (статистична пара), індивідуально-відокремлена

Хід уроку

l. Організаційний етап

Т: Good morning, pupils! I am glad to see you!

P: Good morning, teacher! We are too.

T: We say “Good morning, teachers!” to our guests. Please, turn around and say. Take your seats, please.

P: Good morning, teachers!

T: Good, take your seats, please.

Who is on duty today?

P: I am on duty today.

T: Who is absent?

P: … is (are) absent today.

T: What date is today?

P: Today is Wednesday, the thirteenth of December.

T: Well, thank you. And now tell me how your mother is and how your father is.

The children recite a poem.

How is your mother?

She is fine, thanks.

How is your father?

He is fine, thanks.

And how are you?

I’m fine, too. Thank you.

ll, lll. Підготовка учнів до засвоєння нових знань (мотивація)

Т: Your homework was to draw a picture about your family or your family tree. Please, look at the blackboard. Do you like these pictures? Well, you get good marks for your works. And we continue our lesson. (Вчитель показує зірочку з оцінками високого рівня)

(слайд 1)

T: Today is unusual lesson. The topic of the lesson is “My family tree”. Today we’ll speak about your families, we’ll remember such words as a mother, a father, a sister, a brother, a grandfather and grandmother and will speak about them. We’ll read and translate the text about the theme "I, my family and friends" and we'll do different exercises and tasks and the crossword, we’ll play games and sing the song “Home sweet home”

1) Закріплення лексичних навичок

Т. - Do you like your mother? What words do you know to tell about your mother?

(слайд 2)

Pretty clever attentive hard-working friendly honest

T: We’ll play a game “Snowball”. The pupil repeats the previous sentence and adds his (her) own word. Look at the screen.

P. 1 – My mummy is kind.

P. 2 - My mummy is kind and pretty.

P. 3 - My mummy is kind, pretty and clever.

P. 4 - My mummy is kind, pretty, clever and attentive.

P. 5 - My mummy is kind, pretty, clever, attentive and hard-working.

T. – I’m satisfied with your game. And now I want to check how you know the words. The children look at the blackboard, read and translate them.

lV, V, Vl, Vll. Контроль та самоперевірка знань

  1. Розвиток навичок читання.

(слайд 3)

Т: Children meet our guest. Who is she? Guess this girl? Діти, до нас на урок завітала гостя.

Look at the screen, read and translate the text.Діти читають і перекладають текст.

Hello! My little friends!!! I am pretty girl. I am 14. I live in a big town. I have a family. I have a father. My father is kind. I have no mother. But I have a step-mother. She is ugly. I have two sisters, but I have no brother.

- Who is she??? (Her name is Cinderella).

(слайд 4)

2) Закріплення навичок монологічного мовлення.

T.- Look at the screen. You prepared pictures and stories of your family. Please tell us your story and show us your picture. You will get ʼ7ʼ points for this task.

Поглянемо на дошку серед нас є бажаючі теж розповісти нашій гості про себе. (Учні розповідають про себе і свою сімʼю. Виходять до дощки і показують ).

P:

  1. Фізична та мовленнєва розминка

Т: And now weʼll sing a song “Home sweet home”. This is a song from the cartoon. Stand up, please! You are the great singers! Look at the screen, sing this song all together and dance.

(на екрані пісня)

Home sweet home

T: Well, you are a good team. Sit down, please. Do you like this song? OK!!!

  1. Закріплення лексичного матеріалу

T. – Now we’ll do one exercise. On this task give you 5-7 minutes. Then, pupils, change your сards and check this exercise. You will get ʼ12ʼ points, if you do it correct.

Write the missing letters:

br_ther child_en wif_ s_n

pare_ts cous_n m_ther uncl_

famil_ pup_l gr_ndpa husb_nd

Т: Put the missing letters in these words and then change your cards with your classmates and check it.

(слайд 5)

  1. Мовленнєва розминка

T. - Now you’ll remember and find 10 words on the topic “The family». Take, please, your cards, lying on your desks and then circle the words.

(слайд 6)

G

R

A

N

D

P

A

R

E

N

T

S

R

A

K

E

A

A

U

N

C

L

E

E

A

B

E

P

U

R

N

A

B

C

D

E

N

C

M

H

G

E

T

G

H

I

J

K

D

D

N

E

H

N

I

E

C

E

L

M

M

E

O

W

T

T

N

O

P

Q

R

S

O

F

P

I

E

S

I

S

T

E

R

T

T

G

Q

F

R

I

E

H

D

U

V

W

H

H

R

E

H

U

S

B

A

N

D

X

E

I

S

U

W

Y

A

B

C

D

E

Y

R

J

T

V

X

Z

F

G

H

I

J

Z

Vlll. Підведення підсумків, рефлексія

Т: Your work at the lesson was very good.

You are very active.

Pupils, did you like our lesson?

Was it interesting (difficult) for you?

P: I like my lesson (I don’t like my lesson) because....

It was interesting (difficult) for me.

T: I see you are trying very hard and got such marks:

lX. Інформація про домашнє завдання

(слайд 7)

Т: Now write down your homework into your day-books.

Your homework are to write a letter about your family to your friend. You can get ʼ12ʼ points for this task.

So, our lesson is over. Thank you very much and good-bye! Have a nice day!

P: Goodbye, teachers!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок закріплення знань
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    415
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    10
  • Номер матеріала
    AC562387
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №AC562387
За публікацію цієї методичної розробки Беспалько Наталія Кирилівна отримав(ла) свідоцтво №AC562387
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти