Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Перспективний план роботи на лютий за тематичними тижнями для дітей з ООП середнього дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.08.2020

251

26

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі розгорнуте перспективне планування організованої діяльності дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя) на лютий місяць за тематичними тижнями для спеціальної групи з ООП за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. План містить такі сітки: "Фізкультурно-оздоровча робота", "Пізнавальний розвиток", "II половина дня", "Ігрова діяльність", "Спостереження".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективний план роботи на лютий 2020 року .
(місяць, рік)

«Фізкультурно – оздоровча робота»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Ми – малі помічники»

03.02.20-07.02.20

ІІ тиждень

«Куточок природи»

10.02.20-14.02.20

ІІІ тиждень

«Обереги. Народна іграшка»

17.02.20-21.02.20

ІV тиждень

«Зимонько, прощавай!»

24.02.20-28.02.20

Примітка

Ранкові гімнастики

з 01.02.20 по 14.02.20

Комплекс № 1

«Квіти у вазончику».

з 15.02.20 по 28.02.20

Комплекс № 2

«Малюки-здоров’ячки».

Гімнастики після денного сну

з 01.02.20 по 14.02.20

Комплекс № 1

«Буратіно».

з 15.02.20 по 28.02.20

Комплекс № 2

«Буратіно» з цеглинками

(з ускладненням і атрибутами).

Фізичні вправи на свіжому повітрі

03.02.20

06.02.20

Елементарна ручна предме-тно-маніпуля-тивна діяль-ність у поло-женні стоячи.

10.02.20

13.02.20

Ходьба з пере-ступанням вперед по пря-мій траєкторії дрібними кро-ками.

17.02.20

20.02.20

Ходьба в парах, тримаючись за руки.

24.02.20

27.02.20

Сходження на нижні щаблі драбини (1-2) або іншої конструкції.

понеділок,

четвер

Додаткові фізкультурні заняття

04.02.20

Піший перехід до зимового парку з «лан-цюжком» вправ з основ-них рухів (на території д/с).

11.02.20

Піший перехід навколо дит-садка з «віно-чком» рухли-вих ігор.

18.02.20

Піший перехід по території дитсадка з «ланцюжком» вправ з основ-них рухів.

25.02.20

Піший перехід до спортивно-го майданчика з комплексом загальнороз-виваючих вправ.

вівторок

Фізкультурні заняття

(тема за фіз.- інструктором)

05.02.20

07.02.20

«Прощавай зимонька-зима».

12.02.20

14.02.20

«Прощавай зимонька-зима».

19.02.20

21.02.20

«Вітерець-бігунець».

26.02.20

28.02.20

«Вітерець-бігунець».

середа,

п’ятниця

Фізкультурні свята та розваги

04.02.20

Розвага

«М’ячики-стрибайчики».

День здоров’я

Тижні здоров’я

28.02.20

День здоров’я

«Здоровим будь-про хво-роби забудь».

«Пізнавальний розвиток»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Ми – малі помічники»

03.02.20-07.02.20

ІІ тиждень

«Куточок природи»

10.02.20-14.02.20

ІІІ тиждень

«Обереги. Народна іграшка»

17.02.20-21.02.20

ІV тиждень

«Зимонько, прощавай!»

24.02.20-28.02.20

Примітка

Сенсорне виховання

дата 03.02.20

дата 10.02.20

дата 17.02.20

дата 24.02.20

понеділок

1.Предмети. Д/гра «Куди що поклас-ти?».

2.«Город на підвіконні».

3.«Плахта клітчаста».

4.Модель «Прикрасимо деревце».

Розвиток дрібної моторики

дата 04.02.20

дата 11.02.20

дата 18.02.20

дата 25.02.20

середа

1.«Цікаві картинки»

(заготовки, воскові олівці, ножиці).

2.«Пшеничка в горщику»

(пластилін, папір).

3.«Казкова пташка»

(солоне тісто).

4.«Чудовий сніжок»

(вата, серветки ).

Образотворча діяльність

(малювання)

дата 05.02.20

дата 12.02.20

дата 19.02.20

дата 26.02.20

вівторок

1.«Годування котика» (предметне, гуаш).

2.Розфарбову-вання силуе-тів кімнатних рослин

(предметне, кольорові олівці).

3.«Пташка-свищик»

(декоративне, гуаш).

4. «Казкові дерева в снігу»

(сюжетне, нетрадиційне, штампування, гуаш).

Образотворча діяльність

(ліплення / аплікація)

дата 06.02.20

дата 13.02.20

дата 20.02.20

дата 27.02.20

четвер

1.Аплікація: «Корзина для білизни» (предметна).

2.Ліплення: «Горщик для вазонів».

3.Аплікація: «Сорочка-вишиванка» (декоративна).

4.Ліплення: «Візерунчаста сніжинка» (на пластині).

Художня праця

дата 07.02.20

дата 14.02.20

дата 21.02.20

дата 28.02.20

п’ятниця

1.«Шкатулка для дрібни-чок» (коробочки, папір).

2.«Вазон»

(малювання долоньками, фломастером, горщик з паперу).

