Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Перспективний план роботи на листопад за тематичними тижнями для дітей з ООП середнього дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.08.2020

351

30

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі розгорнуте перспективне планування організованої діяльності дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя) на листопад місяць за тематичними тижнями для спеціальної групи з ООП за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. План містить такі сітки: "Фізкультурно-оздоровча робота", "Пізнавальний розвиток", "II половина дня", "Ігрова діяльність", "Спостереження".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективний план роботи на листопад 2019 року .
(місяць, рік)

«Фізкультурно – оздоровча робота»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Дикі тварини та птахи»

01.11.19-08.11.19

ІІ тиждень

«ОБЖД»

11.11.19-15.11.19

ІІІ тиждень

«Ігри. Іграшки. Забави»

18.11.19-22.11.19

ІV тиждень

«Професії»

25.11.-29.11.19

Примітка

Ранкові гімнастики

з 01.11.19 по 15.11.19

Комплекс № 1

«Зайченята».

з 16.11.19 по 29.11.19

Комплекс № 2

«Малюки-здоров’яки».

Гімнастики після денного сну

з 01.11.19 по 15.11.19

Комплекс № 1

«Прудке зайченя».

з 16.11.19 по 29.11.19

Комплекс № 2

«Прудке зайчення» з великими м’ячами

(з ускладн. та атрибутами).

Фізичні вправи на свіжому повітрі

04.11.19

07.11.19

Ходьба в па-рах, тримаю-чись за руки.

11.11.19

14.11.19

Сходження на нижні щаблі драбини.

18.11.19

21.11.19

Ручна предмет-но-маніпуляти-вна діяльність.

25.11.19

28.11.19

Ходьба дріб-ними крока-ми вперед.

понеділок,

четвер

Додаткові фізкультурні заняття

05.11.19

Піший пере-хід до куточка лісу (на тери-торії д/с).

12.11.19

Піший пере-хід на авто-стоянку (ме-жуючу з д/с).

19.11.19

Піший перехід до ігрового майданчика старшої групи.

26.11.19

Піший пере-хід до спорти-вного майдан-чика.

вівторок

Фізкультурні заняття

(тема за інструктором з фізкультури)

01.11.19

06.11.19

08.11.19

«Осінь золота».

13.11.19

15.11.19

«Осінь золота».

20.11.19

22.11.19

«Пригоди осінніх листочків».

27.11.19

29.11.19

«Пригоди осінніх листочків».

середа, п’ятниця

Фізкультурні свята та розваги

07.11.19

Розвага

«Зайчики-пострибай-чики».

День здоров’я

Тижні здоров’я

29.11.19

День здоров’я

«Всім маля-там треба зна-ти, як здоро-вими їм ста-ти».

«Пізнавальний розвиток»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Дикі тварини та птахи»

01.11.19-08.11.19

ІІ тиждень

«ОБЖД»

11.11.19-15.11.19

ІІІ тиждень

«Ігри.Іграшки. Забави»

18.11.19-22.11.19

ІV тиждень

«Професії»

25.11.-29.11.19

Примітка

Сенсорне виховання

дата 04.11.19

дата 11.11.19

дата 18.11.19

дата 25.11.19

понеділок

1. Д/гра «Нагодуємо пташок, що прилетіли до годівнички».

2.«Небезпека вдома».

«Небезпечні речі».

3. Д/гра «Складемо квітку «Забави дитини».

4. Д/гра «Веселі музиканти».

Розвиток дрібної моторики

дата 06.11.19

дата 13.11.19

дата 20.11.19

дата 27.11.19

середа

1. «Казкова пташка» (вузлики, шнурки, нитки).

2.«Безпека на дорозі-безпека життя».

«Міст через річку» (корки).

3.«Моя улюб-лена іграшка» (штрихуван-ня).

4.«Пересип крупу» (крупи).

Образотворча діяльність

(малювання)

дата 05.11.19

дата 12.11.19

дата 19.11.19

дата 26.11.19

вівторок

1. «Тарілочка для сороки» (декоративне, гуаш).

2. «Небезпека на вулиці»: «Колеса до машини» (предметне, олівці).

3.«Чарівні долоньки» (нетрадицій-не, відбитки, гуаш).

4.«Осінній килимок» (сюжетне, гуаш).

Образотворча діяльність

(ліплення / аплікація)

дата 07.11.19

дата 14.11.19

дата 21.11.19

дата 28.11.19

четвер

1.Ліплення: «Погодуємо пташок».

2.«Пожежна безпека».

Аплікація: «Пожежна машина» (предметна)

3.Ліплення: «Вареники» (солоне тісто).

4.Аплікація: «Осінній килимок» (сюжетна, природний матеріал).

Художня праця

дата 01.11.19

08.11.19

дата 15.11.19

дата 22.11.19

дата

п’ятниця

1.«Зайчик» (ватні диски).

2. «Голуб» (обривна аплікація, папір).

3.Сигнал «Увага всім».

