Період формування взаємин з однолітками

Опис документу:
IV період психосоціального розвитку (2-3 роки)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПЕРІОД ФОРМУВАННЯ ВЗАЄМИН З ОДНОЛІТКАМИ
(IV
період психосоціального розвитку (2-3 роки))

У цьому віковому періоді малюки все більше часу проводять без батьків і періоди їх безпосереднього спілкування з дорослими скорочуються, у них з’являється можливість більш широкого спілкування з однолітками. Наприклад, дворічна дитина скоріше стане гратися з однолітком, ніж з матір’ю, хоча обоє знаходяться поряд.

Контакти, що виникають між дітьми з приводу якихось іграшок або предметів, – це перша форма соціального спілкування.

Вступаючи у соціальні відносини між собою, спілкуючись один з одним на зрозумілій їм мові слів і жестів, діти засвоюють деякі загальні правила поведінки: вони хвалять або лають один одного, діляться іграшкам і щиро співчувають, якщо товариш по грі впаде або вдариться. Діти, які виховуються в гармонійній сім’ї, які не відчувають страху при розлученні з батьками, – кращі партнери у стосунках з однолітками.

Взагалі діти за своєю натурою чуйні і здатні до співчуття, особливо якщо їх оточують авторитетні і доброзичливі дорослі.

Коли батьки переконують дитину в необхідності виявляти турботу про тих, хто в ній має потребу, допомагати людині, яка відчуває біль чи горе, можна сміливо стверджувати, що дитина виросте дбайливою і чуйною.

Крім того, батьки, прагнучи виховати дитину, здатною до переживання чужого болю, самі повинні надавати допомогу тим, хто її потребує.

Таке виховання необхідне протягом усього дитинства. Як показують дослідження, діти, які вміють піклуватися про інших у ранньому дитинстві, виявляють цю якість і надалі.

Наведемо основні «надбання» дитини цього вікового періоду:

1. Діти грають один з одним (6-е диво!).

2. Ставить питання: «Де?, «Куди?, «Звідки?, «Коли?» (відповідаючи на них, батьки орієнтують дитину в просторі, розширюючи межі пізнання).

3. Вчиться не тільки говорити, але і слухати (8-е диво!). Мовчання – велике джерело сили.

4. Малюк знає, що він хлопчик або дівчинка, і яких форм поведінки у зв’язку з цим від нього чекають.

5. Робить важливе для себе відкриття: а) він багато що може, б) може зробити те, що хоче; в) з ним стали рахуватися.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!