3.«Оберіг»

(насіння, крупи, бобові, макарони).

4.Валеологія: «Вітаміни-наші друзі».

ІІ половина дня

Праця

дата 07.02.20

дата 14.02.20

дата 21.02.20

дата 28.02.20

п’ятниця

1.Госп.-побут. праця: розкла-сти іграшки та атрибути після гри на місця.

2.Праця в при-роді: полити квіти у куточ-ку природи; висадити «зи-мовий город» на підвіконні.

3.Культурно-гіг. навички: миття рук, користування рушником і гребінцем.

4.Самообслу-говування: розкласти піс-ля прогулянки одяг і взуття на свої місця.

ХМД

дата 04.02.20

дата 11.02.20

дата 18.02.20

дата 25.02.20

вівторок

1.Читання оповідання О.Буцень «Маленькі помічниці».

2.Читання вірша П. Воронька «Квіти».

3.Виразне читання молитви «Я лягаю спати».

4.Читання оповідання В. Пляцковсько-го «Ромашки на снігу».

Розвиток моторики

дата 06.02.20

дата 13.02.20

дата 20.02.20

дата 27.02.20

четвер

1.«Виклади квітку» (гра з логічним навантажен-ням).

(карти

2.«Склади ціле з частин» (кімнатні рослини).

3.«Казковий птах» (шнурівка).

4.«У гості до іграшки» (доріжка перешкод).

Розваги, свята

дата 11.02.20

дата 17.02.20

дата 27.02.20

Лялькова вистава.

Музична розвага «Стрітення».

Лялькова вистава.

Робота з батьками

дата 07.02.20

дата 10.02.20

дата 20.02.20

дата 24.02.20

1.«Трудові доручення дитини вдома та у дошкіль-ному закладі» (консультація)

2.«Розвиток емоційної сфери дити-ни» («Сторін-ка психолога» в б/к).

1. «Користь та небезпека кім-натних рос-лин» (консультація)

2.«На Стрітен-ня Зима з Вес-ною зустріча-ється» («Цікавинка» в б/к).

1.«Знайомство дітей із твора-ми народного декоративно-ужиткового мистецтва вдома та в д/с» (виставка дит. робіт).

3. «Поради логопеда»

(інформація в б/к).

1.«Повноцін-ний сон - важ-ливий елемент організації життєдіяльно-сті дітей сере-днього дош-кільного віку» (консультація)

2. «Нові дида-ктичні посіб-ники, літера-тура» (інфор-мація в б/к).

«Ігрова діяльність»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Ми – малі помічники»

03.02.20-07.02.20

ІІ тиждень

«Куточок природи»

10.02.20-14.02.20

ІІІ тиждень

«Обереги. Народна іграшка»

17.02.20-21.02.20

ІV тиждень

«Зимонько, прощавай!»

24.02.20-28.02.20

Примітка

Сюжетно –рольові

ігри

«н» -нова гра;

«з» - закріплення гри;

«п»- повтор гри.

03.02.20

1.«Домашні клопоти в сім’ї»: «н».

10.02.20

2.«Пригости-мо ляльок лікувальним чаєм»: «з».

17.02.20

3.«Дитячий садок для ляльок»: «п».

24.02.20

4. «У дитячій лікарні»: «з».

понеділок

Конструк-тивно–будівельні ігри

05.02.20

1.Гра «Різні будинки» (конструктор).

19.02.20

3.Гра «Кили-мова доріжка» (лічильні па-лички).

середа

Творчі ігри

12.02.20

2.Гра «Склади візерунок» (геом.фігури).

26.02.20

4.Гра «Де помилився художник?».

середа

Дидактичні ігри

03.02.20-07.02.20

1.«Він, вона, воно,вони».

2.«Відгадай за описом» (мне-мотехніка).

3.«Знайди зайве».

4.«Добери пір’ячко».

5.«Навчимо ляльку збира-ти іграшки».

10.02.20-14.02.20

1.«Підкажи, що зробити».

2.«Який настрій у рослини?».

3.«Якої квітки не стало?».

4.«Доглянемо квіти».

5.«Що є у квітки?».

6.«Що бачу?».

17.02.20-21.02.20

1.«Ремесла України».

2.«Оберіг».

3.«Що змінилося?».

4.«Подобаєть-ся – не подобається».

5.«Хто ким працює».

24.02.20-28.02.20

1.«Зимові слова».

2.«Буває - не буває».

3.«Так чи ні?».

4.«Про що розповіла сніжинка».

5.«Зимова прогулянка».

6.«Де сніжин-ка?».

Рухливі ігри

03.02.20-07.02.20

1. «Дістань сніжинку (пір’ячко)»: п.

2. «Хто покликав?»: н.

3.«Прокоти сніжку»: з.

4. «Мороз і піч»: з.

10.02.20-14.02.20

1. «Діти в лісі»: з.

2.«Дострибни до прапорця»: н.

3.«Сніжинки-пушинки»: п.

4.«Підбіжи до квітки, яку я назву»: н.

17.02.20-21.02.20

1. «Снігові кола»: п.

