Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Перспективний план роботи на вересень за тематичними тижнями для дітей з ООП середнього дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.08.2020

527

38

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі розгорнуте перспективне планування організованої діяльності дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя) на вересень місяць за тематичними тижнями для спеціальної групи з ООП за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. План містить такі сітки: "Фізкультурно-оздоровча робота", "Пізнавальний розвиток", "II половина дня", "Ігрова діяльність", "Спостереження".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективний план роботи на вересень 2019 року .
(місяць, рік)

«Фізкультурно – оздоровча робота»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Дитячий садок і я»

02.09.19-06.09.19

ІІ тиждень

«Ігри. Іграшки. Забави»

09.09.-13.09.19

ІІІ тиждень

«Мій сад. Фрукти»

16.09.19-20.09.19

ІV тиждень

«Рідна домівка»

23.09.19-30.09.19

Примітка

Ранкові гімнастики

з 02.09.19 по 15.09.19

Комплекс № 1

«Іграшки».

з 16.09.19 по 30.09.19

Комплекс № 2

«Веселі квіти».

Гімнастики після денного сну

з 02.09.19 по 15.09.19

Комплекс № 1

«Веселий клоун».

з 16.09.19 по 30.09.19

Комплекс № 2

«Веселий клоун» з брязкальцями

(з ускладн. та атрибутами).

Фізичні вправи на свіжому повітрі

02.09.19

05.09.19

Біг у колоні по одному, по двоє.

09.09.19

12.09.19

Підскоки на місці на двох ногах.

16.09.19

19.09.19

Ходьба по гімнастичній лавці.

23.09.19

26.09.19

30.09.19

Біг по прямій траєкторії.

понеділок,

четвер

Додаткові фізкультурні заняття

04.09.19

Піший пере-хід навколо дитячого садка (спору-ди ігрового майданчика).

11.09.19

Піший пере-хід до спортивного майданчика.

18.09.19

Піший пере-хід до саду (огляд фруктових дерев).

25.09.19

Піший пере-хід до осіннього парку (на території дитсадка).

середа

Фізкультурні заняття

(тема за інструктором з фізкультури)

03.09.19

06.09.19

«Срібне копитце».

10.09.19

13.09.19

«Срібне копитце».

17.09.19

20.09.19

«Країна стрибунців».

24.09.19

27.09.19

«Країна стрибунців».

вівторок, п’ятниця

Фізкультурні свята та розваги

12.09.19

Розвага

«Маленькі ведмежата».

День здоров’я

Тижні здоров’я

30.09.19

День здоров’я

«Здоров’я дітей-багатство нації».

«Пізнавальний розвиток»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Дитячий садок і я»

02.09.19-06.09.19

ІІ тиждень

«Ігри. Іграшки. Забави»

09.09.19-13.09.19

ІІІ тиждень

«Мій сад. Фрукти»

16.09.19-20.09.19

ІV тиждень

«Рідна домівка»

23.09.19-30.09.19

Примітка

Сенсорне виховання

дата 02.09.19

дата 09.09.19

дата 16.09.19

дата 23.09.19

понеділок

1.«Як відкри-вати та закри-вати двері».

Д/гра «Ми прийшли в садочок».

2.«Предмети».

Д/гра «Куди що покласти».

3.Д/гра «Чарівний мішечок (кошик)» (набір фруктів).

4.Д/гра «Ремесла України».

Розвиток дрібної моторики

дата 04.09.19

дата 11.09.19

дата 18.09.19

дата 25.09.19

середа

1.«Дитячий садок» (олівці, лічильні палички).

2.«Веселі іграшки»

(прищіпки).

3.«Дари осені»

(пластикові кришечки).

4.«Рушничок» (шнурівка).

Образотворча діяльність

(малювання)

дата 03.09.19

дата 10.09.19

дата 17.09.19

дата 24.09.19

вівторок

1. «Заглянуло сонечко до нас у дит-садочок»

(сюжетне, гуаш).

2.«Моя улюблена іграшка»

(предметне, воскові олівці).

3.«Яблуко» (нетрадиційне штампування, гуаш).

4.«Українсь-кий рушничок»

(декоративне, гуаш).

Образотворча діяльність

(ліплення / аплікація)

дата 05.09.19

дата 12.09.19

дата 19.09.19

дата 26.09.19

четвер

1.Ліплення: «Рушничок» (на пластині).

2.Аплікація: «Котик грається з м’ячем» (сюжетна).

3.Ліплення: «Яблуко»

(з натури).

4.Аплікація: «Рушничок для лялі» (декоративна).

