і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Перший урок в 1 класі з теми "Сім'я. Родина. Україна"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Сім’я. Родина. Україна
Мета. Ознайомити учнів зі шкільним життям, дати першокласникам уявлення про школу.Формувати в учнів інтерес до знань, прагнення їх здобувати.Розвивати пам'ять, мислення, бажання творчо працювати.

Сприяти вихованню почуття любові до школи, як до рідної домівки; вміння згуртувати дитячий колектив; ввести його у велику шкільну сім’ю.Виховувати любов до книги, знань, своїх однокласників.

Виховувати  любов до людей, до України, культурної спадщини нашої держави.

Обладнання: дошка прикрашена до свята, віночок із стрічками, карта України, державні символи України, казковий герой «Мудра сова», кульки, повітряні серця, ноутбук .

  ХІД УРОКУ

І. Вступне слово вчителя.

Добрий день, мої милі діти.

Ви сьогодні вже учні у нас.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 1клас.

Я сьогодні всіх щиро вітаю

В нашій школі, у дружній сім’ї.

І міцного здоров’я бажаю,

Й щастя-радості, любі мої.

Руку мамину ви відпустили

І пішли за учителем в клас.

Мами з татами теж зрозуміли,

Що тепер ви великі у нас.

Ви вже учні сьогодні у школі,

Й вам всміхнулося сонце вгорі.

І зустріли берізки й тополі

На великім шкільному дворі.

ІІ. Знайомство

Я зараз на вас всіх уважно подивлюся, тому що я ще не знайома з вами. Я вас дуже довго чекала, я довго думала і уявляла собі ще не убачивши вас, а які ви будете, яких дітей я приведу до себе в клас. І ось я на вас дивлюсь, і радію: до мене прийшли гарні, красиві, розумні дівчатка і хлопчик.

Діти, а хто знає, як звуть вашу вчительку, тобто мене? Скажіть, будь ласка, разом. Молодці, я рада, що ви знаєте як мене звуть.

У кожного з нас з вами є серця. У вас поменше сердечка, у мене побільше. Я чую якесь сердечко кличе мене до себе. Сюди покликало моє серце. Спробую вгадати. Тебе звуть Артем? Отже вставай Артемко і давай знайомитися. (Учень голосно називає себе). Це Артем Метелкін – він буде з нами учитися .

Ось це серденько так схвильовано б’ється. Ганночко? Так, Ганна. Знайомимося – Савельєва Ганна також буде вчитися в нашому класі.

Я чую, дуже-дуже б’ється маленьке серденько . Іду-іду . Аміна? Аміна. Знайомимося - Заїкіна Аміна наша з вами першокласниця. ………

Ось і познайомилися. А зараз давайте візьмемо наші повітряні сердечка, з’єднаємо їх разом, і присягнемо дружити всі разом, допомагати один одному, не ображати, захищати від кривдників, не сміятися над промахами і помилками, підтримувати. Клянемось, клянемось, клянемось.

І народився, ожив віночок нашої сім’ї, нашого класу. Відтепер ми разом мандруватимемо Країною знань, збираючи все, що вона нам подарує. А дарує вона, діти, те, без чого ми не можемо жити, працювати в сучасному світі, - знання. Ця країна водночас і загадкова, і пісенна, і математична. Дорогою на нас можуть чатувати небезпеки, труднощі, тому ми повинні завжди допомагати один одному, адже недаремно говорять: «Якщо поруч біля тебе справжній друг, дорога стає набагато легшою».

ІІІ. Зупинка «Правила поведінки»

Країна Знань, яку кожен з вас може вiдкрити, має свої закони, i ви їх повиннi знати і дотримуватись , щоб у школі під час уроків було тихо, щоб кожен мав своє місце за партою, щоб легше було вчителям вас учити, а вам — учитися.

Гра «Правила для учнів»

Учитель читає вірш С. Маршака, а діти виконують відповідні рухи.

Заходить вчитель — треба встати. (Встають.)

Коли дозволить, тихо сядь. (Тихо сідають.)

Спитати хочеш — не гукай (сваряться пальчиком),

А тільки руку піднімай. (Піднімають руку.)

У школі парту бережи. («Витирають» кришку парти.)

І на парті не лежи. (Схиляються на парти.)

Щоб урок минув не марно,

        Треба сісти рівно, гарно. (Випрямляються, кладуть руки на парту.)

        Не стрекочи на уроках (зображають руками теленькання язиком),

       Як папуга чи сорока. (Махають руками, ніби крилами птахи.)

Будь старанним у навчаннi, 
Кожен день уроки вчи! 
Прiзвиськ дiтям не давай, 
А дiвчаток захищай! 
Клас і школу бережи, 
З цього дня вони твої!

ІV. Зупинка «Розгадаймо»

До нас завітала в гості Мудра Сова. Вона дуже розумна і вас хоче навчити розуму. Сова принесла вам загадки. Хто загадку відгадає може подарувати тітоньці Сові подаруночок.

Стоїть веселий світлий дім, дітей багато дуже в нім.
Там пишуть і рахують. Читають і малюють.
 (Школа)

Хто скликає на урок? То дзвенить шкільний …(дзвінок)
    

Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти? (зошит)
   

Малювать в альбомі цім вам поможуть… (олівці)
  

 Ручки, олівці, щоб знали, ми кладемо у …(пенали)

Я беру в свою правицю

Із пеналу помічницю.

