Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП
»
Взяти участь Всі події

Переваги використання методики CLIL на уроках англійської мови

Англійська мова

Для кого: Дорослі

12.10.2021

344

11

0

Опис документу:

Презентація спрямована швидко та легко розібратися в аспектах, які пропонує методика CLIL під час вивчення базового курсу англійської мови у середній та старшій школі. Допоможе розкрити переваги використання цієї методики.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«Методика CLIL як засіб реалізації інтегрованого підходу НУШ»
Слайд № 1

«Методика CLIL як засіб реалізації інтегрованого підходу НУШ»

CLIL (Content and Language integrated learning/предметно-мовна інтеграція навчання) – це білінгвальний метод, при якому іноземна мова використовуєт...
Слайд № 2

CLIL (Content and Language integrated learning/предметно-мовна інтеграція навчання) – це білінгвальний метод, при якому іноземна мова використовується з метою викладання та навчання змісту предметних дисциплін відповідно до заздалегідь визначених цілей.

Використання CLIL в освітньому процесі вивчення мов дається легше, якщо вивчається щось нове, або якщо іноземною викладаються інструкції чи поради;...
Слайд № 3

Використання CLIL в освітньому процесі вивчення мов дається легше, якщо вивчається щось нове, або якщо іноземною викладаються інструкції чи поради; мова як самостійна система і як засіб комунікації (обидва аспекти рівноцінні); примножуються інтелектуальні здібності; дво- або багатомовні люди краще сприймають поняття; окреме поняття використовується як ключове слово в різних контекстах чи з різних поглядів; необхідно, насамперед, розвивати рецептивні здібності й навички (читання, письмо); на першому етапі – підтримка за допомогою мови графіки й візуалізації; багаторазовий повтор ключових слів.

Характерні ознаки CLIL  CLIL рівною мірою охоплює зміст і мову; зміст і мова вивчаються й викладаються як єдине ціле; мова – це не лише засіб перед...
Слайд № 4

Характерні ознаки CLIL  CLIL рівною мірою охоплює зміст і мову; зміст і мова вивчаються й викладаються як єдине ціле; мова – це не лише засіб передачі інформації, а й змісту предмету; на додачу до занять за методикою CLIL відповідна іноземна мова викладається ще й у формі регулярних занять з іноземної мови; не всі предмети викладаються іноземними мовами; у викладанні предметів за методикою CLIL можуть використовуватися різні мови; викладання дисципліни іноземною мовою впродовж кількох років або більш коротких періодів часу

Переваги викладання за методикою CLIL:  - мова передовсім як засіб передачі фахових знань; - мови стають корисними для життя; - свідоме планування ...
Слайд № 5

Переваги викладання за методикою CLIL:  - мова передовсім як засіб передачі фахових знань; - мови стають корисними для життя; - свідоме планування й професійна творчість; - сприяння більшій інтелектуальній та культурній гнучкості; - відсутність страху й бар’єрів; - більш тривала розумова робота з мовою; - опрацювання реального контенту;

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Сприймання на слух, мовлення й аудіювання: - ідентифікація на слух звуків і складів; - аудіювання...
Слайд № 6

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Сприймання на слух, мовлення й аудіювання: - ідентифікація на слух звуків і складів; - аудіювання на розуміння змісту; - утворення й вимова звуків, слів і речень; - спілкування з іншими; - ведення бесіди; - програвання (сценічне відтворення) ситуацій.

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Читання-опрацювання текстів: - оволодіння досвідом читання; - оволодіння навичками читання; - ово...
Слайд № 7

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Читання-опрацювання текстів: - оволодіння досвідом читання; - оволодіння навичками читання; - оволодіння здатністю/вміннями читання; - оволодіння змістом текстів; - презентація текстів.

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Письмо: - оволодіння навичками письма; - планування й написання текстів; - переробка/виправлення ...
Слайд № 8

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Письмо: - оволодіння навичками письма; - планування й написання текстів; - переробка/виправлення текстів;

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Мова – формувати й досліджувати словник та мовні структури: - використовувати лексику відповідно ...
Слайд № 9

Програма вивчення іноземних мов у контексті CLIL: Мова – формувати й досліджувати словник та мовні структури: - використовувати лексику відповідно до ситуації; - свідомо висловлювати свої думки іноземною мовою; - досліджувати процес мовного порозуміння; - використовувати багатомовність – розкривати спільні й відмінні риси мов; - освоювати правильне написання лексики та застосовувати стратегії правопису.

«Методика CLIL: реальність чи перспектива?»
Слайд № 10

«Методика CLIL: реальність чи перспектива?»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.