Перспективний план роботи з дітьми середньої групи щодо впровадження інноваційної технології «Роуп скіппінг»

Опис документу:
Роуп-скіппінг носить оздоровчий і спортивний характер. Включати елементи роуп-скіппінгу на заняттях з фізичного розвитку у дошкільному закладі рекомендується з дітьми середнього дошкільного віку (тут відіграє першорядну роль головне правило – вміти користуватися скакалкою та стрибати через скакалку).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перспективний план роботи з дітьми середньої групи щодо впровадження інноваційної технології «Роуп скіппінг»

М

Методичний орієнтир

Ігрова вправа

Вересень

Ознайомити з спортивним інвентарем - скакалкою. Історія. Як вибрати скакалку.

1. Стрибки на місці на обох ногах, «як зайчик».

2. Перестрибування поштовхом обох ніг через скакалку (стрічку), яка лежить на килимку біля шкарпеток ніг.

Жовтень

Навчання стрибків через скакалку

Починати навчання необхідно починати з стрибків на місці. Стрибайте на місці, не просуваючись ні вперед, ні назад. Слідкуйте, щоб руки, злегка зігнуті в ліктях, були розташовані з боків. При виконанні стрибків тулуб слід тримати випрямленою, зберігаючи правильне поставу, так як це впливає на вільне дихання. Дихання при стрибках затримувати не можна.

Слід поступово домагатися легкого і м'якого виконання стрибків. Для цього треба відтягувати пальці ніг, а приземлятися спочатку на шкарпетки, потім на короткий час опускатися на всю стопу. На приземлення треба звертати особливу увагу. М'яко приземляйтеся на подушечки пальців і намагайтеся відштовхуватися великими пальцями ніг. Приземляйтеся, злегка зігнувши коліна, і ніколи високо не відривати від підлоги, досить підстрибнути на 10 - 20 см. Кожен стопа повинна приземлятися на одне і теж місце. Не треба виконувати зайвих енергійних рухів, які виснажують організм.

Обов'язково дотримуйтеся невеликі періоди відпочинку між стрибками, так як ЧСС повинна залишатися в «зоні безпеки». Під час інтервалів проводите дихальні вправи.

  1. Обертання скакалки вперед – назад

  1. Обертання скакалки вперед і стрибок на двох ногах через скакалку

Листопад

  1. Стрибки на двох ногах через скакалку

  1. Стрибки з викиданням однієї ноги вперед, інша ззаду (крокуємо)

Грудень

Танець зі скакалкою

Кожен учасник бере скакалку і настає на неї ногами, натягуючи до упору. Чи не сходячи зі скакалки, учасник повинен танцювати під музику.

Січень

  1. Стрибки на місці через довгу скакалку, низько рухається над землею вперед – назад

  2. Стрибки через довгу скакалку у парі на місці

Лютий

1 стрибок - вскочити, перестрибнути через скакалку 1 раз, вистрибнути.

2 стрибка - "чашка" - вскочити, впершись одну руку в бік, перестрибнути 2 рази, вистрибнути.

Березань

«Конячка». Запрягаємо одну дитину, кричимо «але!» Друга дитина – вершник. І весело скачемо по майданчику. Відмінна фізична навантаження і завдання на координацію: адже конячка може виявитися з норовом і повертати в несподіваний час. А ще конячка може йти повільно - кроком, бігти підтюпцем і скакати галопом. Тут вже вершникові потрібно уважно слухати і намагатися встигнути за конячкою!

Квітень

Петельки. Кидаємо скакалку на землю, дивимося на отримані петельки. Вибираємо найбільшу і стоїмо в ній 10 секунд. Найчастіше стояти доводиться на носочку або на п'яті - профілактика плоскостопості у поєднанні з розвитком окоміру).

Травень

Рибак і рибки. (Карусель. Вудочка). Діти стають по колу, в його центрі – ведучий, у якого в руках скакалка. Ведучий починає крутити скакалку так, щоб вона торкалася землі. Завдання гравців підстрибнути в потрібний момент, щоб скакалка не доторкнулася до їхніх ніг. Ведучий знаходиться в центрі кола і повертається разом зі скакалкою Діти перестрибують через скакалку, коли вона до них наближається

Підборка ігор та вправ зі скакалкою для використання в роботі з дітьми дошкільного віку.

Ігри зі скакалкою.

