Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Перспективний план роботи на квітень за тематичними тижнями для дітей з ООП середнього дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.08.2020

272

29

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі розгорнуте перспективне планування організованої діяльності дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя) на квітень місяць за тематичними тижнями для спеціальної групи з ООП за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. План містить такі сітки: "Фізкультурно-оздоровча робота", "Пізнавальний розвиток", "II половина дня", "Ігрова діяльність", "Спостереження".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективний план роботи на квітень 2020 року .
(місяць, рік)

«Фізкультурно – оздоровча робота»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Квіти. Комахи»

01.04.-03.04.20

ІІ тиждень

«Природа Космосу»

06.04.-10.04.20

ІІІ тиждень

«Свято Великодня»

13.04.20-17.04.20

ІV тиждень

«Тварини та птахи навесні»

20.04.20-24.04.20

Примітка

«Квіти. Комахи»

27.04.20-30.04.20

Ранкові гімнастики

з 01.04.20 по 14.04.20

Комплекс № 1

«Весняні рослини».

з 15.04.20 по 30.04.20

Комплекс № 2

«Веселий півник».

Гімнастики після денного сну

з 01.04.20 по 14.04.20

Комплекс № 1

«Ми веселі каченята».

з 15.04.20 по 30.04.20

Комплекс № 2

«Ми веселі каченята»

(з ускладн. та атрибутами).

Фізичні вправи на свіжому повітрі

02.04.20

Ходьба парами.

06.04.20

09.04.20

Переступання через перешкоди.

13.04.20

16.04.20

Біг по колу і в розтіч.

20.04.20

23.04.20

Підкидання і ловлення предмета.

понеділок,

четвер

27.04.20

30.04.20

Ходьба парами.

Додаткові фізкультурні заняття

07.04.20

Піший пере-хід до куточ-ка лісу з «віночком» рухливих ігор.

14.04.20

Піший пере-хід до фрукто-вого саду з «ланцюжком» вправ з основ-них рухів.

21.04.20

Піший пере-хід до парку з комплексом загальнороз-виваючих вправ.

вівторок

28.04.20

Піший пе-рехід до квітника з «ланцюж-ком»вправ з основ-них рухів.

Фізкультурні заняття

(тема за інструктором з фізкультури)

01.04.20

03.04.20

Весна-красна.

Веселі павучки.

08.04.20

10.04.20

Весна-красна.

Сонечко та ведмедик.

15.04.20

17.04.20

Весна-красна.

Сонечко та ведмедик.

22.04.20

24.04.20

Весна-красна.

Птахи навесні.

середа, п’ятниця

29.04.20

Весна-красна.

Весняні квіти.

Фізкультурні свята та розваги

09.04.20

Розвага

«Вітаміни-помічники».

День здоров’я

Тижні здоров’я

30.04.20

День здоров’я

«Наш любий Мийдодир».

«Пізнавальний розвиток»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Квіти. Комахи»

01.04.20-03.04.20

ІІ тиждень

«Природа Космосу»

06.04.20-10.04.20

ІІІ тиждень

«Свято Великодня»

13.04.20-17.04.20

ІV тиждень

«Тварини та птахи навесні»

20.04.20-24.04.20

Примітка

«Квіти. Комахи»

27.04.20-30.04.20

Сенсорне виховання

дата

дата 06.04.20

дата 13.04.20

дата 20.04.20

понеділок

1.«Склади ціле з частин».

2.«Писанки до свята».

3.«Кого немає на малюнку».

27.04.20

4.«Мете-лик».

Розвиток дрібної моторики

дата 01.04.20

дата 08.04.20

дата 15.04.20

дата 22.04.20

середа

1.«Метелик» (воскові олівці).

2.«Склади літальні апарати»

(з геометрич-них фігур).

3.«Весела писанка»

(серветки ).

4.«Казкова пташка»

(шнурки та нитки).

29.04.20

5.«Куль-бабки» (кольоро-ві олівці).

