Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Перспективний план роботи на січень за тематичними тижнями для дітей з ООП середнього дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.08.2020

221

26

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі розгорнуте перспективне планування організованої діяльності дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя) на січень місяць за тематичними тижнями для спеціальної групи з ООП за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. План містить такі сітки: "Фізкультурно-оздоровча робота", "Пізнавальний розвиток", "II половина дня", "Ігрова діяльність", "Спостереження".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективний план роботи на січень 2020 року .
(місяць, рік)

«Фізкультурно – оздоровча робота»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

02.01.20-11.01.20

ІІ тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

13.01.20-17.01.20

ІІІ тиждень

«Посуд»

20.01.20-24.01.20

ІV тиждень

«Їжа. Страви»

27.01.20-31.01.20

Примітка

Ранкові гімнастики

з 02.01.20 по 17.01.20

Комплекс № 1

«Різдвяна ялинка».

з 18.01.20 по 31.01.20

Комплекс № 2

«Зимові птахи на ялинці».

Гімнастики після денного сну

з 02.01.20 по 17.01.20

Комплекс № 1

«Зимова казка».

з 18.01.20 по 31.01.20

Комплекс № 2

«Зимова казка» з султанчиками

(з ускладненням та атрибутами).

Фізичні вправи на свіжому повітрі

02.01.20

09.01.20

Ходьба один за одним.

13.01.20

16.01.20

Стрибки в довжину з місця через «струмок».

20.01.20

23.01.20

Стрибки на двох ногах з просуванням уперед, як зай-чики.

27.01.20

30.01.20

Ходьба парами.

понеділок

четвер

Додаткові фізкультурні заняття

11.01.20

Піший перехід до зимового парку з «лан-цюжком вправ з основних ру-хів (тер. д/с).

14.01.20

Піший перехід до зимового парку з «віно-чком» рухли-вих ігор (на території д/с).

21.01.20

Піший перехід до скверу з «ланцюжком»

вправ з основ-них рухів (на території д/с).

28.01.20

Піший перехід територією дитсадка з ко-мплексом за-гальнорозви-ваючих вправ.

вівторок

Фізкультурні заняття

(тема за інструктором з фізкультури)

03.01.20

08.01.20

10.01.20

«Зима- чарівниця».

15.01.20

17.01.20

«Зима- чарівниця».

22.01.20

24.01.20

«Зимонька- зима».

29.01.20

31.01.20

«Зимонька- зима».

середа,

п’ятниця

Фізкультурні свята та розваги

14.01.20

Розвага

«Віночок рух-ливих ігор».

31.01.20

Свято

«Малята-здоров’ята».

День здоров’я

Тижні здоров’я

31.01.20

День здоров’я

«Про своє здо-ров’я дбай: бі-гай, присідай, стрибай».

«Пізнавальний розвиток»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

02.01.20-11.01.20

ІІ тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

13.01.20-17.01.20

ІІІ тиждень

«Посуд»

20.01.20-24.01.20

ІV тиждень

«Їжа. Страви»

27.01.20-31.01.20

Примітка

Сенсорне виховання

дата 11.01.20

дата 13.01.20

дата 20.01.20

дата 27.01.20

понеділок

1.«Веселий сніговик».

2.«Складання башточки з кілець різної величини».

3.Предмети. Д/гра «Году-вання ляльки Каті».

5.Д/гра «Зваримо борщ і компот».

Розвиток дрібної моторики

дата 08.01.20

дата 15.01.20

дата 22.01.20

дата 29.01.20

середа

1.«Що всередині?» (коробки, дрібні предмети).

2.«Забавні шнурки»

(шнурки, нитки, сутаж).

3.«Посуд»

(розбірні картинки).

4.«Пересип крупу» (різні види круп або пісок).

Образотворча діяльність

(малювання)

дата

дата 14.01.20

дата 21.01.20

дата 28.01.20

вівторок

1. «Зимовий пейзаж»

(сюжетне, гуаш).

2. «Чашка»

(декоративне, гуаш).

3.«Бублик»

(предметне, олівці).

Образотворча діяльність

(ліплення / аплікація)

дата 02.01.20

09.01.20

дата 16.01.20

дата 23.01.20

дата 30.01.20

четвер

1. Ліплення: «Цукерки».

2. Аплікація: «Прикрасимо ялиночку» (предметна, нетрадиційна, колективна).

3. Ліплення: «Веселий сніговик».

4.Аплікація: «Чашка»

(декоративна).

5. Ліплення: «Вареники» (солоне тісто).

Художня праця

дата 03.01.20

10.01.20

дата 17.01.20

дата 24.01.20

дата

п’ятниця

1. «Сніжинки»

(папір, серветки).

2. «Різдвяна зірка» (папір, нитки, картон, колективна).

