Період формування стосунків у системі "Мати-дитина"

Опис документу:
І період психосоціального розвитку (0 – 5 міс.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

період формування стосунків у системі «мати-дитина»
(І період психосоціального розвитку (0 – 5 міс.))

Перший сенситивний період, коли мати міцно прив’язується до малюка (і, навпаки, малюк до матері) настає відразу ж після народження. Ранні контакти дозволяють батькам і дітям краще настроїтися на сигнали один одного, що складає суть цієї стадії відносин між ними.

У перші тижні життя діти можуть обмінюватися з дорослими тільки мімікою і різноманітними звуками. Із самого моменту народження немовлята, мабуть, генетично «запрограмовані» на спілкування з тими, хто їх доглядає, чуйно відгукуючись всіма своїми на звуки голосів дорослих.

Хоча перші жести, нехитра міміка і звукові «відповіді» рефлекторні і їх ще не можна назвати спілкуванням у повному розумінні цього слова, вони, проте, дуже важливі для становлення відносин між батьками і дитиною. Деякі вчені називають перші прояви зв’язку між матір’ю і дитиною за допомогою звуків «зрощенням», оскільки звукові сигнали дитини впливають на голос і мову матері, і навпаки, її мова – на звуки малюка.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!