Крапка... рисочка... карлючка...

Разом пишем — я і..........(ручка)

Молодці! Ось ви й назвали своє шкільне приладдя, яке знадобиться нам у навчанні.

Для того, щоб рухатися далі ми з вами повинні скласти іспит з математики. 

V. Тому наступна наша зупинка «Наукова»

Дайте мені відповіді на запитання:

  • Скільки сонечок у небі?

  • Скільки очей у пташки?

  • Скільки вогників на світлофорі?

  • Скільки коліс у машини?

  • Скільки пальців на одній руці?

  • Порахуйте, скільки хлопчиків у класі, а скільки дівчаток?

Молодці! Ви добре склали іспит. А зараз ми перевіримо, як вміють рахувати батьки. Для них наші запитання.

  1. Скільки було помічників у мами? (4)

Юра рибкуупіймав,                                                                                                                

Гриць – картоплі накопав.                                                                                                

Тато із кринички

витягнув водички.                                                                                            

А маленька Юля

принесла цибулю,                                                                                          

кріп іпетрушку.                                                                                                                      

Зварить мама юшку.

  1. По лісовій  дорозі йшли троє  хлопчиків і знайшли 5 грибів. За

ними йшло ще 2 дівчат. Скільки грибів знайшли дівчата?

Молодці і діти , і батьки. Всі чудово справилися із завданням.

VІ. Зупинка «Українська»

Послухайте пісню Тіни Кароль.( «Україна – це ми»)

Про що співається? (Про Україну)

А що таке Україна? (Це наша Батьківщина)

А яка наша Україна? ( Велика, дружна, красива, добра, мирна, дужа)

Ми живемо в Україні, а вона дружна, квітуча, єдина, співуча. Всі люди дружать між собою: і ті хто живе в маленьких містечках, як у нас, і в великих містах. Дружать люди хто живе в маленьких будинках і ті, хто живе в високих домах – хмарочосах. Але всі ми українці, всі ми одне ціле, і наш народ єдиний.

Діти, що ми побажаємо своїй країні Україні? ( багатства, сили, миру, добра, процвітання) (Діти прикріплюють на дошку побажання своїй країні)

Любов до мами і тата, любов до рідних, любов до Батьківщини – це найсвітліші і найвищі почуття. Коли така любов є в серці, тоді людина добра, щира, відважна. Ви, діти, маєте у своєму серці це високе почуття любові, а тому зможете зробити все для того, щоб Україна і надалі ставала квітучою державою, сильною і багатою.

Розквітай, прекрасна Україно!

Рідна земле, матінко моя.

Хай лунає мова солов’їна,

Пісня неповторная твоя.

Хай смереки, ясени, тополі,

Квіти, луки, трави і сади.

Шепчуть вірші щедрі, добрі,

Вільні, чисті, із джерельної води.

Вікторіна

Цікаво, що ви знаєте про Україну?

  1. Назва держави, в якій ми живемо.(Україна)

  2. Як називається містечко в якому ми живемо? (Золоте)

  3. Яке місто є столицею держави? (Київ)

  4. Якого кольору прапор України?

Молодці! Багато ви знаєте про рідний край, про  нашу Україну. Ми сьогодні їм подаруємо частинку своєї мрії

Тренінг «Я мрію про…»

Вчитель.  - У кожної дитини є  щаслива    зірка.   Зараз діти розфарбують свою зірочку, а  потім   пропоную батькам взяти зірочки і записати побажання для своєї дитини. Мрії повинні здійснюватись!

(Батьки записують побажання на зворотному боці зірочки від імені власної дитини і вивішують біля віночка).
- Нехай кожен з вас стане яскравою зірочкою шкільної родини!

-  Діти, складіть долоньки  «човником» і заховайте в них свою мрію, тихенько промовляючи те, про що ви мрієте: «Я мрію про …» Притуліть долоньки до серця й наповніть вашу мрію добротою й теплотою свого сердечка. А тепер зігрійте свою мрію теплим диханням й відпустіть її. Нехай вона летить й обов’язково здійсниться. А ми промовимо їй вслід: «Я вірю в те, що моя мрія здійсниться і принесе мені щастя»
- Діти, скажіть, що вам зараз найбільше хотілося б? (Відповіді дітей: побігати, пограти, поїсти цукерок) Я можу здійснити одну вашу мрію. В мене є велика  порожня коробка.  В ній   з ’являться цукерки, але після того, як я  промовлю  чарівні слова: крабле, крібле, крабс. (Я відкриваю коробку – там тільки фантики)
-   Щось не виходить в мене почаклувати. Давайте ще раз промовимо разом  чарівні слова.(Знову коробка  порожня)  Діти,  загляньте під свої парти, може цукерки там. (діти знаходять прикріплені під партою цукерки)
- Вчитель. Наш перший урок добігає кінця. Нехай для наших першокласників роки навчання  стануть щасливими!  Мені буде приємно щоранку бачити ваші щасливі оченята і привітну усмішку.  Я вдячна всім, хто допоміг нам у створенні цього  свята. Дякую всім!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок знайомить учнів зі шкільним життям, дає першокласникам уявлення про школу,формує інтерес до знань, прагнення їх здобувати, сприяє вихованню почуття любові до школи, як до рідної домівки. На цьому уроці в учнів виховуємо любов до книги, знань, своїх однокласників, до людей, до України, культурної спадщини нашої держави.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти