Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Перспективний план роботи на грудень за тематичними тижнями для дітей з ООП середнього дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.08.2020

229

29

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі розгорнуте перспективне планування організованої діяльності дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя) на грудень місяць за тематичними тижнями для спеціальної групи з ООП за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. План містить такі сітки: "Фізкультурно-оздоровча робота", "Пізнавальний розвиток", "II половина дня", "Ігрова діяльність", "Спостереження".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективний план роботи на грудень 2019 року .
(місяць, рік)

«Фізкультурно – оздоровча робота»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Зима-чарівниця»

02.12.19-06.12.19

ІІ тиждень

«Життя тва-рин взимку»

09.12.19-13.12.19

ІІІ тиждень

«Одяг. Взуття»

16.12.19-21.12.19

ІV тиждень

«Новорічні свята»

23.12.19-28.12.19

Примітка

Ранкові гімнастики

з 02.12.19 по 15.12.19

Комплекс № 1

«Веселі сніжинки».

з 16.12.19 по 28.12.19

Комплекс № 2

«Весела зарядка для звірят».

Гімнастики після денного сну

з 02.12.19 по 15.12.19

Комплекс № 1

«Гномики».

з 16.12.19 по 28.12.19

Комплекс № 2

«Гномики» з ліхтариками

(з ускладненням та атрибутами).

Фізичні вправи на свіжому повітрі

02.12.19

05.12.19

Присідання. Підскоки.

09.12.19

12.12.19

Стрибки вперед-назад.

16.12.19

19.12.19

21.12.19

Ходьба на місці.

23.12.19

26.12.19

Ходьба по колу.

понеділок

четвер

Додаткові фізкультурні заняття

03.12.19

Піший перехід до зимового парку з «лан-цюжком» вправ з основ-них рухів (на території д/с).

10.12.19

Піший перехід на лісову галя-вину з «віноч-ком» рухли-вих ігор (на території д/с).

17.12.19

Піший перехід до зимового парку з «лан-цюжком»

вправ з основ-них рухів (на території д/с).

24.12.19

Піший перехід територією дитсадка з ко-мплексом за-гальнорозви-ваючих вправ.

вівторок

Фізкультурні заняття

(тема за інструктором з фізкультури)

04.12.19

06.12.19

«Маленькі сніжинки».

11.12.19

13.12.19

«Маленькі сніжинки».

18.12.19

20.12.19

«Дружні сніжинки».

27.12.19

«Дружні сніжинки».

середа,

п’ятниця

Фізкультурні свята та розваги

12.12.19

Розвага

«Веселі мандрівки».

День здоров’я

Тижні здоров’я

28.12.19

День здоров’я

«Спритні і кмітливі».

«Пізнавальний розвиток»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Зима-чарівниця»

02.12.19-06.12.19

ІІ тиждень

«Життя тва-рин взимку»

09.12.19-13.12.19

ІІІ тиждень

«Одяг. Взуття»

16.12.19-21.12.19

ІV тиждень

«Новорічні свята»

23.12.19-28.12.19

Примітка

Сенсорне виховання

дата 02.12.19

дата 09.12.19

дата 16.12.19

21.12.19

дата 23.12.19

понеділок

1.«Цікава ко-робка».

2.«На гостини до Мишки».

3.«Відшукає-мо тканину, щоб пошити плаття для ляльки»

(виховання тактильного почуття).

4.«Знайди пару».

5.«Ялинка і прикраси».

Розвиток дрібної моторики

дата 04.12.19

дата 11.12.19

дата 18.12.19

дата

середа

1.«Паперові сніжки»

(аркуші папе-ру).

2.«Їжачок»

(прищіпки).

3.«Приший ґудзик»

(дерев’яний або пластма-совий ґудзик, така ж голка, товста нитка або шнурок).

Образотворча діяльність

(малювання)

дата 03.12.19

дата 10.12.19

дата 17.12.19

дата 24.12.19

вівторок

1. «Випав біленький сніжок»

(сюжетне, гуаш).

2. «Ведмедик у барлозі»

(предметне, кольорові олівці).

3. «Прикраси-мо шкарпет-ку»

(декоративне, гуаш).

4.«Новорічна ялинка»

(нетрадицій-не, колектив-не, гуаш).

Образотворча діяльність

(ліплення / аплікація)

дата 05.12.19

дата 12.12.19

дата 19.12.19

дата 26.12.19

четвер

1.Ліплення: «Снігові грудочки».

2.Аплікація: «Ведмедик у барлозі»

(сюжетна, обривна).

3.Ліплення: «Прикрасимо рукавичку»

(барельєф, наліп).

4.Аплікація:

«Наша ялиночка»

(декоративна, колективна).

Художня праця

дата 06.12.19

дата 13.12.19

дата 20.12.19

дата 27.12.19

п’ятниця

1. «Ялинка в снігу»

(обривна аплікація, папір).

2. «Сліди тварин на снігу»

(пластилінова основа, ватні палочки).