1. «Конячка». Запрягаємо одну дитину, кричимо «але!» Друга дитина – вершник. І весело скачемо по майданчику. Відмінна фізична навантаження і завдання на координацію: адже конячка може виявитися з норовом і повертати в несподіваний час. А ще конячка може йти повільно - кроком, бігти підтюпцем і скакати галопом. Тут вже вершникові потрібно уважно слухати і намагатися встигнути за конячкою!

2. Рибак і рибки. (Карусель. Вудочка). Діти стають по колу, в його центрі – ведучий, у якого в руках скакалка. Ведучий починає крутити скакалку так, щоб вона торкалася землі. Завдання гравців підстрибнути в потрібний момент, щоб скакалка не доторкнулася до їхніх ніг. Ведучий знаходиться в центрі кола і повертається разом зі скакалкою Діти перестрибують через скакалку, коли вона до них наближається

3. Петельки. Кидаємо скакалку на землю, дивимося на отримані петельки. Вибираємо найбільшу і стоїмо в ній 10 секунд. Найчастіше стояти доводиться на носочку або на п'яті - профілактика плоскостопості у поєднанні з розвитком окоміру).

4. Стрибки через скакалки. Гравці розподіляються на дві команди, кожна з яких розбивається попарно. Пари стають колонами обличчям один до одного і тримають кінці скакалки на рівні колін.

За сигналом ведучого перша пара кладе скакалку на землю і обидва гравці біжать (один - ліворуч, другий - праворуч) на кінець своєї колони, а потім перестрибують через скакалки решти пар. Коли вони дістануться до свого місця, то піднімають скакалку із землі. Слідом за ними друга пара кладе на землю скакалку, стрибає через першу скакалку і долає весь шлях першої пари. Потім у гру вступає третя пара, четверта і т.д.

Перемагає команда, гравці якої раніше впораються з перестрибуванням через скакалки.

5. Абетка. При кожному стрибку із скакалкою гравець повинен назвати одну з 33 букв абетки. В разі виконання завдання, переможець починає з букви А, але цього разу він називає слово за алфавітом. Помилкою стрибуна вважається невдале виконання стрибка або плутанина під час переліку букв і слів. Після цього черга переходить до наступного гравця.

6. Змійка. Ця гра для самих маленьких, хто ще не уміє перестрибувати через скакалку. В цьому випадку просто кидають скакалку перед собою, і по отриманій фігурі пройти ніжками. Завдання – пройти всю «змійку» до кінця, не сходячи із неї.

7. Самий гнучкий. Необхідно натягнути скакалку між двома стійками (деревами, стовпчиками) на висоті груді гравців або просто тримати її в руках на необхідній висоті. Кожен гравець повинен пройти під скакалкою, прогинаючись назад. Торкатися до скакалки не можна. Після того, як під скакалкою пройдуть усі гравці, її опускають нижче і так далі. Перемагає самий гнучкий, якому вдалося пройти під низько опущеною скакалкою і не доторкнутися її.

8. Дев’ятий вал. Для гри потрібна довга скакалка (можна зв’язати дві) або товста мотузка. Двоє гравців розкручують скакалку – але не крутять, а роблять «хвилі». Інші гравці перестрибують через скакалку. Якщо хтось із гравців зачепить скакалку, то вибуває з гри. Коли «хвилі» стають вище, можна стрибати «під хвилями». Головне – не доторкнутися.

9. Виручалочка. Вибирають двох дітей, які будуть крутити скакалку. Останні повинні через неї стрибати. Діти по черзі підходять до скакалки і, підібравши потрібний момент, засрибують, спочатку по одному разу, потім по два, три і т. д. Якщо хтось помилиться, то стає крутити скакалку замість ведучого. Той, хто залишається останнім стає «виручалочкою» - він може виручити гравця, що помилився, виконавши стрибки замість нього.

10. Крок за кроком. Вся гра поділена на кроки. Наприклад:

  • Перший крок – 10 стрибків через скакалку.

  • Другий крок – 9 стрибків, змінюючи ногу (один стрибок на лівій, другий на правій нозі).

  • Третій крок – 8 стрибків на правій нозі.

  • Четвертий крок – 7 стрибків на лівій нозі.

  • П’ятий крок - 6 стрибків, але скакалку крутимо назад.

  • Шостий крок – 5 стрибків почергово то на лівій, то на правій нозі, при цьому крутити скакалку назад.

  • Сьомий крок – з 4 стрибки, під час яких схрещуємо руки.

  • Восьмий крок – 3 стрибки, схрещуючи ноги.

  • Дев’ятий крок – 2 стрибки на лівій нозі, скакалку крутимо назад.