Образотворча діяльність

(малювання)

дата

дата 07.04.20

дата 14.04.20

дата 21.04.20

вівторок

1.«Ракета в космосі»

(сюжетне, гуаш).

2.«Розмалюю писанку»

(декоративне, гуаш).

3.«Пташка» (предметне, воскові олів-ці).

28.04.20

4.«Мете-лик»

(нетради-ційне, гуаш).

Образотворча діяльність

(ліплення / аплікація)

дата 02.04.20

дата 09.04.20

дата 16.04.20

дата 23.04.20

четвер

1.Аплікація: «Метелик» (декоративна).

2.Ліплення: «Ракета» (пластилін).

3.Аплікація: «Великодній кошик » (сюжетна, колективна).

4.Ліплення: «Пташка»

(з натури, солоне тісто).

30.04.20

5.Валео-логія:

«Наші чемні ручки і веселі ніжки».

Художня праця

дата 03.04.20

дата 10.04.20

дата 17.04.20

дата 24.04.20

п’ятниця

1.«Квіти »

(ватні диски, вушні палич-ки).

2.«Ракета»

(пет-пляшка, папір, пласти-лін).

3.«Великодня листівка»

(з паперу).

4.«Пташенята в гніздечку

(папір, обрив-на аплікація).

ІІ половина дня

Праця

дата 03.04.20

дата 10.04.20

дата 17.04.20

дата 24.04.20

п’ятниця

1.Праця в природі: зібрати гілоч-ки та сміття на ігровому майданчику.

2.Самообслу-говування: помити взуття після дощу.

4.Госп.-побут. праця: прибирання групової кімнати до свята.

3.Культурно-гіг. навички: користування водою та руш-ником; туале-тним папером.

ХМД

дата

дата 07.04.20

дата 14.04.20

дата 21.04.20

вівторок

1.Вірш із рухами «Я й тінь».

2.Інсценуван-ня твору В. Паронової «Писанка».

3.Читання вірша Д. Головка «Курчата».

28.04.20

4.Заучування вірша Н. Забіли «Я біжу» (мнемотехніка).

Розвиток моторики

дата 02.04.20

дата 09.04.20

дата 16.04.20

дата 23.04.20

четвер

1. «Склади квітку» (кришки, мозаїка).

2. «Подорож до Космосу» (доріжка перешкод).

3. «Пасочка» (солоне тісто).

(картин

4. «Веселі курчата» (пальчиком, тичками).

30.04.20

5.«Веселі павучки (естафета

Розваги, свята

дата

дата

дата 17.04.20

дата 21.04.20

Розвага

«Великодні дзвони».

Лялькова вистава.

Робота з батьками

дата 02.04.20

дата 08.04.20

дата 17.04.20

дата 24.04.20

27.04.20

1. «2 квітня-Всесвітній день поширення інформації про аутизм» (с/газета).

2.«Залучення дітей до акти-вного життя в сім’ї засобами трудового ви-ховання » (консультація).

1. «Малятам про Космос»

(групова кон-сультація).

2.«Значення вітамінів та якісних про-дуктів харчу-вання для збе-реження здо-ров’я дітей у весняний пе-ріод» (інфор-мація в б/к).

1.«Великодня писанка» (участь бать-ків у благодій-ній ярмарці-виставці).

2.«Великдень іде-благу зві-стку несе» («Цікавинка» в б/к).

1.«Основні способи й правила загар-товування ді-тей дошквіку» (консультація)

2.Залучення батьків до ро-боти на ігро-вому майдан-чику: фарбу-вання облад-нання, висад-ка квітів, де-рев (в рамках місячника благоустрою).

1.«Нові дидакти-чні посіб-ники, лі-тература»(інф.в б/к).

«Ігрова діяльність»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Квіти. Комахи»

01.04.20-03.04.20

ІІ тиждень

«Природа Космосу»

06.04.20-10.04.20

ІІІ тиждень

«Свято Великодня»

13.04.20-17.04.20

ІV тиждень

«Тварини та птахи навесні»

20.04.20-24.04.20

Примітка

«Квіти. Комахи»

27.04.20-30.04.20

Сюжетно –рольові

ігри

«н» -нова гра;

«з» - закріплення гри;

«п»- повтор гри.

