Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Перспективний план роботи на березень за тематичними тижнями для дітей з ООП середнього дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.08.2020

289

29

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі розгорнуте перспективне планування організованої діяльності дітей середнього дошкільного віку (5-й рік життя) на березень місяць за тематичними тижнями для спеціальної групи з ООП за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. План містить такі сітки: "Фізкультурно-оздоровча робота", "Пізнавальний розвиток", "II половина дня", "Ігрова діяльність", "Спостереження".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективний план роботи на березень 2020 року .
(місяць, рік)

«Фізкультурно – оздоровча робота»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Настала весна»

02.03.20-06.03.20

ІІ тиждень

«Моя родина»

10.03.-13.03.20

ІІІ тиждень

«Магазин. Супермаркет»

16.03.20-20.03.20

ІV тиждень

«Праця доро-слих навесні»

23.03.20-31.03.20

Примітка

Ранкові гімнастики

з 01.03.20 по 15.03.20

Комплекс № 1

«Будуємо дім для родини».

з 16.03.20 по 31.03.20

Комплекс № 2

«Сонячні промінці».

Гімнастики після денного сну

з 01.03.20 по 15.03.20

Комплекс № 1

«Сонячний зайчик в гостях у діток».

з 16.03.20 по 31.03.20

Комплекс № 2

«Сонячний зайчик …» із султанчиками

(з ускладн. та атрибутами).

Фізичні вправи на свіжому повітрі

02.03.20

05.03.20

Переступання через перешкоди

12.03.20

Ходьба парами

16.03.20

19.03.20

Підкидання і ловлення предмета

23.03.20

26.03.20

30.03.20

Біг по колу і в розтіч

понеділок,

четвер

Додаткові фізкультурні заняття

03.03.20

Піший пере-хід територі-єю дитсадка (весняні змі-ни) з «ланцю-жком» вправ з основн. рухів.

10.03.20

Піший пере-хід навколо дитсадка з «віночком» рухливих ігор.

17.03.20

Екскурсія-огляд терито-рії дитсадка з «ланцюжком» вправ з основ-них рухів.

24.03.20

Піший пере-хід до весня-ного парку з комплексом загальнороз-виваючих вправ.

вівторок

31.03.20

Піший пе-рехід до спорт. ма-йданчика з «віночком» рух. ігор.

Фізкультурні заняття

(тема за інструктором з фізкультури)

04.03.20

06.03.20

«Дружні дітлахи-вправи робим залюбки».

11.03.20

13.03.20

«Підкинь, злови-гав не лови».

18.03.20

20.03.20

«Тепленьке сонечко світить нам у віконечко».

25.03.20

27.03.20

«Наш улюблений садок».

середа, п’ятниця

Фізкультурні свята та розваги

12.03.20

Розвага

«Світи, ясне сонечко».

День здоров’я

Тижні здоров’я

31.03.20

День здоров’я

«Справні, вправні дошкільнята-справжні юні козачата».

«Пізнавальний розвиток»

Тема тижня,

дата

Форми

Роботи

І тиждень

«Настала весна»

02.03.20-06.03.20

ІІ тиждень

«Моя родина»

10.03.20-13.03.20

ІІІ тиждень

«Магазин. Супермаркет»

16.03.20-20.03.20

ІV тиждень

«Праця доро-слих навесні»

23.03.20-31.03.20

Примітка

Сенсорне виховання

дата 02.03.20

дата

дата 16.03.20

дата 23.03.20

30.03.20

понеділок

1.«Нагодуємо пташок, що прилетіли до годівничок».

2.«Допомо-жіть ведмеди-ку зважити баночки з ме-дом».

3.«Допоможе-мо сплячій царівні».

4.«Знайди дві однакові коробочки».

Розвиток дрібної моторики

дата 04.03.20

дата 11.03.20

дата 18.03.20

дата 25.03.20

середа

1.«Веселий шнурок»

(шнурки або стрічечки ).

