План – конспект цільової прогулянки для дітей молодшого віку за темою: «Спостереження за барвінком навесні»

Опис документу:
Мета: продовжувати розширювати знання дітей про весняні квіти. Знайомити з весняною квіткою: барвінком. Вчити описувати її зовнішній вигляд, необхідні умови для росту рослини. Розучити на пам'ять вірш Лесі Українки «Барвінок» Спонукати малят до милування квітами, сприйняття їх красу. Виховувати бережливе ставлення до квітів, вчити правилам поведінки в природі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Хід :

Розтанув сніжок, зеленіє лужок

Струмочки течуть, квіти цвітуть,

День прибуває - коли це буває?

Запитання до дітей: Яка зараз пора року?

  • Подивіться навколо себе, які зміни відбулися на весні? Ми можемо їх побачити, навіть відчути.

  • Світить яскраве сонечко, вітерець ласкаво гладить щічки, пташки радісно співають, на кущиках зявилались молоді листочки.

  • Що там пнеться з під листа? (То травичка підроста)

  • Що синіє на землі? ( Так це квіточки малі)

  • Діти ви любите милуватися квітами, вдихати їх пахощі?

  • А де приємніше милуватися квітами - у кімнаті, коли вони зірвані й поставлені у вазу з водою, чи під ясним небом, коли вітер колише ніжні пелюстки, коли весело гудуть бджілки?

  • Я загадаю вам загадку, а ви спробуйте відгадати про яку квітку йдеться мова? (Загадку може загадати дитина)

Загадка.

  • Цвіте синьо, лист зелений, квітник прикрашає,

  • Хоч мороз усе побив - його не займає (барвінок)

Вихователь пропонує розглянути барвінок на квітнику.

  • Це барвінок, перша весняна квітка, яка розквітає в нашому квітнику, подивіться ось він, серед зеленого килима сині квітки.

Діти роздивляються квіти.

  • Давайте подивимось, що є у барвінка?

  • Стебло тоненьке, стелиться по землі.

  • Листочки дрібні, темно зелені, їх багато.

  • Якого кольору квіти у барвінка?

  • Давайте порахуємо скільки пелюсточок у квітки.

  • Чи пахнуть квіточки барвінка?

  • А що є кожної квітки, але ми його не бачимо? Як частина квітки знаходиться під землею?

  • Яких комашок ми можемо побачити біля квітів?

  • Давайте пригадаємо , які необхідні умови для того щоб квітки росли.

( показ предметних карточок : сонечко, сніжинка, хмарка з крапельками, земля, тощо)

  • Люди завжди милувалися красою барвінка. Вважали, що ця квітка – символ краси, сміливості, відваги, мужності. В перекладі з латинської мови барвінок перекладається – як Переможець. Навіть під товстим снігу барвінок не губить і не змінює зелений колір своїх листочків. Гілочка барвінка, покладена в дитяче ліжко під матрац, захищає дитину від хвороби. Якщо перед сном прошептати над дитиною три рази "Барвінок, барвінок, барвінок", малюк будет спокійно спати усю ніч.

  • Поети оспівували барвінок у своїх віршах. Ось послухайте вірш який склала поетеса Леся Українка. Він так і називається «Барвінок» .

Вихователь читає вірш з використанням мнемотехніки. Потім діти заучують з вихователем вірш на пам'ять.

Вірш «Барвінок» Леся Українка.

Барвіє барвінок у нас біля хати,

Синіє над стежкою ніжний, хрещатий,

І каже барвінок: «Є квіти у мене

І листячко те, що й зимою зелене».

  • Давайте подякуємо квіткам за те, що вони прикрашають наше життя, за те, що дарують нам здоров’я і радість, і пообіцяймо, що будемо завжди берегти зелений світ. І пам’ятайте! Найкраща квітка та, що квітує там, де зросла. Не губи її!

  • А на згадку про цікаву зустріч з квіткою пропоную розмалювати свій власний барвінок, і зробити виставку наших робіт.

Можна запропонувати дітям намалювати квітки барвінку крейдочками на асфальті.

Рухлива гра «Бджілки та квітки»

Гра «Бджілки та квітки»

Мета: біг у розтіч, присідання. Виховування швидкої орієнтації в просторі, уваги, вміти рухами відповідати на слова вихователя.

Хід гри

Діти-бджілки стоять на краю майданчика.

На слова вихователя:

– Бджілки з вулика вилітають

Між квітками літають

діти махають руками ніби крильцями, бігають врозтіч, обминаючи один одного.

На слова вихователя:

– Зу-зу-зу, зу-зу-зу, 

Квітку собі знайдіть

І медок на лапки зберіть

Діти присідають кожен біля квітки.

Сонечко за обрій сідає

Бджілки у вулик залітають

Діти біжать у свої «Вулики»

Картинки до дидактичній гри «Що потрібно для росту рослини ?»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.