Художня праця

дата 06.09.19

дата 13.09.19

дата 20.09.19

дата 27.09.19

п’ятниця

1.«Сонечко»

(паперові кульки).

2.«Ведмедик»

(клей, крупа).

3.«Яблучко»

(3D форма, кольоровий папір).

4.«Рушничок (декоративне плетіння, картон).

ІІ половина дня

Праця

дата 06.09.19

дата 13.09.19

дата 20.09.19

дата 27.09.19

п’ятниця

1.Госп.-побут. праця: трудові доручення.

2.Самообслу-говування: уміння самостійно їсти.

3.Культурно-гіг. навички: користування водою та руш-ником; туале-тним папером.

4.Праця в природі: зібрати гілоч-ки та сміття на ігровому майданчику.

ХМД

дата 03.09.19

дата 10.09.19

дата 17.09.19

дата 24.09.19

вівторок

1.Народна гра «Ми йдемо до сонечка».

2.Розповідь за дем. матеріа-лом «Ігри. Іграшки. Забави».

3.Читання вірша К. Перелісної «Грушка».

4.Настільний театр «Ріпка».

Розвиток моторики

дата 05.09.19

дата 12.09.19

дата 19.09.19

дата 26.09.19

четвер

1. «Розумний будівник» (1-2 коробки, «непотрібні» речі).

(картин

нитки)

2.Ігрові впра-ви з м’ячем: «Прокоти м’яч», «Кидай його вперед», «Принеси м’яч».

3.«Дерево» (шнурівка).

4.Ігрова вправа «Пройдемо по місточку».

Розваги, свята

дата 02.09.19

дата 10.09.19

дата 19.04.19

дата 27.09.19

Розвага

«День знань».

Лялькова вистава.

Лялькова вистава.

Розвага

«День дошкілля».

Робота з батьками

дата 03.09.19

дата 13.09.19

дата 20.09.19

дата 27.09.19

1. «Єдність вимог ДНЗ і сім’ї у вихо-ванні дитини» (консультація)

2.Бесіди про взаємне очіку-вання.

3. «В родин-ному колі» (інформація в батьківський куточок).

1. «Дитяча гра-це школа життя та дже-рело розвитку дитини» (консультація)

2. «Моя дити-на- індивідуа-льна та особ-лива» (анкетування для батьків).

1.«Наше здо-ров’я і приро-да» (консультація)

2. «Нові дида-ктичні посіб-ники» (знайомство батьків з літе-ратурою, посі-бниками).

3.Залучення батьків до свя-ткування Дня дошкілля.

1.«Особливос-ті розвитку і виховання дітей з особ-ливими потре-бами. Резуль-тат корекцій-ної роботи» (батьківські збори).

«Ігрова діяльність»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Дитячий садок і я»

02.09.19-06.09.19

ІІ тиждень

«Ігри. Іграш-ки. Забави»

09.09.19-13.09.19

ІІІ тиждень

«Мій сад. Фрукти»

16.09.19-20.09.19

ІV тиждень

«Рідна домівка»

23.09.19-30.09.19

Примітка

Сюжетно –рольові

ігри

«н» -нова гра;

«з» - закріплення гри;

«п»- повтор гри.

02.09.19

1.«Влаштуємо лялькам кімнату в дитсадку»: «з»

09.09.19

2.«В гості у садок прийшов Колобок»: «н»

16.09.19

3.«Лялька захворіла»: «з».

23.09.19

4. «У ляльки Марійки день народження»: «п».

понеділок

Конструк-тивно–будівельні ігри

04.09.19

1. «Широка і вузька доріж-ки» (будівель-ний матеріал).

25.09.19

4. «Квіти з черепашок» (природний матеріал).

середа

Творчі ігри

11.09.19

2.«Ведмеді» (вкладки, настільна гра).

18.09.19

3.«Чарівні картинки» (творча гра).

середа

Дидактичні ігри

02.09.19-06.09.19

1.«Пори ро-ку».

2.«Що в доло-ньці».

3.«Швидко-повільно».

4. «Чарівна торбинка».

5.«Потоне-не потоне».

6. «Відгадай, що я роблю».

09.09.19-13.09.19

1.«Упізнай за описом».

2.«Один-багато».

3.«Що в кошику».

4.«Тихо-голосно».

5.«Гора з піску».

6. «Відгадай на смак».

16.09.19-20.09.19

1.«Впізнай і назви фрук-ти».

2.«На що схоже».

3.«У саду чи на городі».

4.«Що потріб-но для робо-ти».

5. «Фрукти які?».

23.09.19-30.09.19

1.«Утвори предмет».

2.«Де я живу».

3.«Моя оселя».