3.«Прикраша-ння шубки Снігурки або Діда Мороза»

(вата, клей, шаблон шуб-ки).

4.«Святкова ялиночка» (штампуван-ня, гуаш, дитячі блискітки, колективна).

ІІ половина дня

Праця

дата 06.12.19

дата 13.12.19

дата 20.12.19

дата 27.12.19

п’ятниця

1.Праця в при-роді. «Хто ви, любі малюки? – Ми сьогодні двірники» (розч. засні-жені доріжки).

2.Культурно-гіг.навички. «Тваринам допомагай, але про гігієну не забувай» (миття рук).

3.Самообслу-говування.

«У шафочку подивіться – кожна річ на місці» (рац. викор. шаф).

4.Госп.-побут. праця. «При-бирати вчуся, як моя мату-ся» (приби-рання на пере-додні свята).

ХМД

дата 03.12.19

дата 10.12.19

дата 17.12.19

дата 24.12.19

вівторок

1.Читання оповідання В. Сухомлинсь-кого «Буруль-ка» за дем. ма-теріалом.

2.Настільний театр «Хто мешкає в ру-кавичці?».

3.Виразне чи-тання твору «Ой, хто хто Миколая любить…».

4.Мнемодо-ріжки «Зимові свята».

Розвиток моторики

дата 05.12.19

дата 12.12.19

дата 19.12.19

дата 26.12.19

четвер

1. «Зима» (картина, шнурки та нитки).

(картин

нитки)

2. «Подорож до лісу» (доріжка перешкод).

3.«Зашнуруй черевичок» (шнурівка).

4. «Хто швидше сяде на стілець?» (гра).

Розваги, свята

дата 04.12.19

дата

дата 19.12.19

дата 24.12.19

Лялькова вистава

Новорічне свято

«Новорічна казка».

Лялькова вистава

Робота з батьками

дата 06.12.19

дата 12.12.19

дата 17.12.19

дата 26.12.19

1.«Десять кроків, щоб стати кращи-ми батьками» (мор.-ет. в-ня; інф.в б/к).

2.«Про профі-лактичні щеплення» (інформація лікаря закладу в б/к).

1. «Як обрати теплий та зру-чний одяг і взуття для ди-тини» (поради ст. м/с в б/к).

2.Залучення батьків до участі у роз-вазі «Мико-лай, Миколай, до нас ти заві-тай».

1.«Формуємо навички само-обслуговуван-ня у дітей в домашніх умовах» (кон-сультація).

2.«Раціональ-не харчування дітей взимку. Профілактика грипу» (ширма).

1. «Безпечні свята»(ОБЖД)

(консультація)

2. «Де гра, там радість. Грай-мося з дітьми» (інформація в б/к).

«Ігрова діяльність»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Зима-чарівниця»

02.12.19-06.12.19

ІІ тиждень

«Життя тва-рин взимку»

09.12.19-13.12.19

ІІІ тиждень

«Одяг. Взуття»

16.12.19-21.12.19

ІV тиждень

«Новорічні свята»

23.12.19-28.12.19

Примітка

Сюжетно –рольові

ігри

«н» -нова гра;

«з» - закріплення гри;

«п»- повтор гри.

02.12.19

1. «Лялька захворіла»: «з».

09.12.19

2. «Лікарня для звірят»: «п».

16.12.19

21.12.19

3-4.«Одягнемо ляльку на зи-мову прогуля-нку»: «з».

23.12.19

5.«Новорічне свято для ляльок»: «н».

понеділок

Конструк-тивно–будівельні ігри

04.12.19

1.Ігри з мозаї-кою, пластма-совим конст-руктором.

18.12.19

3.Викладання ялинки із лі-чильних пали-чок.

середа

Творчі ігри

11.12.19

2.Будівництво моста з допо-могою схеми.

середа

Дидактичні ігри

02.12.19-06.12.19

1.«Знайди сніжинку».

2.«Скажи інакше».

3.«Оленка захворіла».

4.«Що буває холодним?».

5.«Зима-добре, зима-погано».

09.12.19-13.12.19

1.«Відгадай, хто я».

2.«Хто завітав до ялинки?».

3.«Що змінилося?».

4.«Хто живе в рукавичці?».

5.«Є родина у звірят».

16.12.19-21.12.19

1.«Одягнемо ляльку на про-гулянку».

2.«Додай слово».

3.«Відгадай за описом».

4.«Один-багато».

5.«Знайди зайве».

23.12.19-28.12.19

1.«Що зміни-лося на яли-нці?».

2.«Буває - не буває».

3.«Ялинка яка?».

4.«Прикраси-мо ялинку».

5.«Полічи сніжинки».

Рухливі ігри

02.12.19-06.12.19

1. «Біжіть до мене»: п.

2. «Дістань сніжинку (пір’ячко)»: н.

3. «Влучи сніжкою»: з.

09.12.19-13.12.19

1. «По стеж-ці»: з.

2. «Сніжинки-пушинки»: н.

3.«Не дзво-ни!»: п.