2.«Намисто для ляльки»

(намистини з різного матеріалу, голка, мотузка).

3. «Ідемо до магазина»

(сумки, гаманці, гроші, дрібні предмети).

4.«Паркан-чик» (палички для лічби).

Образотворча діяльність

(малювання)

дата 03.03.20

дата 10.03.20

дата 17.03.20

дата 24.03.20

вівторок

1. «Прийшла весна»

(сюжетне, гуаш, колективне).

2.«Прикраси-мо візерунком сукню»

(декоративне, гуаш).

3. «Моя іграшка» (предметне, воскові олівці).

4.«Грабельки»

(предметне, гуаш).

Образотворча діяльність

(ліплення / аплікація)

дата 05.03.20

дата 12.03.20

дата 19.03.20

дата 26.03.20

четвер

1.Ліплення: «Котики-воркотики» (на пластині).

2.Аплікація: «Квіти у вазі» (нетрадицій-на,обривна).

3.Ліплення: «Смачні гостинці» (солоне тісто).

4.Аплікація: «Грабельки» (предметна).

Художня праця

дата 06.03.20

дата 13.03.20

дата 20.03.20

дата 27.03.20

п’ятниця

1.«Листівка для матусі» (з паперу).

2.«Плетіння кіски»

(різноколірна тасьма ).

3. «Книжечки для ляльок»

(аркуші паперу, олівці, готові форми).

4.«Годівничка для птахів »

(покидьковий матеріал).

ІІ половина дня

Праця

дата 06.03.20

дата 13.03.20

дата 20.03.20

дата 27.03.20

п’ятниця

1.Праця в при-роді: розчистити доріжки від залишків снігу.

2.Госп.-побут. праця: прибирання групової кімнати до маминого свята.

3.Культурно-гіг. навички: користування серветками, хустинками, туалетним папером.

4.Самообслу-говування: стеження за чистотою свого одягу та взуття.

ХМД

дата 03.03.20

дата 10.03.20

дата 17.03.20

дата 24.03.20

вівторок

1.Виразне читання вірша Н. Забіли «Мамине свято».

2.Читання вірша Т. Пушкарьової «Без них, як без рук».

3.Інсценуван-ня казки «Колобок» (на новий лад).

4.Читання твору К. Перелісної «Весна».

31.03.20

5.Робота за мнемо-таблиця-ми.

Розвиток моторики

дата 05.03.20

дата 12.03.20

дата 19.03.20

дата 26.03.20

четвер

1.«Домалюй частини, яких бракує» (логічне мислення).

(картин

нитки)

2. «Квіти для матусі» (доріжка перешкод).

3. «Музичні інструменти» (подорож до магазину).

4. «Склади будиночок» (із геометри-чних фігур).

Розваги, свята

дата 06.03.20

дата

дата 19.03.20

дата

Свято мами «Подарунок мамі».

Лялькова вистава.

Робота з батьками

дата 03.03.20

дата 13.03.20

дата 20.03.20

дата 26.03.20

31.03.20

1.«Валеологічний порадник для батьків» (інформація в б/к).

2.«Істерики та істерії» («Сторінка психолога» в б/к).

1.«Формуван-ня культурно-гігієнічних навичок у сім’ї » (інформація в б/к).

2.«Як учити вірші, граючи (віршики в малюнках)» (групова консультація).

1.«Проблемна поведінка дитини та шляхи її вирішення » (консультація)

2.«21 березня- Міжнародний день людей із синдромом Дауна» (інф. в б/к).

1.«Як навчити дітей здоровому способу життя?» (консультація)

2. «Нові дидактичні посібники, література» (інформація в б/к).

1.«Вибір соків та сокової продукції для дітей» (рекомен-дації старшої медичної сестри).