Зав’язування марлевих пов’язок.

4.«Закладка для книги» (папір, тасьма).

ІІ половина дня

Праця

дата 01.11.19

08.11.19

дата 15.11.19

дата 22.11.19

дата 29.11.19

п’ятниця

1.Госп.-побут. праця: трудові доруч.: догляд за іграшками, допомога спі-вробітникам дитсадка.

2.Самообслу-говування: одягання-роз-дягання, утри-мання в поря-дку одягу і взуття.

3.Культурно-гіг. навички: миття рук, ко-ристування милом і руш-ником, носо-вичком.

4.Праця в природі: під-мітання дорі-жок, згрібання сухого листя, збір листочків, сміття.

ХМД

дата 05.11.19

дата 12.11.19

дата 19.11.19

дата 26.11.19

вівторок

1.Театр на лопатках «Колобок» (на новий лад).

2. Бесіда «Свої-чужі» на основі каз-ки «Вовк та семеро козе-нят».

3.Мнемотаб-лиці «Ігри. Іграшки. Заба-ви».

4.Розповідь-бесіда за дем. м-лом «Про-фесії. Спорт», чит. віршів.

Розвиток моторики

дата 07.11.19

дата 14.11.19

дата 21.11.19

дата 28.11.19

четвер

1.Гра «Чарівне відерце» (з перевертами вперед).

(картин

нитки)

2. Вправа «Пройдемо по мотузку».

3.Гра «Частинки-веселинки» (лото).

4.Гра «Професії» (вкладки).

Розваги, свята

дата

дата 12.11.19

дата 20.11.19

дата 28.11.19

Лялькова вистава.

Розвага

«Всесвітній день дитини»

(Декларація ООН про пра-ва дитини).

Лялькова вистава.

Робота з батьками

дата 08.11.19

дата 14.11.19

дата 18.11.19

дата 29.11.19

1.«Бережімо природу рід-ного краю» (консультація)

2.Дискусійний клуб з проб-лем виховання дошкільників.

1.«Як форму-вати у дітей практичні на-вички пішохо-да» (консуль-тація).

2.«Правила поведінки під час надзвича-йних ситуа-цій» (бесіда).

1.«Право та обов’язок не-роздільні. Права дити-ни»(інф.в б/к).

2.«Вплив ігро-вої діяльності на розвиток та активність ді-тей дошкіль-ного віку» (консультація)

1.«Трудові до-ручення дити-ни вдома й у дитзакладі» (консультація)

2.«Як захисти-тися від гри-пу» (інф. в б/к).

«Ігрова діяльність»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Дикі тварини та птахи»

01.11.19-08.11.19

ІІ тиждень

«ОБЖД»

11.11.19-15.11.19

ІІІ тиждень

«Ігри. Іграш-ки. Забави»

18.11.19-22.11.19

ІV тиждень

«Професії»

25.11.-29.11.19

Примітка

Сюжетно –рольові

ігри

«н» -нова гра;

«з» - закріплення гри;

«п»- повтор гри.

04.11.19

1.«В гостях у лісових зві-рят»: «з».

11.11.19

2.«Сім’я»: «п».

18.11.19

3.«Наші іграшки»: «н».

25.11.19

4.«Магазин одягу»: «з».

понеділок

Конструк-тивно–будівельні ігри

06.11.19

1.«Упізнай тваринку» (геометрич-ний матеріал).

27.11.19

4.«Осінній парк» (природний матеріал).

середа

Творчі ігри

13.11.19

2.Гра «У кого така картин-ка?».

20.11.19

3.Гра «Місто і село».

середа

Дидактичні ігри

01.11.19-08.11.19

1.«Що любить їсти білочка».

2.«Гостинці для звірят».

3.«Де чия мама».

4. «Хто зайвий?».

5.«Впізнай пташку».

11.11.19-15.11.19

1.«Де транс-порт, а де-ні».

2.«Стихійні лиха».

3.«Хто швид-ше складе».

4.«Хто чим керує?».

5.«Свої-чужі».

6.«Аварія».

18.11.19-22.11.19

1.«Частинки-цікавинки».

2.«Моя іграшка».

3.«Ігри. Заба-ви».

4.«Народна іграшка».

5.«Одягни ляльку».

25.11.19-29.11.19

1.«Що кому потрібно?».

2.«Чому у мене такий одяг?».

3.«Склади ціле».

4.«Що зайве?»

5.«Що робить?»

Рухливі ігри

01.11.19-08.11.19

1. «Знайди свій будино-чок»: п.

2. «Із купини на купину»: з.

3. «Кеглі»: н.

11.11.19-15.11.19

1. «Знайди собі пару»: п.

2.«Хто покликав?»: з.

3.«М’яч через сітку (моту-зок)»: н.

18.11.19-22.11.19

1. «Діти в лісі»: н.

2. «Знайди, де заховано»: п.

3. «Влуч у коло»: з.

25.11.19-29.11.19

1. «Кольорові автомобілі»: п.