06.04.20

1.«Я про Космос хочу знати»: «н».

13.04.20

2.«Сім’я готується до Великодня»: «з».

20.04.20

3.«Весела сі-мейка у мами-квочки»: «п».

понеділок

27.04.20

4.«Працю-ємо на дачі»: «п».

Конструк-тивно–будівельні ігри

15.04.20

3.Виготовлен-ня виробів з паперу за ти-пом «Орігамі»

22.04.20

4.Виготовлен-ня іграшок тварин, птахів з прир. м-лу.

середа

Творчі ігри

01.04.20

1.Гра-імітація «Помічники».

08.04.20

2.Ігрова ситу-ація «Збиран-ня в Космос».

середа

29.04.20

I тиждень

Дидактичні ігри

01.04.20-03.04.20

1.«Знайди квітку».

2.«Розмова квітів».

3.«Посади кві-ти на клумбу».

4.«Кому по-трібен дощик?».

5.«Метелики серед квітів».

6. «Комахи».

06.04.20-10.04.20

1.«Склади лі-тальний апа-рат».

2.«Хто де працює?».

3.«Що візь-меш у Кос-мос?».

4.«Склади ціле з частин».

5.«Що пере-плутали?».

13.04.20-17.04.20

1.«Писанки».

2.«Прокоти писанку».

3.«Збери кошик».

4. «Назви, що це».

5.«Розглянь і полічи ».

20.04.20-24.04.20

1.«Що змінилося?».

2.«Весняні клопоти».

3.«Чиї вушка, хвіст?».

4.«Скажемо лагідно».

5.«Якої пташ-ки не стало?».

6. «Хто як говорить».

27.04.20-30.04.20

I тиждень

Рухливі ігри

01.04.20-03.04.20

1. «Сонечко і дощик»: з.

2 «Хто більше збере квітів»: н.

3.«Метелики»: п.

4.«Знайди квітку»: з.

06.04.20-10.04.20

1.«Знайди предмет»: з.

2.«З купини на купину»: н.

3.«Лови, ки-дай, падати не давай»: п.

4.«Хто швидше»: п.

13.04.20-17.04.20

1. «Хто збере більше стрі-чок»: з.

2. «Вузенькою доріжкою»: п.

3. «Передай писанку»: н.

4.«Прокоти яйце»: н.

20.04.20-24.04.20

1. «Кішка і кошенята»: п.

2. «Прокоти м’яч»: з.

3. «Через струмочок»: н.

4.«Переліт птахів»: з.

27.04.20-30.04.20

I тиждень

Народні

ігри

01.04.20-03.04.20

1.«Діти-квіти».

06.04.20-10.04.20

2.«У річку, гоп!».

13.04.20-17.04.20

3.«Писаноч-ки».

20.04.20-24.04.20 4.«Квочка».

27.04.20-30.04.20

I тиждень

«Спостереження»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Квіти. Комахи»

01.04.20-03.04.20

ІІ тиждень

«Природа Космосу»

06.04.20-10.04.20

ІІІ тиждень

«Свято Великодня»

13.04.20-17.04.20

ІV тиждень

«Тварини та птахи навесні»

20.04.20-24.04.20

Примітка

«Квіти. Комахи»

27.04.20-30.04.20

Сезонні зміни в живій природі

1.Спост. за се-зонними зміна-ми в живій при-роді.

2.Спост. за жуч-ком-сонечком семикрапковим.

3.Спост. за при-мулою.

4.Спост. за кульбабою.

5.Спост. за ку-щем бузку.

6.Спост. за ме-теликами на квітнику.

7.Бесіда «Бере-жіть весняні первоцвіти».

1.Бесіда «Кос-монавти».

2.Спост. за на-сінням тополі.

3.Спост. за вер-бою.

