• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Перспективний план роботи опорного дошкільного навчального закладу №96 «Білосніжка» з художньо-естетичного напрямку

Перспективний план роботи опорного дошкільного навчального закладу №96 «Білосніжка» з художньо-естетичного напрямку

Опис документу:
Автором нпадається перспективний план роботи опорного дошкільного навчального закладу з питань художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку. Окреслено план організаційно-підготовчої роботи, роботи з педагогічними працівниками закладу,Організація роботи з педагогічними працівниками міста, робота з батьками та вихованцями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися


п/п

Зміст роботи

Строк

Відповідальний

1. Організаційно-підготовча робота

1.1

Створити творчу групу з вивчення питань організації роботи опорного ДНЗ

Лютий

Завідуюча

1.2

Створити інструктивно-директивний фонд, добрати ППД з даного питання

Червень

Творча група

1.3

Організувати виставку науково- методичного забезпечення даному питанню на тему: «Художньо-естетичний розвиток дошкільнят - пошук шляхів, вибір технологій»

Вересень

Творча група

1.4

Створити матеріально-дидактичне забезпечення та розвиваюче середовище:

  • Створити картотеку нетрадиційних технік малювання;

  • Обладнати осередки краси;

  • Створити розвиваюче середовище для груп:

- Художньо-естетичного пріоритетного

напрямку,

  • Підібрати бібліотечку дитячої літератури, яка носить мистецтвознавче спрямування;

Травень

Березень

Вересень

Вересень

Педагоги ДНЗ

1.5

Розробити перспективний план роботи опорного ДНЗ з художньо-естетичного розвитку та пакет документів щодо реалізації цього питання:

  • план взаємодії зі школою,

  • план взаємодії з позашкільними організаціями,

  • графіки взаємодії усіх спеціалістів,

  • візитку ДНЗ.

Серпень

Вих.-методист

2. Організація роботи з педагогічними працівниками закладу

2.1

Розробити план роботи творчої групи опорного ДНЗ.

Травень

Завідуюча,

методист

2.2

Провести педагогічні читання:

«Нормативно-методичне забезпечення питання художньо-естетичного розвитку дошкільнят»

Жовтень

Творча група

2.3

Провести педагогічний ринг :

«Формуємо дитячу креативність!»

Лютий

Творча група

2.4

Здійснити консультативну допомогу з

питань:

  • створення розвиваючого середовища у групах з пріоритетними напрямками;

  • взаємодія у роботі усіх спеціалістів: психолога, педагогів-консультантів, викладачів;

  • як здійснити консультативну допомогу батькам, що відвідують ДНЗ міста та виховують дітей вдома;

  • інтерактивні методи роботи з дітьми за запитами батьків;

  • є творіння незвичайні в промисловому дизайні

Вересень

Грудень

Січень

Травень

Листопад

Вихователь-методист

2.5

Провести майстер-клас «Ясні зорі в чистих водах» - твір дизайнерів природи

Лютий

Творча група

2.6.

Провести творчі години з елементами методичного тренінгу:

  • « Перші кроки до творчості»,

  • «Як залучити дітей до народного мистецтва»,

  • «Про дитячий малюнок, як форму гри»,

  • «Сучасні тенденції розвитку художньо-естетичних здібностей дошкільника»,

  • «Дитячій дизайн в розвитку здібностей дошкільників».

Лютий

Березень

Квітень

Квітень

Січень

Вихователь-методист

2.7

Організувати роботу семінару- практикуму : «Сучасні технології і з розвитку творчих здібностей дошкільників»

Протягом н.р.

Вихователь-методист

2.8

Організувати і провести практикум для вихователів за темою: „Чарівний пензлик та талановитий олівець"

Протягом року

Вихователь-методист

2.9

Провести ділову гру з серії „Варіант” з

питань художньо-естетичного розвитку дітей

Протягом

року

Творча група

2.10

Створити індивідуальні плани-

програми розвитку дітей.

жовтень

Педагоги-

консультанти

2.11

На педагогічних радах розглянути питання:

  • Інтерактивні підходи до активізації художньо-естетичної діяльності дошкільнят під час навчання розповіді за картиною,

  • Розвиток творчого потенціалу дітей, педагогів засобами інтерактивних технологій,

  • Інтегрований підхід до художньо- музичного розвитку дітей дошкільного віку.