16.12.19-21.12.19

1. «Знайди свій будино-чок»: п.

2. «Не бою-ся»: з.

3. «Снігові кола»: н.

23.12.19-28.12.19

1. «Каруселі»: з.

2 «Баба Віхо-ла»: н.

3. «Прокоти сніжку»: п.

Народні

ігри

02.12.19-06.12.19

1. «Мороз і Піч».

09.12.19-13.12.19

2. «Віє вітер з-під воріт».

16.12.19-21.12.19

3. «Щітка».

23.12.19-28.12.19

4. «Сірий кіт».

«Спостереження»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Зима-чарівниця»

02.12.19-06.12.19

ІІ тиждень

«Життя тварин взимку»

09.12.19-13.12.19

ІІІ тиждень

«Одяг.

Взуття»

16.12.19-21.12.19

ІV тиждень

«Новорічні свята»

23.12.19-28.12.19

Примітка

Сезонні зміни в живій природі

1.Спостережен-ня за сезонними змінами в живій природі.

2.Бесіда «Дере-ва взимку».

3.Спостережен-ня за деревами на майданчику.

4.Спостережен-ня за ялиною та сосною.

5.Спостережен-ня за погодою вранці.

1.Бесіда «Вед-мідь у барлозі».

2.Бесіда «Зима і звірята».

3.Бесіда-порів-няння «Зайчик та вовк».

4.Спостережен-ня за білочкою.

5.Розповідь-бе-сіда «Як люди піклуються про звірят».

1.Бесіда «Що одягли на себе дерева та ку-щі?».

2.Бесіда-розпо-відь «Куди схо-валися росли-ни?».

3.Спостережен-ня за примороз-ком на траві.

1.Спостережен-ня за святко-вою ялинкою.

2.Бесіда «При-красимо ялин-ку».

3.Бесіда про поведінку дітей на природі.

Пізнаємо неживу природу

1.Спостережен-ня за снігом, розглядання сніжинок.

2.Спостережен-ня за зимовим небом.

3.Спостережен-ня за хмарами.

4.Спостережен-ня за снігопа-дом.

5.Бесіда про тривалість дня взимку.

1. Взаємозв’я-зок неживої і живої природи.

2.Спостережен-ня за ранковим морозом.

3.Бесіда «Повітря яке?».

4.Розглядання ґрунту.

1.Розглядання ковзанів.

2.Розглядання зимового одягу та взуття.

3.Спостережен-ня за одягом перехожих.

4.Спостережен-ня за сніжинка-ми, які падають на одяг. Роз-гляд їхньої фо-рми на рукави-чках.

1.Бесіда «Весе-лі та сумні сан-чата».

2.Спостережен-ня за зимовим пейзажем на майданчику.

3.Бесіда «Чому взимку іде сніг?».

Хвилинки милування природою

1.Хвилинки ми-лування зимо-вим пейзажем.

2.Якого кольо-ру зима? Невже лише білого? Які кольори, крім білого, ми бачимо у зимо-вій природі?

1.Послухайте пісеньку гороб-ця. Як ви дума-єте, про що він співає взимку?

2. Чиї сліди можна побачи-ти на снігу? (людей, птахів, тварин).

1.Разом з діть-ми порадіти пе-ршому снігу.

2.Розглянути відбитки взуття на снігу.

1.Вправа-гра «Подякуємо зимі за…».

2.Уявіть себе біленькими сні-жинками. Зата-нцюйте, як сні-жинки.

Пошуково – дослідницька діяльність.

1.Дослід «Роз-глядання сніжи-нок крізь лупу».

2. Дослід «Перетворення льоду у воду».

1.Бесіда «Чому сніг рипить?».

2.Продовжува-ти знайомити дітей із власти-востями води.

1.Продовжува-ти знайомити дітей із власти-востями піску і землі взимку.

2.Спостерігати за повітрям.

1.Спостеріган-ня за змінами погоди. Сніжок ліпиться або ж ні.

Діяльність людей

1.Спостережен-ня за працею двірника.

2.Спостережен-ня за працею помічника вихователя на майданчику.

1.Бесіда «Пра-ця лісника».

2.Спостережен-ня за господа-рями домашніх улюбленців.

1.Розповідь-бесіда «Праця швачки».

2.Бесіда «Робо-та чоботаря (взуттьовика)».

1.Бесіда із тренінговою вправою «Як поводитись на святі».

Турбота про здоров’я

1.Бесіда «Вплив морозяного по-вітря на здоро-в’я».

2.Бесіда «Чому не можна їсти сніг?».

1.Поведінка тварин та пта-хів на морозі.

2.Підгодовува-ння тварин і птахів взимку.

1.Як одягнені люди, коли надворі мороз, сніг, вітер.

2.Яка поведінка людей на моро-зі?

1.Як одягають-ся люди у свя-ткові дні? І про що варто не забувати, пік-луючись про здоров’я!

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Рекомендовано__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З рекомендаціями ознайомлений__________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.