  • Десятий крок – 1 стрибок: підстрибуємо і встигаємо прокрутити скакалку два рази.

11. Дзеркало. Ведучий стає в центр кола, гравці навколо нього, але не поруч: всі будуть стрибати зі скакалкою, тому треба стати так, щоб не задіти один одного. Ведучий починає стрибати будь-яким способом: на одній нозі, на двох, перехрещуючи ноги або руки… Завдання гравців – із другого стрибка робити те, що робить ведучий. Якщо хтось не зумів зорієнтуватися або повторити, він вибуває з гри. .

12. Імена. Діти по черзі стрибають через коротку або довгу скакалку, починаючи з першого стрибка говрити: «Я знаю імеа дівчаток: Люда, Валя, Зіна…». Або: «Я знаю імена хлопчиків: Коля, Вася, Сергій….». Перемагає дитина, яка назвала більше імен без повторень.

13. Хто більше? За допомогою цієї гри дитина швидко навчиться скакати через скакалку на двох ногах. Діти по черзі стрибають через скакалку, а дорослий рахує їх стрибки до першої помилки або зупинки. Коли діти більш підготовлені, то можна рахувати їх стрибки за певний час.

14. Хто далі? У цій грі дитина освоїть біг зі скакалкою, тут можуть брати участь від 2 до 4 дітей. На ігровому майданчику проводиться 2 лінії - старт і фініш. На лінії старту стоять діти зі скакалками, після того як прозвучить свисток, діти починають біг зі скакалкою до лінії фінішу. Перемагає та дитина, яка першою прибіжить до фінішу.

15. На одній нозі. Така гра для старших діток і для тих, хто добре стоїть на одній нозі. Вона тренує координацію і винослівость.Деті по черзі стрибають через скакалку на одній нозі або змінюють то одну то другу ногу - перемагає той, хто зробив більше стрибків..

16. Хто швидше на одній нозі. Тренує витривалості, азарту, координації. Як і в грі на двох ногах, також кресляться 2 лінії - фініш і старт. Діти зі скакалками після свистка починають стрибати на одній нозі до лінії фініша- помилятися і зупинятися не можна, але можна міняти ноги місцями. Перемагає та дитина, яка без помилок і швидше за всіх прийде до фінішу.

17. Годинники. Грають 10-15 чоловік. У цій грі все хором вимовляють: «Тік-так, тік-так». Двоє гравців крутять скакалку, інші шикуються в чергу. Перший гравець стрибає один раз і встає в кінець черги, другий - два рази, третій - три рази і т.д. Завдання гравців - стрибати якомога довше, не збиваючись. Якщо один з гравців зіб`ється в рахунку або при стрибках, то він займає місце гравця, що крутить скакалку, і рахунок починається спочатку.

Колективні ігри зі скакалкою

Гравці змагаються один з одним або ж команда проти команди.

1. Стрибки зі скакалкою, стоячи на місці (2 хвилини).

2. Перестрибуючи через скакалку, пробігти 20 метрів.

3. Стрибки на одній нозі (на правій, на лівій).

4. Стрибки на одній нозі (поперемінно два стрибки на лівій нозі, два стрибки на правій).

5. Підстрибнути раз, скакалку пропустити під ногами двічі.

6. Стрибаючи удвох, і стоячи обличчям один до одного.

7. Стрибати удвох, стоячи в потилицю.

8. Стрибати утрьох (двоє крайніх гравців тримають свої скакалки і один кінець скакалки третього гравця, який перебуває між ними).

9. Стрибки через скакалку, тримаючи обидва кінці її однією рукою і описуючи скакалкою кола по землі.

10. Стрибки зі схрещеними ногами.

11. Стрибки напівприсядки.

12. Стрибати на одній нозі, а другу випростати вперед або назад.

13. Стрибки зі скакалкою з розкручуванням її попереду (ліва рука позаду, права попереду).

14. Стрибати через скакалку удвох, стоячи поряд - скакалку крутити вільними руками.

15. Стрибаючи змінити в руці ручки скакалки, коли скакалка над головою.

16. Дві пари крутять довгі скакалки.

17. Дві команди одночасно стрибають.

18. Стрибають по троє гравців, що стоять один одному в потилицю. Скакалка у того, хто стоїть попереду.

19. Стрибати зі скакалкою і одночасно декламувати вірша.

20. Двоє учасників крутять довгу скакалку. Кожний гравець з команди забігає під неї, підстрибує і відбігає. Виграє команда, яка виконає більше стрибків.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!