Перспективний план роботи студії образотворчої діяльності на літній оздоровчий період

Опис документу:
План роботи на літній оздоровчий період студії з образотворчої діяльності «Місто майстрів». Метою роботи є формування у дітей дошкільного віку естетичного ставлення і художньо - творчих здібностей в образотворчій діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Селіверст Ольга Олексіївна

Посада: Вихователь - методист

Місце роботи: Заклад дошкільної освіти № 82 «Чомучка» Управління освіти Краматорської міської ради

Освіта: вища, Краматорський економіко-гуманітарний інститут у 2017 році

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії Стаж: 25 років Телефон: 095 858 48 73

Перспективний план роботи студії образотворчої діяльності

на літній оздоровчий період в закладі дошкільної освіти для дітей старшого віку

м. Краматорськ

План роботи на літній оздоровчий період

студії з образотворчої діяльності «Місто майстрів»

Мета формування у дітей дошкільного віку естетичного ставлення і художньо - творчих здібностей в образотворчій діяльності.

 Завдання:

  • Розвиток естетичного сприйняття художніх образів (в творах мистецтва) і предметів (явищ) навколишнього світу як естетичних об'єктів.

  • Створення умов для вільного експериментування з художніми матеріалами і інструментами.

  • Допомогти дітям навчитися розрізняти реальний і фантазійний світ у творах образотворчого та декоративно - прикладного мистецтва; перенести це розуміння у власну художню діяльність.

  • Удосконалювати специфічні вміння у всіх видах образотворчої діяльності: продовжувати вчити зображати об'єкти реального і фантазійного світу з натури або за поданням, передаючи будова (форму), пропорції, взаємне розташування елементів.

Матеріали :

Зерна і насіння, штампи з овочів, дерев'яні брусочки, солоне тісто, ягоди, лусочки шишок, соснові голки, береста, шишки, гілочки і коріння, деревна стружка, крупа, квіти, листя, яєчна шкаралупа, пір'я, пух тополь, черепашки, колоски, соломинки, фітоматеріал, спиляти, пісок, каміння, очерети, декоративні камінчики кольорові, галька, гіпсові фігурки, кольоровий пісок, декоративні скельця, клей, кольоровий папір, картон, формочки для видавлювання, стаканчики-непроливайки, акварель, гудзики, намистинки, наклейки різної тематики, крейда, масляні олівці, пасочки, стаканчики з-під йогурту, старі журнали, ножиці, папір білий А-4, фломастери, маркери, рідка фарба в пластикових пляшках.

План роботи з образотворчої діяльності на червень.

Тема заняття

Вид роботи

Художній матеріал

Мета заняття

І тиждень

Відкриття літньої студії

Розфарбовування,

домальовування

Крейда, рідка фарба в пл. пляшечках

Запропонувати дітям розфарбувати казковий замок міста майстрів. Розвивати творчість в оздобленні спільної роботи, вчити працювати колективно, вміти домовлятися. Виховувати акуратність.

Царство золотої рибки

Анімалістика, колаж

Пісок, пасочки на морську тематику, декоративні камінчики, скельця, трава.

Вчити дітей зображати підводний світ, прикрашати «дно» і морських мешканців декоративними камінчиками, скельцями, прикрашати композицію. Розвивати бажання проявляти творчу ініціативу.

ІІ тиждень

Ягідка суничка

Розфарбовування гіпсових фігурок

Акварель, стаканчики-непроливайки, пензлики, гіпсові фігурки

Вчити дітей розфарбовувати гіпсові фігурки (суничек, квітів, сонечок), готуючи їх до подальшого створення композиції. Розвивати творчу уяву.

Сунична галявина

Пейзаж

Підготовлені гіпсові фігурки, картон, фломастери, маркери, наклейки з комахами, клей.

Продовжувати вчити дітей складати композицію, передаючи образ суничною галявини. Доповнювати роботу, Домальовуючи живих мешканців галявинки. Розвивати фантазію.

ІІІ тиждень

Складання карти скарбів

Апликація, колаж

Старі журнали, ножиці, клей, фломастери, папір

  А-4.

Розвивати творчу уяву у створенні карти скарбів. Удосконалити техніку колажу. Вчити користуватися ножицями.

Жабеня

Анімалістика

Солоне тісто, картон у вигляді листочка латаття, зелені скельця, ковпачки від фломастерів.

Розвивати здатність передавати виразними способами образ кумедного жабеня. Вчити проявляти фантазію в прикрасі роботи.

ІV тиждень

Лінія на прогулянці

Абстракція

Крейда, рідка фарба в пл. пляшечках, кольоровий пісок, декоративні камінчики, скельця, природний матеріал.

Продовжуємо вчитися малювати не відриваючи руки. Розвивати творчу активність, фантазію при оздобленні острівців різними матеріалами.

Продряпані малюнки

Граттаж

Готові форми для процарапуванії, штихеля.

Продовжувати вчити дітей техніці процарапуванії, закріплюємо навички штрихування, викликати захоплення появою кольору.

План роботи з образотворчої діяльності на липень.