4.«З якого де-рева листо-чок».

5.«Що зайве?».

Рухливі ігри

02.09.19-06.09.19

1. «Знайди собі пару»: з.

2. «Лови, ки-дай, падати не давай»: н.

3. «Знайди, де заховано»: п.

09.09.19-13.09.19

1. «Нумо в коло»: з.

2.«Не дзвони»: н.

3.«Горобчи-ки»: п.

16.09.19-20.09.19

1. «У ведмедя у бору»: п.

2. «М’яч через мотузок»: з.

3. «Відгадай по голосу»: н.

23.09.19-30.09.19

1. «Іменинний пиріг»: з.

2 «Кролики»: н.

3.«Подзвони в брязкальця»: п

Народні

ігри

02.09.19-06.09.19

1.«Подоляночка».

09.09.19-13.09.19

2.«Сорока-Ворона».

16.09.19-20.09.19

3.«Галя по са-дочку ходи-ла».

23.09.19-30.09.19

4.«Каравай».

«Спостереження»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Дитячий садок і я»

02.09.19-06.09.19

ІІ тиждень

«Ігри. Іграшки. Забави»

09.09.19-13.09.19

ІІІ тиждень

«Мій сад. Фрукти»

16.09.19-20.09.19

ІV тиждень

«Рідна домівка»

23.09.19-30.09.19

Примітка

Сезонні зміни в живій природі

1.Спост. за се-зонними зміна-ми в живій при-роді.

2.Спост. за змі-нами погоди.

3.Спост. за де-ревами,кущами.

4.Спост. за пла-кучою вербою.

5.Бесіда «Зміни в природі».

6.Розглядання липи (каштана).

1.Спост. за змінами кольору листя.

2.Спост. за горобиною.

3.Спост. за тра-вою.

4.Спост. за кім-натними росли-нами.

5.Спост. за опаданням листя з дерев.

6.Розгляд гіло-чок берези.

1.Спост. за по-ведінкою пта-хів восени.

2.Спост. за лас-тівками.

3.Спост. за ко-том, собакою.

4.Спост. за квітами на квітнику.

5.Спост. за фруктовими деревами.

6.Бесіда «Мій сад».

1.Спост. за жучком-сонеч-ком семикрап-ковим.

2.Спост. за ме-теликами на квітнику.

3.Спост. за білочкою.

4.Бесіда «Краса квітів у квітнику».

5.Спост. за калиною.

Пізнаємо неживу природу

1.Спост. за осінньою погодою.

2.Спост. за осіннім дощем.

3.Спост. за ста-ном погоди.

4.Спос. за соне-чком.

5.Спост. за дов-кіллям.

6.Бесіда «Наш дитячий садок».

1. Взаємозв’я-зок неживої і живої природи.

2.Спост. за хмарами.

3.Спост. за не-бом.

4.Спост. за віт-ром.

5.Спост. за Мі-сяцем, зорями.

6.Спост. за піском.

1.Бесіда «Яка сьогодні пого-да?».

2.Спост. за одя-гом людей.

3.Бесіда «Туман».

4.Спост. за во-дою.

5.Спост. за змі-нами в неживій природі.

1.Спост. за осіннім пейза-жем на майдан-чику.

2.Спост. за осінніми калю-жами.

3.Спост. за ро-сою.

4.Спост. за зем-лею (грунтом).

5.Бесіда «Зна-ряддя праці».

Хвилинки милування природою

1.Відшукати «золоті скарби осені». Осінні кольори.

2.Осінь-красуня, розмальовує кущі, дерева, квіти.

3.Чим пахне осінь? Чим восени пахне у садку?

4.Прислухатися до шарудіння листя під ногами.

Пошуково – дослідницька діяльність.

1.Ознайомлення дітей із власти-востями води. Стани води.

2.Ознайомлен-ня дітей із влас-тивостями піс-ку.

3.Спостерігати за змінами погоди: сонце гріє і схова-лось.

4.Учити дітей визначати твердість предметів.

Діяльність людей

1.Спостережен-ня за працею двірника.

2.Спостережен-ня за працею помічника ви-хователя.

1.Спостережен-ня за роботою батьків.

1.Спост. за пра-цею дорослих у саду.

2.Спост. за роботою водія.

1.Спост. за по-ливанням квітів на квітнику.

Турбота про здоров’я

1.Бесіда «Що корисно для здоров’я люди-ни».

1.Бесіда «Ігри на повітрі».

1. Бесіда «Користь вживання фруктів».

1.Бесіда-дослід «З вулиці прийшли, руки помили».

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Рекомендовано__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З рекомендаціями ознайомлений__________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.