3. «Веселий сніговик»

(крупа).

4.«Чашка»

(пластилін, з натури).

ІІ половина дня

Праця

дата 03.01.20

10.01.20

дата 17.01.20

дата 24.01.19

дата 31.01.20

п’ятниця

1.Праця в при-роді: промітання доріжок до павільйону.

2.Культурно-гіг.навички: користування милом і витирання своїм рушником.

3.Госп.-побут. праця: складання іграшок на свої місця.

4.Самообслу-говування: користування серветкою за їжею, вставан-ня, обтрушу-вання, засува-ння стільчика.

ХМД

дата

дата 14.01.20

дата 21.01.20

дата 28.01.20

вівторок

1.Настільний театр «Різдвя-на рукавичка» (за І. Малко-вичем).

2. Мнемотаб-лиці «Зима».

3.Читання вір-ша Г. Чубач «Зайчик» із «Хто що їсть?».

Розвиток моторики

дата 02.01.20

09.01.20

дата 16.01.20

дата 23.01.20

дата 30.01.20

четвер

1.«Святкова ялинка» (мозаїка).

2.«Різдвяний вертеп» (доріжка перешкод).

(картин

нитки)

3.«Веселий черевичок» (шнурівка).

4.Гра «Розбірні картинки» (склади з частин ціле).

5.«Звари борщ або компот» (естафета).

Розваги, свята

дата 08.01.20

дата

дата 23.01.20

дата

Лялькова вистава

«Різдвяний вертеп».

Лялькова вистава.

Робота з батьками

дата 03.01.20

дата 15.01.20

дата 20.01.20

дата 28.01.20

1.«Тікай кутя з покуття!» (цікавинка в б/к).

2.«Зимовий калейдоскоп» (залучення батьків до ци-клу зим. свят).

1. «Улюблені зимові розва-ги дітей» (анкетування для батьків).

2. «Зима», «Поведінка на льоду» (ширми).

1.«Будь обере-жний на доро-зі, малюк!» (консультація)

2.«Посуд поколінь» (інформація в б/к).

1. «Гармонія родинних сто-сунків – необ-хідна умова родинного в-ня» (к-ція).

2. «Святкові страви для дітей» (інф.).

«Ігрова діяльність»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

02.01.20-11.01.20

ІІ тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

13.01.20-17.01.20

ІІІ тиждень

«Посуд»

20.01.20-24.01.20

ІV тиждень

«Їжа. Страви»

27.01.20-31.01.20

Примітка

Сюжетно –рольові ігри:

«н» -нова гра;

«з» - закріплення гри;

«п»- повтор гри.

13.01.20

1.«Різдвяні свята у ляльок»: «н».

20.01.20

2.«Чаювання з лісовими звірятами»: «з».

27.01.20

3.«Лялька захворіла»: «п».

понеділок

Конструк-тивно–будівельні ігри

08.01.20

1.«Сніжинки» з паперу.

22.01.20

3.Викладання посуду із лічи-льних пали-чок.

середа

Творчі ігри

15.01.20

2.«Чарівні картинки» (творча гра).

29.01.20

4.Гра «Знайди другу полови-нку» (фрукти та овочі).

середа

Дидактичні ігри

02.01.20-11.01.20

1.«Знайди сніжинку».

2.«Полічи сніжки».

3.«Грайливий сніговичок».

4.«Що буває взимку?».

5.«Зимові розваги».

13.01.20-17.01.20

1.«Зимові слова».

2.«Прикраси-мо ялинку».

3.«Що змінилося?».

4.«Що зайве?».

5. «Так-ні».

20.01.20-24.01.20

1.«Що стоїть поряд?».

2.«Ремесла України».

3.«Відгадай за описом».

4.«Один-багато».

5.«Знайди зайве».

27.01.20-31.01.20

1.«Яка страва?».

2.«Буває - не буває».

3.«В борщ чи компот?».

4.«Овочі-фрукти».

5.«Полічи продукти».

Рухливі ігри

02.01.20-11.01.20

1. «Ми веселі діти»: н.

2. «Дістань сніжинку (пір’ячко)»: з.

3. «Влучи сніжкою»: п.

4.«Мороз і піч»: н.

13.01.20-17.01.20

1. «Діти в лісі»: н.

2. «Сніжинки-пушинки»: з.

3.«Не дзво-ни!»: п.

4. «Ми веселі діти»: з.

20.01.20-24.01.20

1. «Летіть до дерева»: н.

2. «Не бою-ся»: п.

3. «Снігові кола»: з.

4. «Два Морози»: н.

27.01.20-31.01.20

1. «Каруселі»: п.

2 «Баба Віхо-ла»: з.

3. «Прокоти сніжку»: н.

4.«Снігові кола»: п.