4.Спост. за тра-вою.

5.Спост. за кім-натними росли-нами.

6.Спост. за цві-тінням дерев.

7.Розгляд гіло-чок берези.

1.Спост. за змі-нами погоди.

2.Спост. за де-ревами, куща-ми.

3.Спост. за пла-кучою вербою.

4.Бесіда «Зміни в природі».

5.Розглядання липи (кашта-на).

6.Спост. за вер-бовими котика-ми.

1.Спост. за по-ведінкою пта-хів навесні.

2.Спост.-роз-гляд курки (гуски, качки).

3.Спост. за лас-тівками.

4.Спост. за мати-й-мачу-хою.

5.Спост. за ко-том, собакою.

6.Спост. за па-ростками тюль-панів, нарциса-ми.

I тиждень

Пізнаємо неживу природу

1.Спост. за вес-няним пейза-жем на майдан-чику.

2.Спост. за вес-няними калю-жами.

3.Спост. за ро-сою.

4.Спост. за зем-лею (грунтом).

5.Бесіда «Зна-ряддя праці».

1. Взаємозв’я-зок неживої і живої природи.

2.Спост. за хмарами.

3.Спост. за не-бом.

4.Спост. за віт-ром.

5.Бесіда «Кос-мос».

6.Спост. за Мі-сяцем, зорями.

1.Спост. за вес-няною погодою

2.Спост. за вес-няним дощем.

3.Спост. за ста-ном погоди.

4.Спос. за соне-чком.

5.Бесіда про те, як готуються до свята Вели-кодня у садоч-ку і вдома.

6.Спост. за дов-кіллям.

1.Бесіда «Яка сьогодні пого-да?».

2.Спост. за одя-гом людей.

3.Бесіда «Рясна роса».

4.Спост. за во-дою.

5.Спост. за змі-нами в неживій природі.

6.Спост. за піс-ком.

I тиждень

Хвилинки милування природою

1.Якого кольо-ру плаття у вес-ни? Уявіть вес-ну в кольорово-му платтячку.

2.Чим пахне весна? Давайте знайдемо вес-няні пахощі.

3.Яка весна на дотик? Доторк-нутися щічкою до ніжних пух-настих котиків верби.

4.Знайдіть зеле-ний колір вес-ни. Що весною голубіє?

I тиждень

Пошуково – дослідницька діяльність.

1.Спост. за бджолами, на які дерева вони сідають?

2.Спост. за по-вітрям. Воно переміщується.Коли повітря рухається, утв. вітер.

3.Спост. за гі-лочкою верби, її квітами. Які вони на дотик? Якого кольору?

4.Морозного ранку показати дітям іній. Що з ним станеть-ся? Чому він перетворюється на воду?

I тиждень

Діяльність людей

1.Спост. за ви-сіванням насін-ня квітів на кві-тнику.

2.Спост. за по-ливанням квітів на квітнику.

1.Бесіда «Про-фесія космо-навт».

2.Бесіда «Пра-ця бабусі, діду-ся».

3.Спостережен-ня за роботою батьків.

1.Спостережен-ня за працею двірника.

2.Спостережен-ня за працею помічника ви-хователя на ма-йданчику.

1.Спост. за пра-цею дорослих.

2.Бесіда «Май-струємо шпа-ківні».

3.Бесіда «Допо-мога людей тваринам».

I тиждень

Турбота про здоров’я

1.Спост. за по-ведінкою лю-дей під час до-щу.

2.Бесіда-дослід «З вулиці прийшли, руки помили».

1.Бесіда «Як люди піклують-ся про своє здо-ров’я».

2.Бесіда «Вода у калюжах».

1.Бесіда «Що корисно для здоров’я люди-ни».

2.Бесіда «Ко-ристь вживання фруктів».

1. Бесіда «Як правильно одя-гатися навес-ні».

2.Бесіда «Ігри на повітрі».

I тиждень

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Рекомендовано__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З рекомендаціями ознайомлений__________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.