Презентація спрямована швидко та легко розібратися в аспектах, які пропонує методика CLIL під час вивчення базового курсу англійської мови у середній та старшій школі. Допоможе розкрити переваги використання цієї методики.
Опублікував/ла:
Презентація спрямована швидко та легко розібратися в аспектах, які пропонує методика CLIL під час вивчення базового курсу англійської мови у середній та старшій школі. Допоможе розкрити переваги використання цієї методики.
«Методика CLIL як засіб реалізації інтегрованого підходу НУШ»
CLIL (Content and Language integrated learning/предметно-мовна інтеграція навчання) – це білінгвальний метод, при якому іноземна мова використовується з метою викладання та навчання змісту предметних дисциплін відповідно до заздалегідь визначених цілей.
Використання CLIL в освітньому процесі вивчення мов дається легше, якщо вивчається щось нове, або якщо іноземною викладаються інструкції чи поради; мова як самостійна система і як засіб комунікації (обидва аспекти рівноцінні); примножуються інтелектуальні здібності; дво- або багатомовні люди краще сприймають поняття; окреме поняття використовується як ключове слово в різних контекстах чи з різних поглядів; необхідно, насамперед, розвивати рецептивні здібності й навички (читання, письмо); на першому етапі – підтримка за допомогою мови графіки й візуалізації; багаторазовий повтор ключових слів.
Характерні ознаки CLIL CLIL рівною мірою охоплює зміст і мову; зміст і мова вивчаються й викладаються як єдине ціле; мова – це не лише засіб передачі інформації, а й змісту предмету; на додачу до занять за методикою CLIL відповідна іноземна мова викладається ще й у формі регулярних занять з іноземної мови; не всі предмети викладаються іноземними мовами; у викладанні предметів за методикою CLIL можуть використовуватися різні мови; викладання дисципліни іноземною мовою впродовж кількох років або більш коротких періодів часу
Переваги викладання за методикою CLIL: - мова передовсім як засіб передачі фахових знань; - мови стають корисними для життя; - свідоме планування й професійна творчість; - сприяння більшій інтелектуальній та культурній гнучкості; - відсутність страху й бар’єрів; - більш тривала розумова робота з мовою; - опрацювання реального контенту;
Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Сприймання на слух, мовлення й аудіювання: - ідентифікація на слух звуків і складів; - аудіювання на розуміння змісту; - утворення й вимова звуків, слів і речень; - спілкування з іншими; - ведення бесіди; - програвання (сценічне відтворення) ситуацій.
Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Читання-опрацювання текстів: - оволодіння досвідом читання; - оволодіння навичками читання; - оволодіння здатністю/вміннями читання; - оволодіння змістом текстів; - презентація текстів.
Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Письмо: - оволодіння навичками письма; - планування й написання текстів; - переробка/виправлення текстів;
Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Мова – формувати й досліджувати словник та мовні структури: - використовувати лексику відповідно до ситуації; - свідомо висловлювати свої думки іноземною мовою; - досліджувати процес мовного порозуміння; - використовувати багатомовність – розкривати спільні й відмінні риси мов; - освоювати правильне написання лексики та застосовувати стратегії правопису.
«Методика CLIL: реальність чи перспектива?»
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.
25 грн
11 грн
35 грн
14 грн
-60%35 грн
14 грн
-60%35 грн
12 грн
-65%