Тема заняття

Вид роботи

Художній матеріал

Мета заняття

І тиждень

Натюрморт з квітами

Розфарбовування,

домальовування

Крейда, рідка фарба в пл. пляшечках

Запропонувати дітям намалювати і розфарбувати натюрморт з квітами. Розвивати творчість в оздобленні спільної роботи, вчити працювати колективно, вміти домовлятися. Виховувати акуратність.

Моя улюблена вулиця

Пейзаж, колаж

Пісок, пасочки на транспортну тематику, декоративні камінчики, скельця, трава, природний матеріал.

Вчити дітей зображати міський пейзаж, прикрашати вулицю і дома декоративними камінчиками, скельцями, прикрашати композицію. Розвивати бажання проявляти творчу ініціативу.

ІІ тиждень

Свійські тварини

Розфарбовування гіпсових фігурок

Акварель, стаканчики-непроливайки, пензлики, гіпсові фігурки

Вчити дітей розфарбовувати гіпсові фігурки (свійських тварин), готуючи їх до подальшого створення композиції. Розвивати творчу уяву.

Сонячна ферма

Пейзаж

Підготовлені гіпсові фігурки, картон, фломастери, маркери, наклейки з комахами і квітами, клей.

Продовжувати вчити дітей складати композицію, передаючи образ сонячної ферми. Доповнювати роботу, домальовуючи живих мешканців галявинки. Розвивати фантазію.

ІІІ тиждень

Складання колажу «Мій гараж», «Моя косметичка».

Апликація, колаж

Старі журнали, ножиці, клей, фломастери, папір

  А-4, масляні олівці.

Розвивати творчу уяву у створенні колажу. Удосконалити техніку колажу. Вчити користуватися ножицями. Розвивати фантазію.

Конкурс кращого кондитера

Ліплення з солоного тіста

Солоне тісто, дощечки, декоративні скельця, намистинки, гудзики, природний матеріал. Форми для видавлювання.

Розвивати здатність передавати виразними способами образ смачного тістечка, торту. Вчити проявляти фантазію в прикрасі роботи. Застосувати готові вироби для сюжетно-рольової гри в «Магазин», «День народження».

ІV тиждень

Збирання букетів

Виготовлення гербарію для майбутніх композицій

Територія дитячого садка, старі журнали, прес для засушівання гербарію.

Вчити помічати красу і різноманітність квіткового світу, закріпити назви кольорів, їх характерні особливості. Вчити робити гербарій. Виховувати любов до природи.

Літаки, кораблі

Орігамі

Кольоровий папір, фломастери, наклейки.

Вчити дітей техніці орігамі, розвивати дрібну моторику пальців рук, пам'ять. Вчити проявляти фантазію в прикрасі роботи.

План роботы з образотворчої діяльності на серпень.

Тема заняття

Вид роботи

Художній матеріал

Мета заняття

І тиждень

Смішні плями

Розфарбовування,

домальовування

Крейда, рідка фарба в пл. пляшечках

Запропонувати дітям зробити і домалювати смішні плями. Вчити передавати в малюнку різні емоції. Розвивати творчість в оздобленні роботи. Виховувати акуратність.

Скатертина самобранка

Декоративний колаж

Пісок, кольоровий пісок, пасочки на квіткову тематику, декоративні камінчики, скельця, намистинки, природ. матеріал.

Вчити дітей зображати декоративний візерунок, прикрашати «скатертину-самобранку» декоративними камінчиками, скельцями, і іншим. Розвивати бажання проявляти творчу ініціативу, фантазію.

ІІ тиждень

Дикі тварини

Розфарбовування гіпсових фігурок

Акварель, стаканчики-непроливайки, пензлики, гіпсові фігурки

Вчити дітей розфарбовувати гіпсові фігурки (диких тварин), готуючи їх до подальшого створення композиції. Розвивати творчу уяву.

«Ну і Африка, ось так Африка!»

Пейзаж

Підготовлені гіпсові фігурки, картон, фломастери, масляні олівці, маркери, наклейки, клей.

Продовжувати вчити дітей складати композицію, передаючи африканський пейзаж. Доповнювати роботу, Домальовуючи деталі. Розвивати фантазію.

ІІІ тиждень

Портрет

Портрет, колаж

Старі журнали, ножиці, клей, фломастери, папір

  А-4, масляні олівці.

Розвивати творчу уяву у створенні портрета незнайомої людини, підбираючи і Домальовуючи частини обличчя, прикраси. Удосконалити техніку колажу. Вчити користуватися ножицями.

Теремок

Ліплення

Солоне тісто, стаканчики з-під йогурту, декоративні скельця, викидний і природний матеріал, клей.

Розвивати здатність передавати виразними способами образ казкового Теремка. Вчити проявляти фантазію в прикрасі роботи.

ІV тиждень

Ілюстрація до улюбленої казки

Сюжетне малювання

Крейда, рідка фарба в плас. пляшечках, кольоровий пісок, декоративні камінчики, скельця, природний матеріал.

Продовжуємо вчитися малювати за задумом. Розвивати творчу активність, фантазію, самостійність при створенні сюжету улюбленої казки. Прикрашати роботу різноманітними матеріалами ізостудії.

Закриття літньої студії

Виставка робіт з природного матеріалу

Роботи з природного матеріалу зроблені з батьками.

Залучення батьків в творчий процес, підведення підсумків, створення літнього портфоліо.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!