2. «Летіть до дерева»: з.

3. «Будь обе-режним»: н.

4.«Два Морози»: з.

24.02.20-28.02.20

1. «По рівненькій доріжці»: з.

2 «Знайди, де заховано»: н.

3. «Баба Віхола»: п.

4.«Ми веселі діти»: п.

Народні

ігри

03.02.20-07.02.20

1.«Галя по са-дочку ходила»

10.02.20-14.02.20

2. «Квочка».

17.02.20-21.02.20

3. «Сорока-Ворона».

24.02.20-28.02.20

4. «Стрибунці-горобчики».

«Спостереження»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Ми – малі помічники»

03.02.20-07.02.20

ІІ тиждень

«Куточок природи»

10.02.20-14.02.20

ІІІ тиждень

«Обереги. Народна іграшка»

17.02.20-21.02.20

ІV тиждень

«Зимонько, прощавай!»

24.02.20-28.02.20

Примітка

Сезонні зміни в живій природі

1.Спостережен-ня за сезонними змінами в живій природі.

2.Бесіда «Я та моя сім’я».

3.Бесіда-розпо-відь «Куди схо-валися росли-ни?».

4.Розповідь-бе-сіда «Як люди піклуються про рослини».

1.Бесіда «Щоб жилося рослині добре».

2.Спостережен-ня за гілочками дерев у вазі.

3.Розглядання цибулі в куточ-ку природи.

4.Бесіда «Для чого нам кімна-тні квіти?».

1.Бесіда «Обереги».

2.Бесіда «Рос-лини, насіння для оберегів».

3.Бесіда-порів-няння «Лоза, верба чи дуб».

4.Спостережен-ня за вербою у зимовій спляч-ці.

5.Розповідь- бесіда «Як вер-ба стає іграш-кою».

1.Спостережен-ня за ялинкою.

2.Бесіда «Куди поділись взим-ку квіти?».

3.Бесіда про поведінку дітей на природі.

4.Спостережен-ня за людьми в різних ситуаці-ях.

Пізнаємо неживу природу

1.Бесіда «Яка сьогодні пого-да?».

2.Спостережен-ня за одягом людей.

3.Бесіда-розпо-відь «Я і моя сім’я» (за картками).

4.Бесіда про тривалість дня взимку.

1.Спостережен-ня за грунтом у горщиках з кім-натними росли-нами.

2.Спост. за во-дою, якою по-ливають кімна-тні рослини.

3.Спостережен-ня за станом погоди.

4.Спостережен-ня за зимовим повітрям.

1. Взаємозв’я-зок неживої і живої природи.

2.Спостережен-ня за ранковим морозом.

3.Спостережен-ня за сонцем.

4.Спостережен-ня за снігопа-дом.

5.Бесіда «Наро-дна іграшка».

1.Спостережен-ня за зимовим пейзажем на майданчику.

2.Бесіда «Чому взимку іде сніг?».

3.Спост. за снігом: який він став напри-кінці зими.

4.Спост. за піском в пісоч-ниці.

Хвилинки милування природою

2.Яке дерево взимку найяс-кравіше за ко-льором? Чому ялинка завжди зелена?

1.Помилувати-ся зимовим городом на підвіконні, його рослинами.

3.Давайте пригостимо горобчика крихтами хліба, які ми зібрали.

4.Погладьте рукою сніг. Доторкніться до бурульки. Яка зима на дотик?

Пошуково – дослідницька діяльність.

1.В однакові за місткістю і фор-мою посудини поставити дві цибулини та на-повнити їх во-дою. З’ясувати користь води для рослин, роль коріння.

2.Поставити у банку з водою зрізані гілочки тополі та каш-тана. Спостері-гати за появою бруньок та лис-точків.

3.Провести до-слід з насінням квасолі та камі-нцями: посади-ти та спостері-гати. Що живе, а що неживе?

4.Спостерігати за слідами на снігу та визначити, хто їх залишив? (діти, дорослі, птахи, кішка, собака).

Діяльність людей

1.Розповідь-бесіда «Ми – малі помічни-ки».

2.Бесіда «Робо-та батьків вдо-ма».

1.Спостережен-ня за працею двірника.

2.Спостережен-ня за працею помічника ви-хователя у гру-пі.

1.Бесіда «Пра-ця гончара».

2.Спостережен-ня за роботою народних умі-льців.

1.Бесіда із тренінговою вправою «Як поводитись на вулиці».

Турбота про здоров’я

1.Бесіда «Вплив морозяного по-вітря на здоро-в’я».

2.Бесіда «Ко-ристь фіточаю для здоров’я людини».

1.Бесіда «А чи можна брати бурульки до рота? Чому?».

2.Бесіда «Ми схожі, ми різні».

1.Як одягнені люди, коли надворі мороз, сніг, вітер.

2.Бесіда «Чи має іграшка смак?».

1.Бесіда « Чому не можна їсти сніг?».

2.Бесіда-дослід «З вулиці прийшли, руки помили».

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Рекомендовано__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З рекомендаціями ознайомлений__________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.