«Ігрова діяльність»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Настала весна»

02.03.20-06.03.20

ІІ тиждень

«Моя родина»

10.03.20-13.03.20

ІІІ тиждень

«Магазин. Супермаркет»

16.03.20-20.03.20

ІV тиждень

«Праця дорос-лих навесні»

23.03.20-31.03.20

Примітка

Сюжетно –рольові

ігри

«н» -нова гра;

«з» - закріплення гри;

«п»- повтор гри.

02.03.20

1.«Весняна прогулянка з родиною»: «з»

16.03.20

2.«Пригости-мо Оленку обідом»: «п».

23.03.20

3.«Пташина сім’я»: «н».

30.03.20

4.«Сім’я»: «з».

понеділок

Конструк-тивно–будівельні ігри

11.03.20

2. «Меблі» (конструюван-ня з паперу).

25.03.20

4.«Будинок для зайчика» (дерев’яний конструктор).

середа

Творчі ігри

04.03.20

1.Гра-імітація «Ось до нас іде весна».

18.03.20

3.Гра «Чим подібні, чим відмінні».

середа

Дидактичні ігри

02.03.20-06.03.20

1.«Погода (ве-сна) яка?».

2.«Що корис-но, а що-ні».

3.«Що змінилося?».

4. «Що буває навесні?».

5.«Кому сонце потрібне? ».

10.03.20-13.03.20

1.«Розкажи про себе».

2.«Хто найго-ловніший».

3.«Вчимося піклуватися».

4.«Моя сім’я».

5.«Що пере-плутав худо-жник?».

6.«Майстри».

16.03.20-20.03.20

1.«Хто ким працює».

2.«Супермар-кет».

3.«Назви по-суд (меблі)».

4.«Зимовий та весняний одяг».

5.«Магазин іграшок».

23.03.20-31.03.20

1.«Впізнай пташку».

2.«Де чий будиночок?».

3.«Що потрі-бно для робо-ти?».

4.«Вибери приладдя».

5.«Хто що робить?».

Рухливі ігри

02.03.20-06.03.20

1. «Хто збере більше стрі-чок»: н.

2. «Хто покли-кав?»: з.

3. «Не дзво-ни!»: п.

4.«Конячки»:н

10.03.20-13.03.20

1. «Знайди квітку»: н.

2.«Стрибни до прапорця»: п.

3.«Влучи ши-шкою»: з.

4.«Влуч у ціль»:п.

16.03.20-20.03.20

1. «По рівне-нькій доріж-ці»: п.

2. «Прокоти м’яч»: н.

3. «Будь обе-режним»: з.

4«Воронята»:з

23.03.20-31.03.20

1. «Сонечко і дощик»: н.

2 «Знайди, де заховано»: з.

3. «Влуч у коло»: п.

4.«Пташка і пташенята»:н.

Народні

ігри

02.03.20-06.03.20

1.«Подоляноч-ка».

10.03.20-13.03.20

2. «Глечики».

16.03.20-20.03.20

3. «Щітка».

23.03.20-31.03.20

4. «Віє вітер з-під воріт».

«Спостереження»

Тема тижня,

дата

Форми

роботи

І тиждень

«Настала весна».

02.03.20-06.03.20

ІІ тиждень

«Моя родина».

10.03.20-13.03.20

ІІІ тиждень

«Магазин. Супермаркет».

16.03.20-20.03.20

ІV тиждень

«Праця дорос-лих навесні».

23.03.20-31.03.20

Примітка

Сезонні зміни в живій природі

1.Спостережен-ня за сезонними змінами в живій природі.

2.Спостережен-ня за змінами погоди вранці.

3.Спостережен-ня за деревами.

4.Розглядання гілочок дерев у вазі (цибулі).

5.Бесіда «Вес-на прийшла».

1.Бесіда «Яка моя сім’я?».

2.Бесіда «Про татусів».

3.Спостережен-ня за поведін-кою птахів на-весні.

4.Спостережен-ня за вербою.

5.Спостережен-ня за травою.

6.Спостережен-ня за кімнатни-ми рослинами.

1.Бесіда «Вес-няні гілочки».