Народні

ігри

02.01.20-11.01.20

1.«Мороз і Піч».

13.01.20-17.01.20

2.«Каравай».

20.01.20-24.01.20

3.«Диби-диби дрібушечки».

27.01.20-31.01.20

4.«Ой де ж ти був?».

«Спостереження»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

02.01.20-11.01.20

ІІ тиждень

«Різдвяні свята. Зимові розваги»

13.01.20-17.01.20

ІІІ тиждень

«Посуд»

20.01.20-24.01.20

ІV тиждень

«Їжа. Страви»

27.01.20-31.01.20

Примітка

Сезонні зміни в живій природі

1.Спостережен-ня за сезонними змінами в живій природі.

2.Бесіда «При-красимо ялин-ку».

3.Спостережен-ня за деревами на майданчику.

4.Спостережен-ня за ялиною та сосною.

1.Бесіда «Різд-вяні свята».

2.Бесіда «Зимо-ві розваги».

3.Бесіда-порів-няння «Зайчик та вовк».

4.Спостережен-ня за білочкою.

5.Спостережен-ня за святко-вою ялинкою.

1.Бесіда «Що одягли на себе дерева та ку-щі?».

2.Бесіда-розпо-відь «Куди схо-валися росли-ни?».

3.Спостережен-ня за білочкою.

1.Спостережен-ня за харчуван-ням птахів,

2.Бесіда «Їжа. Страви».

3.Бесіда про поведінку дітей на снігу, на льоду.

4.Спостережен-ня за погодою вранці.

Пізнаємо неживу природу

1.Спостережен-ня за снігом, розглядання сніжинок.

2.Бесіда «Весе-лі та сумні сан-чата».

3.Спостережен-ня за хмарами.

4.Спостережен-ня за снігопа-дом.

5.Розглядання ковзанів.

1. Взаємозв’я-зок неживої і живої природи.

2.Спостережен-ня за ранковим морозом.

3.Бесіда «Повітря яке?».

4.Розглядання ґрунту.

5.Бесіда про тривалість дня взимку.

1.Розглядання посуду.

2.Розглядання зимового одягу та взуття.

3.Спостережен-ня за одягом перехожих.

4.Спостережен-ня за сніжинка-ми, які падають на одяг.

5.Розгляд їхньої форми на рукавичках.

1.Розглядання круп.

2.Спостережен-ня за зимовим пейзажем на майданчику.

3.Бесіда «Чому взимку іде сніг?».

4.Спостережен-ня за зимовим небом.

5.Спостереження за примороз-ком на траві.

Хвилинки милування природою

1.Хвилинки ми-лування зимо-вим пейзажем.

2.Якого кольо-ру зима? Невже лише білого? Які кольори, крім білого, ми бачимо у зимо-вій природі?

1.Послухайте пісеньку гороб-ця. Як ви дума-єте, про що він співає взимку?

2. Чиї сліди можна побачи-ти на снігу? (людей, птахів, тварин).

1.Разом з діть-ми порадіти пе-ршому снігу.

2.Розглянути відбитки взуття на снігу.

1.Вправа-гра «Подякуємо зимі за…».

2.Уявіть себе біленькими сні-жинками. Зата-нцюйте, як сні-жинки.

Пошуково – дослідницька діяльність.

1.Дослід «Роз-глядання сніжи-нок крізь лупу».

2. Дослід «Перетворення льоду у воду».

1.Бесіда «Чому сніг рипить?».

2.Продовжува-ти знайомити дітей із власти-востями води.

1.Продовжува-ти знайомити дітей із власти-востями піску і землі взимку.

2.Спостерігати за повітрям.

1.Спостеріган-ня за змінами погоди. Сніжок ліпиться або ж ні.

Діяльність людей

1.Спостережен-ня за працею двірника.

2.Спостережен-ня за працею помічника вихователя на майданчику.

1.Бесіда «Пра-ця взимку».

2.Спостережен-ня за господа-рями домашніх улюбленців.

1.Розповідь-бесіда «Праця гончара».

2.Спостережен-ня за роботою пом. в-ля.

1.Бесіда «Робо-та кухаря».

2.Бесіда із тренінговою вправою «Як поводитись на вулиці».

Турбота про здоров’я

1.Як одягають-ся люди у свя-ткові дні? І про що варто не забувати, пік-луючись про здоров’я!

1.Бесіда «Чому не можна їсти сніг?».

2.Підгодовува-ння тварин і птахів взимку.

1.Як одягнені люди, коли надворі мороз, сніг, вітер.

2.Яка поведінка людей на моро-зі?

1.Бесіда «Вплив морозя-ного повітря на здоров’я».

2.Бесіда «Що корисно їсти і пити, а що ні».

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Рекомендовано__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З рекомендаціями ознайомлений______________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.