Підсумкове заняття у середній групі "Пісні осіннього лісу"

Опис документу:
Підсумкове заняття проводиться з метою узагальнення і закріплення знань дітей за темою: "Осінь". У занятті використовується техніка ліплення в поєднанні з природнім матеріалом. Формується вміння дітей працювати коллективно, розвивається дрібна моторика рук, самостійність, творча ініціатива.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Підсумкове заняття

«Пісні осіннього лісу»

(середня група)

Мета: Закріпити і узагальнити знання дітей про природу з теми «Осінь», підтримувати пізнавальну активність та інтерес до об`єктів довкілля. Закріпити вміння використовувати елементи ліплення в поєднанні з природним матеріалом для створення композицій. Розвивати мовлення, пам`ять, увагу, уяву, дрібну моторику. Виховувати художній смак, допитливість, вміння самостійно доводити справу до кінця, любов до природи.

Вихователь: Діти,чарівний клубочок запрошує нас до подорожі по осінньому лісу. Він дарує кожному різнобарвні осінні листочки.

Діти йдуть по гімнастичній доріжці і промовляють:

Між дерев у лісі йдем ,
Йдем по листю золотому,
Мов по килиму лісному,
Що настелений для нас.

Ось листочки покружляли,
з вітерцем потанцювали,
на галявину чудову вони тихо-тихо впали.

Діти сідають на килим.

Вихователь: Діти,в чарівному лісі дуже багато мелодійних звуків, послухайте і скажіть,що ми почули .(Звучить аудіо запис звуків лісу ). А самий чарівний-це звук осіннього дощика . Давайте спробуємо його оживити за допомогою пісеньки і ось цього музичного інструмента. Я забула як він називається,нагадайте.

(знайомство з металофоном)

Діти виконують пісню Дощик

Вихователь: Осінь біля лісу фарби розводила, по листю тихенько пензлем проводила.
Діти,скажіть який місяць осені розфарбовує листя.
Діти розказують вірш:

Жовтень фарби не шкодує,
Швидко світ перефарбує,
Зранку ліс стояв зелений,
А тепер барвисті клени.

Вихователь: Восени в барвистім лісі
Назбирали гарне листя -
із осики і ліщини,
з клена,дуба і каштана
жовто-сонячне,багряне.

Справді осінні листочки дуже різнобарвні,розгляньте їх,якого вони кольору?

Вихователь: Так вони дуже гарні,і теж можуть створювати мелодію осені. Ми зараз заспіваємо пісеньку,а листячко нам в цьому допоможе.

Пісня Золоті листочки

Вихователь: Діти,а що ми зробимо з опалим листям?

Діти: опале листя треба закопати .

Прощавайте листочки, прощавай осінь.

Вихователь: Діти,у нашого чарівного клубочка є один секрет.
Одного разу коли була осінь покотився він по доріжці,устеленою опалим листям, а навкруги були дерева без листя і дуже сумні. А одне дерево було зле-презле, що навіть від цього виросли колючки. І ось гілка цього дерева вколола нашого клубочка, йому було дуже боляче, але він все одно не образився на колючу акацію і задумав їй допомогти-перетворити злі колючки у добрі осінні квіти,але самому йому зробити це не під силу, тому клубочок просить у вас допомоги.
Допоможемо перетворити зло на добро?
Тоді нам потрібно попрацювати. Йдемо до своїх робочих місць. Ось тут за допомогою пластиліну і насіння з дерева виготовимо квіточки і подаруємо їх колючці.

Молодці,гарно справились з завданням. Добро завжди перемагає .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.