2.Бесіда-розпо-відь «Магазин рослин».

3.Спостережен-ня за весняним квітником.

4.Розповідь-бе-сіда «Як люди піклуються про рослини».

5.Спостережен-ня за городом на підвіконні.

1.Спостережен-ня за ялинкою.

2.Спостережен-ня за граками.

3.Бесіда про поведінку дітей на природі.

4.Спостережен-ня за шпаками.

5.Спостережен-ня за вербови-ми котиками.

6.Бесіда «Чому не можна топ-тати рослини?»

Пізнаємо неживу природу

1.Спостережен-ня за весняною погодою.

2.Спостережен-ня за бурулька-ми.

3.Спостережен-ня за станом погоди.

4.Спостережен-ня за сонечком.

5.Бесіда про те, як готуються до свята 8 Березня у садочку і вдо-ма.

6.Спостережен-ня за землею.

1. Взаємозв’я-зок неживої і живої природи.

2.Спостережен-ня за хмарами.

3.Спостережен-ня за сонцем.

4.Спостережен-ня за вітряною погодою.

5.Бесіда «Віта-ння мами».

6.Спостережен-ня за змінами в неживій приро-ді.

1.Бесіда «Яка сьогодні пого-да?».

2.Спостережен-ня за одягом людей.

3.Бесіда «Де працюють твої рідні».

4.Спостережен-ня за будинка-ми біля дитсад-ка.

5.Спостережен-ня за розмерза-нням грунту.

1.Спостережен-ня за весняним пейзажем на майданчику.

2.Спост. за вес-няними калю-жами.

3.Спостережен-ня за снігом: який він став на початку весни.

4.Спост. за піском в пісоч-ниці.

5.Спостережен-ня за небом.

6.Бесіда «Зна-ряддя праці».

Хвилинки милування природою

1.Яка весна на дотик? Доторк-нутися до де-рев, погладити травичку.

2.Послухаймо весну. Які зву-ки ви чуєте? (дзюрчать стру-мочки, співа-ють пташки).

3.Як гріє весня-не сонечко? Підставити до-лоньки і щічки до сонечка.

4.Чому весну називають дзвінкою? Що дзвенить навес-ні?

Пошуково – дослідницька діяльність.

1.Ознайомити дітей із власти-востями води: дослідити звід-ки взялися ка-люжі? Куди во-ни течуть? Куди подівся сніг?

2.Садіння ци-булі в куточку природи і вдо-ма. Досліджен-ня росту рос-лин.

3.Ознайомити дітей із власти-востями піску та землі навес-ні. Чи є різни-ця?

4.Зробити ло-патками рівчач-ки. Коли вода збігає швидше: якщо рівчачок рівний чи з поворотами?

Діяльність людей

1.Спостережен-ня за працею двірника.

2.Спостережен-ня за працею помічника ви-хователя на ма-йданчику.

1.Бесіда «Пра-ця бабусі, діду-ся».

2.Спостережен-ня за роботою мами, тата.

1.Розповідь-бесіда «Праця продавця».

2.Бесіда «Робо-та охоронця магазину».

3.Бесіда «Гроші і товар».

1.Бесіда «Пра-ця дорослих на-весні».

2.Бесіда «Робо-та садівника».

Турбота про здоров’я

1.Бесіда «Вплив весняного по-вітря на здоро-в’я».

2.Бесіда «Ко-ристь фіточаю для здоров’я людини».

1.Бесіда «А чи можна брати бурульки до рота? Чому?».

2.Бесіда «Вода у калюжах».

1. Бесіда «Як правильно одя-гатися навес-ні».

2.Бесіда «Вес-няне харчуван-ня».

1.Бесіда «Зага-ртування ».

2.Бесіда-дослід «З вулиці прийшли, руки помили».

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Перевірено_________________ __________________ ___________________

(дата) (посада) (підпис)

Рекомендовано__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З рекомендаціями ознайомлений__________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.