Підсумковий урок за розділом «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підсумковий урок за розділом «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко»
Слайд № 1

Підсумковий урок за розділом «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко»

МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Вправа «Голосно — тихо» {вправляння у зміні сили голосу і темпу вимовляння) Учитель підіймає указку вгору — учні промовляють...
Слайд № 2

МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Вправа «Голосно — тихо» {вправляння у зміні сили голосу і темпу вимовляння) Учитель підіймає указку вгору — учні промовляють слова скоромовки голосно, з поступовим підсиленням, а коли поволі опускає, то говорять зі зниженням сили голосу. Ген стрибають ня морозі Три ворони на дорозі. За скоринкою погнались. На все горло розкричались: — Кар-кар-кар! — Кар-кар-кар!

Шу-шу-шу— чистомовки я пишу. Ят-ят-ят — їх пишу для всіх малят. Кн-ки-ки — їх говорять залюбки. Ло-ло-ло — щоб чисте мовлення було. Ла-ла-ла — Алла...
Слайд № 3

Шу-шу-шу— чистомовки я пишу. Ят-ят-ят — їх пишу для всіх малят. Кн-ки-ки — їх говорять залюбки. Ло-ло-ло — щоб чисте мовлення було. Ла-ла-ла — Алла дівчинка мала. Ли-ли-ли — в гості ми до неї йшли. Ло-ло-ло — в Алли тісто підійшло. Ла-ла-ла — пирогів вона спекла. Л'є-л'е-л'є— чаю Аллочка нал'є. Лі-лі-лі — ось лимони на столі. Лю-лю-лю — дуже кисле не люблю.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Робота в групах Учні об'єднуються в групи, співають вивчені колядки і щедрівки
Слайд № 4

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Робота в групах Учні об'єднуються в групи, співають вивчені колядки і щедрівки

Знаю... — Назву розділу... («Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко») — У якому вірші описано красу засніженого лісу? — Хто його автор? (Вадим Ском...
Слайд № 5

Знаю... — Назву розділу... («Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко») — У якому вірші описано красу засніженого лісу? — Хто його автор? (Вадим Скомаровський «Казкові шати») — У яких творах ідеться про дбайливе ставлення до тварин? — Хто їх автори? {Анатолій Качан «Крихта хліба», Ліна Костенко «Си нички на снігу») — Які з прочитаних творів мають однакову назву? Про що вони? (Сергій Носань «Ялинка» і Олександр Олесь «Ялинка») — До чого нас закликають їх автори? (Автори закликають не знищувати ялинок.) — На які зимові свята колядують і щедрують? (Різдво та Новий рік)

Розумію, можу пояснити... — Які почуття передає вислів «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко»? (Захоплення зимою, любов до цієї прекрасної пори р...
Слайд № 6

Розумію, можу пояснити... — Які почуття передає вислів «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко»? (Захоплення зимою, любов до цієї прекрасної пори року) — Чому для когось крихта — це дрібниця, а для пташки — це життя? — У якому вірші про це сказано? (Анатолій Качан «Крихта хліба») — Які прочитані твори схожі за головною думкою? {Сергій Носань «Ялинка» і Олександр Олесь «Ялинка»; Ліна Костенко «Синички на снігу» і Анатолій Качан «Крихта хліба»)

Умію... — Розкажіть напам'ять колядку, щедрівку. — Утворіть з поданих слів назви прочитаних творів: пісенька, на снігу. Новий рік. синички, зимня, ...
Слайд № 7

Умію... — Розкажіть напам'ять колядку, щедрівку. — Утворіть з поданих слів назви прочитаних творів: пісенька, на снігу. Новий рік. синички, зимня, веселий. {«Синички на снігу». «Веселий Новий рік», «Зимня пісенька») — Доповніть календарик-безконечник Тамари Коломієць. Календаряк новорічний Почниас рік із січня. Груднем місяцем кінчає. Знову Новий рік стрічав. Так по колу він іде — За собою нас веде.

Гра «Диктор телебачення» — Прочитайте твір, що найбільше сподобався, періодично відриваючи погляд від тексту. Поясніть, чим саме сподобався цей твір.
Слайд № 8

Гра «Диктор телебачення» — Прочитайте твір, що найбільше сподобався, періодично відриваючи погляд від тексту. Поясніть, чим саме сподобався цей твір.

Робота в групах Гра «Дуель» Учні в групах по черзі ставлять запитання за змістом прочитаних творів.
Слайд № 9

Робота в групах Гра «Дуель» Учні в групах по черзі ставлять запитання за змістом прочитаних творів.

Гра «З якого твору речення?» • І здалеку здається, що то стоїть могутній воїн, закований у бронзу. (О. Ко пиленко «Зима йде») • І навіть не подумає...
Слайд № 10

Гра «З якого твору речення?» • І здалеку здається, що то стоїть могутній воїн, закований у бронзу. (О. Ко пиленко «Зима йде») • І навіть не подумає, що для того, аби виросла ось така, як у вас, треба щонайменше десять років чекати. (С. Носань «Ялинка»)

• Хто давнє забуває, той теперішнього не знає,— сказав дідусь. (А. М'ястківський «На щастя, на здоров'я, на Новий рік»)
Слайд № 11

• Хто давнє забуває, той теперішнього не знає,— сказав дідусь. (А. М'ястківський «На щастя, на здоров'я, на Новий рік»)

ПІДСУМОК УРОКУ — Який розділ закінчили вивчати? — Що нового дізналися? — Який висновок для себе зробили?
Слайд № 12

ПІДСУМОК УРОКУ — Який розділ закінчили вивчати? — Що нового дізналися? — Який висновок для себе зробили?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Слайд № 13

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!