Перезентація "Використання інноваційних технологій в початковій школі"

Інтерактивні методи навчання

Для кого: Дорослі

03.03.2021

219

9

0

Опис документу:
Використання нових педагогічних технологій у навчально-виховному процесі дозволяє вчителям реалізувати свої педагогічні ідеї. В своїй презентації я розкрила зміст поняття "Інноваційні технології", познайомила з тими технологіями, які застосовуються у сучасній початковій школі. Коротко розкрила суть кожної технології.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
НВК «Синяківський хіміко-технологічний ліцей ЗЗСО І-ІІ ступенів» Вчитель початкових класів Шиян Л.А.
Слайд № 1

НВК «Синяківський хіміко-технологічний ліцей ЗЗСО І-ІІ ступенів» Вчитель початкових класів Шиян Л.А.

Цілеспрямований процес Нововведення, новий підхід до процесу Результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних проблем
Слайд № 2

Цілеспрямований процес Нововведення, новий підхід до процесу Результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних проблем

Слайд № 3

Cлухати іншу людину Розвивати навички самостійної роботи Аргументувати і дискутувати Доводити свою точку зору Формувати власну думку
Слайд № 4

Cлухати іншу людину Розвивати навички самостійної роботи Аргументувати і дискутувати Доводити свою точку зору Формувати власну думку

Інноваційні технології навчання у початковій школі Технологія особистісно орієнтованого навчання Технологія проблемного навчання Технологія розвива...
Слайд № 5

Інноваційні технології навчання у початковій школі Технологія особистісно орієнтованого навчання Технологія проблемного навчання Технологія розвивального навчання Ігрові технології навчання Технологія розвитку критичного мислення Технологія інтерактивного навчання Інформаційні технології Проектна технологія

Основні властивості гри: добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь-якого віку: ефективний засіб активізації; мотиваційна за ...
Слайд № 6

Основні властивості гри: добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь-якого віку: ефективний засіб активізації; мотиваційна за своєю діяльністю: дозволяє вирішувати питання передачі знань, умінь, навичок; багатофункціональна, її вплив на учня неможливо обмежити одним аспектом; переважно колективна, групова форма роботи; має кінцевий результат (матеріальний, моральний, психологічний); має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.

Технологія розвитку критичного мислення формує творче мислення, сприяє розвитку креативності. Критичне мислення необхідне під час розв'язування про...
Слайд № 7

Технологія розвитку критичного мислення формує творче мислення, сприяє розвитку креативності. Критичне мислення необхідне під час розв'язування проблемних задач, формулювання висновків, оцінювання та прийняття рішень. Критичне мислення проявляється у: у здатності людини самостійно аналізувати інформацію; умінні бачити помилки або логічні порушення у твердженні різних авторів; аргументувати свої думки (змінювати їх, якщо вони неправильні, і відстоювати, якщо вони вірні); прагненні до пошуку оптимальних і аргументованих рішень.

«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю - я розумію. Коли я передаю знання іншим, я стаю ма...
Слайд № 8

«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю - я розумію. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром» Конфуцій

«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю - я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й...
Слайд № 9

«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю - я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром» .

Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету: створити комфортні умови на...
Слайд № 10

Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Технології інтерактивного навчання Технології кооперативного навчання Технології ситуативного моделювання Технології колективно-групового навчання Дискусійні технології Робота в парах Змінювані трійки Карусель Акваріум Рольові ігри Симуляційні ігри Судові слухання Метод ПРЕС Займи позицію Дебати Неперервна шкала думок

Інформаційна технологія в навчально-виховному процесі - це поєднання традиційних технологій навчання і технологій інформатики, які розширюють можли...
Слайд № 11

Інформаційна технологія в навчально-виховному процесі - це поєднання традиційних технологій навчання і технологій інформатики, які розширюють можливості учнів щодо якісного формування системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності, сприяють розвитку інтелектуальних здібностей до самонавчання, створюють сприятливі умови для навчальної діяльності учнів і вчителя.

Проектна технологія - це інноваційна форма роботи організації освітнього середовища, в основі якої лежить комплексний характер діяльності тимчасово...
Слайд № 12

Проектна технологія - це інноваційна форма роботи організації освітнього середовища, в основі якої лежить комплексний характер діяльності тимчасового колективу спеціалістів в умовах активної взаємодії з навколишнім середовищем. Це сукупність певних дій, документів, текстів, призначених для створення реального об'єкта, предмета, різного роду теоретичного чи практичного продукту.

Інформаційні Пригодницько- ігрові Творчі Практично- організаційні
Слайд № 13

Інформаційні Пригодницько- ігрові Творчі Практично- організаційні

Особистісно орієнтована технологія передбачає поєднання навчання і вчення. Це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самост...
Слайд № 14

Особистісно орієнтована технологія передбачає поєднання навчання і вчення. Це навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самостійність. Основними завданнями особистісно орієнтованого навчання є: 1. Розвинути індивідуальні позитивні здібності кожного школяра. 2. Максимально виявити і використати індивідуальний досвід учня. 3. Допомогти дитині пізнати себе, самовизначитися та самореалізуватися. 4. Сформувати культуру життєдіяльності, правильно визначати лінії поведінки.

Під час проблемного навчання вчитель не повідомляє знання в готовому вигляді, а ставить перед учнем завдання (проблему), зацікавлює його, викликає ...
Слайд № 15

Під час проблемного навчання вчитель не повідомляє знання в готовому вигляді, а ставить перед учнем завдання (проблему), зацікавлює його, викликає в нього бажання знайти спосіб її розв’язання. Прийоми, які використовує вчитель для створення проблемних ситуацій. Підводить учнів до суперечності й пропонує їм самостійно знайти спосіб її вирішення. Зіштовхує протиріччя практичної діяльності. Викладає різні точки зору з одного і того ж питання. Спонукає учнів робити порівняння, узагальнення, висновки з ситуацій, співставляти факти. Визначає проблемні теоретичні і практичні завдання (наприклад, частково-пошукові або дослідницькі); Ставить дослідницькі завдання (наприклад, з недостатніми або надлишковими даними, з суперечливими даними тощо

Дозволяють розв’язати одразу кілька завдань. Розвивають комунікативні вміння і навички. Допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками...
Слайд № 16

Дозволяють розв’язати одразу кілька завдань. Розвивають комунікативні вміння і навички. Допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу. Забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного. Знімають нервове напруження,дають можливість змінювати форми діяльності,переключати увагу на основні питання

Слайд № 17

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.