Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

План конспект інтегрованого уроку англійської мови з історією стародавніх часів

Англійська мова

Для кого: 6 Клас

21.11.2021

28

0

0

Опис документу:

План конспект інтегрованого уроку англійської мови з історією стародавніх часів для 6-го класу на тему "Ancient civilisations" (Древні цивілізації) має на меті навчити учнів розповідати про древні цивілізації, та культурну спадщину Древнього Єгипту, Римської імперії, Ацтеків, аналізувати їх значимість та вплив на сьогодення.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План конспект інтегрованого уроку англійської мови

з історією стародавніх часів

6 клас



Тема: Ancient Civilisations (Древні цивілізації)

Очікуваний результат уроку: учні вмітимуть розповідати про древні цивілізації, та культурну спадщину Древнього Єгипту, Римської імперії, Ацтеків.

Закріплення вивченого: зародження і розвиток древніх цивілізацій в найдавніший період; вживання простого минулого часу (Past simple).

Дидактичні матеріали: картинки із зображеннями єгипетських настінних малюнків, латинського алфавіту та римських цифр, картин цивілізації ацтеків, карта світу, підручник Next Move 2.

Завдання уроку: мотивувати учнів до подальшого вивчення англійської мови та світової історії. Цінувати культурну спадщину минулих цивілізацій та їх значимість у сьогоденні. Розвивати компетентність іншомовного спілкування.

План уроку.

  1. Початок уроку. Повідомлення цілей уроку. …………………….……2 хв.

  2. Мозковий штурм…………………………………………..…………... 8 хв.

  3. Читання тексту…………………………………………………………10 хв.

  4. Аудіювання із записом необхідної інформації……………………....10 хв.

  5. Письмо – My History file…………………………………..…………..10 хв.

  6. Підведення підсумків уроку. …………………………….………….....4 хв.

  7. Завершення уроку. ………………………………………………………1 хв.



Хід уроку

  1. Початок уроку. Повідомлення цілей уроку.

«Good morning dear pupils! I’m glad to see you! How are you? Today we’re going to talk about ancient civilisations and discuss their influence on our life.

  1. Мозковий штурм.

    1. Вчитель запитує в учнів «What ancient civilisations do you know?»

    2. Вчитель запитує в учнів чи вони знають значення наступних слів: civilization, historical heritage, pharaoh, conquered, calendar, ruler, powerful, poetry, festival.

    3. На дошці діти бачать наступні зображення: єгипетських настінних малюнків, латинського алфавіту та римських цифр, картин цивілізації ацтеків. Завдання учнів визначити яке зображення належить до: Древнього Єгипту, Римської імперії, Ацтеків.

    4. На карті світу учням пропонується показати де знаходились цивілізації єгиптян, римлян, ацтеків.

  2. Читання тексту.

За підручником Next Move 2 діти читають текст р. 39 «Ancient Civilisations»та відповідають на питання ех.1, 2. Відповіді на питання обговорюються разом.

  1. Аудіювання із записом необхідної інформації.

    1. Вчитель зачитує інформацію з розділу «Cultural notes» (книга для вчителя с. 76) щодо даних цивілізацій, учні роблять нотатки стовсовно питання: «What is the historical heritage of these civilisations?»

    2. Обговорення відповідей учнів.

  2. Письмо – My History file.

Учні створюють «My history file» - записують кілька речень про древню цивілізацію, яка їм найбільше сподобалась, і яка на їхню думку має вагомий внесок у розвиток сьогоднішнього світу, користуючись планом у підручнику р. 39 ех. 3.

  1. Підведення підсумків уроку.

«Let’s sum up our lesson. Tell me what did we do today? What informationwas new for you? What was the most interesting/ difficult? Do you have any questions?»

  1. Завершення уроку.

«Thank you for your work. See you next time.»











Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.