2 «Дострибни до літака (прапорця)»: з. 3.«Прокоти м’яч у воро-та»: н.

Народні

ігри

01.11.19-08.11.19

1.«Стрибунці-горобчики».

11.11.19-15.11.19

2.«Щітка».

18.11.19-22.11.19

3.«Ворота».

25.11.19-29.11.19

4.«Віє вітер з-під воріт».

«Спостереження»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Дикі тварини та птахи»

01.11.19-08.11.19

ІІ тиждень

«ОБЖД»

11.11.19-15.11.19

ІІІ тиждень

«Ігри. Іграшки. Забави»

18.11.19-22.11.19

ІV тиждень

«Професії»

25.11.19-29.11.19

Примітка

Сезонні зміни в живій природі

1.Спост. за се-зонними зміна-ми в живій при-роді.

2.Спост. за змі-нами погоди.

3.Спост. за пта-хами на майда-нчику.

4.Спост. за бі-лочкою.

5.Бесіда «Меш-канці лісу».

6.Розгл. дем. м-лу «Дикі твари-ни та птахи».

1.Спост. за перехожими, за їхнім одягом.

2.Спост. за де-ревами, куща-ми.

3.Спост. за кім-натними росли-нами.

4.Спост. за опаданням листя з дерев.

5.Бесіда «Краса квітів у квітни-ку».

6.Спост. за лис-топадом.

1.Спост. за калиною.

2.Спост. за горобиною.

3.Спост. за пла-кучою вербою.

4.Спост. за чор-нобривцями.

5.Спост. за пейзажем.

6.Бесіда «Краса і велич мого мі-ста».

7.Бесіда «При-рода України».

1.Спост. за осі-нніми змінами погоди.

2.Професія художник (роз-гляд репродук-цій картин).

3.Професії ліс-ник, садівник.

4.Бесіда «Пізня осінь».

5.Розгляд дем. м-лу «Професії. Спорт».

6.Бесіда «Осінь, до по-бачення!».

Пізнаємо неживу природу

1.Спост. за осінньою погодою.

2.Спост. за осіннім дощем.

3.Спост. за ста-ном погоди.

4.Спос. за соне-чком.

5.Спост. за дов-кіллям.

6.Бесіда «Наш дитячий садок».

1. Взаємозв’я-зок неживої і живої природи.

2.Спост. за хмарами.

3.Спост. за не-бом.

4.Спост. за віт-ром.

5.Спост. за Мі-сяцем, зорями.

6.Спост. за піском.

1.Бесіда «Яка сьогодні пого-да?».

2.Спост. за одя-гом людей.

3.Бесіда «Туман».

4.Спост. за во-дою.

5.Спост. за змі-нами в неживій природі.

1.Спост. за осіннім пейза-жем на майдан-чику.

2.Спост. за осінніми калю-жами.

3.Спост. за ро-сою.

4.Спост. за зем-лею (грунтом).

5.Бесіда «Зна-ряддя праці».

Хвилинки милування природою

1.Послухати «голос» осені. Які звуки ви чуєте?

2.Чи любите ви осінь? За що?

1.Прислухайте-сь до шуму осі-ннього дощу.

2.Покажіть ко-лір осені, який вам подобаєть-ся.

1.Розгляньте голі дерева, ку-щі.

2.Простежте, як виє осінній ві-тер. Що нага-дує його шум?

1.Чому осінь вважають сум-ною?

2.Чим пахне пізня осінь?

Пошуково – дослідницька діяльність.

1.З’ясувати, що легше: каміне-ць, листок чи пір’їнка? Чому пір’їнка повіль-ніше падає, кру-жляє?

2.Ігри з вітром. З’ясувати, хо-лодний чи теп-лий вітер, його напрямок.

3.З’ясувати, чи швидко висиха-ють мокрі речі на сонечку о цій порі. Чому?

4.З’ясувати, чи нагрівається вода у склянках у затінку і на сонці. Якщо на-грілась, то чо-му?

Діяльність людей

1.Спост. за пра-цею сторожа.

2.Спост. за пра-цею двірника у зоні лісу.

1.Спост. за пра-цею пом. вихо-вателя.

2.Спост. за ро-ботою водія.

1.Спост. за пра-цею людей у саду, на городі, біля будинків.

1.Спост. за пра-цею комірника.

2.Спост. за пра-цею людей на ділянках.

Турбота про здоров’я

1.Учити поміча-ти забруднені-сть повітря, не гуляти біля до-роги, не дихати вихлопними га-зами.

2.Формувати потребу піклу-ватись про своє здоров’я: одя-гатись за сезо-ном, не перео-холоджуватись.

3.Заохочувати дітей підтриму-вати чистоту на майданчику. Які проблеми від смітників і звалищ?

4.Ознайомити з професіями лю-дей, які обері-гають природу: лісник, садів-ник, еколог.

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Рекомендовано__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З рекомендаціями ознайомлений_________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.