Завідуюча,

Вихователь-методист

3.

Організація роботи з педагогічними працівниками міста

3.1

Організувати роботу Школи « Майстер - клас» для керівників зображувальних студій.

1 раз на квартал

Вихователь-методист

3.2

Проводити презентацію з досвіду роботи з даного напрямку для слухачів КПК вихователів ДНЗ

За

графіком

КПК

Завідуюча,

Вихователь-методист

3.3.

Організувати адресну допомогу педагогам міста з даного питання.

Протягом

року

Педагоги-

консультанти

3.4

Прийняти участь у організації міського музичного конкурсу «Мені зіронька упала на долоньку».

березень

Завідуюча, Творча група

3.5

Налагодити контакт зі ЗМІ з питань освітлення досвіду роботи та реклами опорного ДНЗ.

2016

Завідуюча,

Вихователь-методист

3.6

Організувати роботу «Довідкового бюро» для керівників дошкільних закладів міста з даного питання

Протягом

року

Завідуюча,

методист

4. Робота з батьками

4.1

Провести вхідне анкетування „Чи знаєте Ви свою дитину?"

Протягом

року

Педагоги - консультанти

4.2

За підсумками анкетування провести приватні бесіди.

Протягом

року

Педагоги - консультанти

4.3

Організувати роботу консультативного бюро з питань:

  • Розвиває навколишнє оточення,

  • Які іграшки та ігри потрібні дитині для розвитку художніх здібностей, Музика розвиває та виховує .

За

запитами

Педагоги - консультанти

4.4

Організувати адресну допомогу.

За

запитами

Педагоги - консультанти

4.5

Організувати відкриті перегляди

інтерактивних форм роботи з розвитку зображувальних та музичних здібностей дітей.

березень

Педагоги - консультанти

4.6

Організувати тренінги з питань розвитку художніх здібностей дошкільника.

Протягом

року

Педагоги - консультанти

4.7

Організувати заочне консультування з питань:

  • У яких закладах можна продовжити розвивати здібності дитини,

  • Це нескладно зробити вдома,

Чим зайняти руки дитини.

За

запитами

Педагоги - консультанти

4.8

Організувати консультпункт: „Психологічна служба інформує"

  • Естетична діяльність дітей.

Виявлення рівня розвитку естетичних здібностей дітей

дошкільного віку,

  • Проблема здібності до творчості,

  • Розвиток творчих здібностей в період дошкільного дитинства,

  • Умови розвитку творчості в дошкільному віці,

  • Специфічні особливості дитячої творчої обдарованості,

Творчі здібності та креативність батьків.

За

запитами

психологи

5. Робота з дітьми

5.1

Провести моніторинг розвитку художньо- естетичних здібностей дітей.

вересень

Педагоги-

консультанти

5.2

Включати дітей у роботу зображувальної студії, гуртків.

Протягом

року

Педагоги-

консультанти

5.3

Проводити заходи інформаційно- пізнавального циклу:

  • Бесіди,

  • Екскурсії,

  • Огляди, виставки

Протягом

року

Педагоги-

консультанти

5.4

Включити в систему роботи художні хвилинки, «хвилинки милування», інтегровані заняття , ігри - ТВВЗ, КВК, вікторини, ігри-аукціони.

вересень

Вихователь-методист

5.5

Проводити індивідуальні заняття за програмою індивідуального розвитку.

Протягом

року

Педагоги-

консультанти

5.6

Прийняти участь у міському музичному конкурсі «Мені зіронька упала на долоньку»

Лютий-

квітень

Педагоги-

консультанти

5.7.

Участь у міській виставці «Казка завжди різнокольорова».

вересень

Педагоги

5.8

Провести фестиваль «Музичний диво грай»

березень

Музичні

керівники

5.9

Організувати роботу виставки «Твої таланти, «Білосніжко»!»

Протягом

року

Педагоги-

консультанти

5.10

Організувати роботу презентації дитячої творчості «Сузір’я талантів»

Квітень

Педагоги-

консультанти

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!